Lapinkoira mixejä?

Lappalaismix

Onko muita samanlaisia mixauksia?

Täältä löytyy "Lapinnoutaja" (lapinkoiraa ja noutajaa)

10

1307

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eppuli

Täällä myös "puhdasverinen" lapinnoutaja. Vajaa vuosi ikää ja upea koira on! Hauska, älykäs ja reipas noin lyhyesti kuvattuna.

• Lappalaismix

Mistäpäin siun lapinnoutaja on haettu? Miun Lapinnoutajalla on ikää jo 4vuotta. On ollu pennusta asti suht rauhallinen tapaus, tosin tarvittaessa on vauhtiakin löytynyt. :)

• ainakin melkein

eli siis koiran isä on lapinkoira ja emässä on puolet kultaista noutajaa ja puolet jotain muuta...
      Tuttavallani on koira jonka emä oli kultaisennoutajan ja labradorinnoutajan sekoitus ja isä myöskin lapinkoira.

Meidän koiruudella ikään nyt 7,5 kuukautta.

• tulee

suomenlapinkoiran ja noutajan sekoitus.
        Kertokaa vähän lisää niiden luonteesta yms!

eli se pentu on vasta 3vko vanha...

• teidän

Onko teidän lapinkoirasekoituksillanne tuuhea turkin pohjavilla? Meillä on suloisella täyssekoitusella on erikoinen alusturkki ja siitä on päätelty, että joukossa olisi myös lapinkoiraa. Tämä karva on hyvin tuuhea, ja sitä saa olla koko ajan harjaamassa. Koirasta on ulkonäön perusteella mahdoton päätellä suoraan sen taustaa. Se on aivan omansa, jossa on nähty lapinkoiraa, dalmatialaista, bokseria, pystykorvaa, ja usein spanielia.

• meidän

pentu on valkoisella kauluksella, valkoisilla silmänympäryksillä ja valkoreunuksisella kaulalla varustettu, Tuuhea niskainen pikku piru. Muuten sileä ja lyhyt turkki mutta tosiaan kaulassa ja niskassa tuuheaa/kihartavaa.

• lappalaismix
        meidän kirjoitti:

pentu on valkoisella kauluksella, valkoisilla silmänympäryksillä ja valkoreunuksisella kaulalla varustettu, Tuuhea niskainen pikku piru. Muuten sileä ja lyhyt turkki mutta tosiaan kaulassa ja niskassa tuuheaa/kihartavaa.

Niin olisi kiva tietää mistäpäin olette hauvanne hakeneet ja minkä ikäisii ne on? Mun koira on haettu juankoskelta ja täytti alku vuodesta 4vuotta. On ihan lapinkoiran näköinen. Musta merkein väritykseltään.

• Saara
        lappalaismix kirjoitti:

Niin olisi kiva tietää mistäpäin olette hauvanne hakeneet ja minkä ikäisii ne on? Mun koira on haettu juankoskelta ja täytti alku vuodesta 4vuotta. On ihan lapinkoiran näköinen. Musta merkein väritykseltään.

Minun koirani on myös Juankoskelta. Sekarotuinen, lyhytkarvainen ja ihan lappinkoiran näköinen. Helmikuussa tuli neljä vuotta täyteen.

• serop|

Mulla on ''pitkäkarvainenlapincollie'' :D Eli collie-lapinkoira on kyseessä. (pitkäkarvainen collie)

• lapinnoutajan etsijä

Oii, olen itse yrittänyt etsiä täysin mustaa lapinnoutajaa, mutta en vaan ole löytänyt. Millä yhdistelmillä saisi täysin mustan, hieman kultaisennoutajan näköista pennun? o:

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      110
      2321
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      23
      1024
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      912
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      906
    5. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      589
      861
    6. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      845
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      82
      738
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      670
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      31
      646
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      69
      644
    Aihe