Mulla on Peugeot Speedfight2 206 Wrc.
Miten kyseistä mallia saa helpoiten viritettyä?
Ja mistä löytyis suomenkielisiä skoottereiden tuunaus sivuja? Saksalaisia sivuja löytyy mut ei niistä tajua mitään.
Peugeot Speedfight 2 viritys
7
2779
Vastaukset
- Rolle
Meneppä osoitteeseen www.motot.net niin sieltä saat vastauksen tohon virittämiseen ja saat myös tuunaus vinkkejä.
- wrc
mä en ainakaan saanu sieltä vastausta.?
- 0hdake
wrc kirjoitti:
mä en ainakaan saanu sieltä vastausta.?
Vastauksen saat, kun viitsit etsiä sieltä valmista tekstiä. Jos yhtäkkiä teet vain topikin ja kyselet mitämitähäh, se on pian lukossa.
Kyllä siellä aihetta on käsitelty ja käsitellään, menet vain oikeaan topikkiin ja kyselet siellä.
- Mr.Pv
ostakaa suzuki pv
- viritys on helppoa!
Itselläni on tuo sama skootteri, ja minulla kulkee mittarin mukaan 82km/h, pelkästään sillä että löin kiinni tehoputken, ja otin äänenvaimentimen pois...
- tuuning
mul on kans kyseinen skootteri eli peugeot speedfight2 206 wrc. mulla on viritetty, eli prikka on otettu pois variaattorist, ja sit mul on tehoputki. kulkee noin 83 tutkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä921949Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2781781Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3081584Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1851460Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em921053- 511007
- 56987
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤56978- 67954
Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40941