Goottilan perheessähän Johanna Goottila on kadonnut siellä kaunialassa..Auttaisiko joku ja kertoisi mistä/miten Johannan löytää? Olen kahdenpäivän ajan koittanut selvittää tilannetta,mutta en ole järin fiksu ratkaisemaan tilannetta :S
Kiva jos autatte :)
Katsokaa ja auttakaa minua!!
8
989
Vastaukset
- mä taas
en ole varma missä hän on , kuulema missä vain
- manibani
kaikkissa kolmessa paikassa mutta Kaunialan Johannaan on käyteety kadotus-koodia
Outolaaksossa päivää ennen Sofian mummin kuolemaa ja Veronalasta en sit tiiä - pehmopyyhe.
manibani kirjoitti:
kaikkissa kolmessa paikassa mutta Kaunialan Johannaan on käyteety kadotus-koodia
Outolaaksossa päivää ennen Sofian mummin kuolemaa ja Veronalasta en sit tiiäNäin sen lyytisten talon pihalla sofian mummin kuoleman jälkeen.
- Nörd..
pehmopyyhe. kirjoitti:
Näin sen lyytisten talon pihalla sofian mummin kuoleman jälkeen.
Kukas se Sofia mummo on? Missä kaupungissa se asuu? Mihin aikaan se niinkun tulee? Miten sen sais takas kaunialaan?
- Nörd..
Nörd.. kirjoitti:
Kukas se Sofia mummo on? Missä kaupungissa se asuu? Mihin aikaan se niinkun tulee? Miten sen sais takas kaunialaan?
Siis kuka on sofia? Kuka on SEN mummo?
- sari
Nörd.. kirjoitti:
sellanen kuin vainajala sukunimi
- aina vaan johanna..
Mä sain Johannan takasin sillä elämän ja kuoleman hautakivellä. Muistaakseni siinä oli jotain make family member -> johanna goottila ja se ilmestys siihen ja sitä pystys ohjaamaan jne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921806- 851272
- 1101133
- 73987
- 105909
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56838- 36752
- 47751
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47691- 33673