"SUPISUOMALAINEN SUSI"

Puhuja Pete

Ittellä on toi TeleFin. puhepaketti 17,90e kk. (500 min) tekee 0.038e min, siihen vielä pers... kestää. Muutekin olen ollut tyytyväinen tuohon TeleFinlandiin. Asiakaspalvelu on ainakin mun kohdalla toiminut. Ikävä juttu tää Soneran hölmöily, nyt on sitten opetettu Suomalaisia puhuu paljon pikku yrityksien kustanuksella. Sitten saapuu ISO paha supisuomalinen susi Sonera, KIITTÄÄ ja nostaa hintoja. Mun mielestä kaikkien kannattis vaihtaa pois Soneran liittymä, jos sellainen löytyy. Saa susi sitten jyrsiä omaa nilkkaa.    

5

1058

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei vois lopettaa

Miksi sonera ei voisi hyvin lopettaa sillä telefinland oli alunperin soneran alulle laittama kokeilu samoin kuin velho elisan ei mikään uusifirma.

• Puhuja Pete

Jos vähänkään kiinnostaa asiakkaita niin... kannatta miettiä mitä puuhastelee :)

• Ruotsalainen !

Teliasonera on ruotsalainen yritys.

• Puhuja Pete

Kyllä sitä tiedettiin, kuulosti hyvältä ja onhan se otsikko "Supi....."

• halvat pois

ja sitten kun tämä loppuu niin vaihdetaan kilpailijaan.
      jossain lehdessä luki että vuosi niin tuo telefinlandin sopimus umpeutuu ja silloin ollaan vaakalaudalla.
      eli ne varmaan loppuu, nämä puhepaketit.
      totta että just tuon munkin persus kestää maksaa kun muksutkin juoruu niin 3 kertaa 17,90€/kk
      soneralle suoraan en ikinä enää siirry takasin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      128
      1498
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      37
      1411
    3. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1215
    4. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      54
      1149
    5. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      994
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      255
      961
    7. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      195
      948
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      73
      911
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      16
      830
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      818
    Aihe