Onko muita samanlaisia mixauksia?
Täältä löytyy "Lapinnoutaja" (lapinkoiraa ja noutajaa)
Lapinkoira mixejä?
10
1037
Vastaukset
- eppuli
Täällä myös "puhdasverinen" lapinnoutaja. Vajaa vuosi ikää ja upea koira on! Hauska, älykäs ja reipas noin lyhyesti kuvattuna.
- Lappalaismix
Mistäpäin siun lapinnoutaja on haettu? Miun Lapinnoutajalla on ikää jo 4vuotta. On ollu pennusta asti suht rauhallinen tapaus, tosin tarvittaessa on vauhtiakin löytynyt. :)
- ainakin melkein
eli siis koiran isä on lapinkoira ja emässä on puolet kultaista noutajaa ja puolet jotain muuta...
Tuttavallani on koira jonka emä oli kultaisennoutajan ja labradorinnoutajan sekoitus ja isä myöskin lapinkoira.
Meidän koiruudella ikään nyt 7,5 kuukautta.- tulee
suomenlapinkoiran ja noutajan sekoitus.
Kertokaa vähän lisää niiden luonteesta yms!
eli se pentu on vasta 3vko vanha...
- teidän
Onko teidän lapinkoirasekoituksillanne tuuhea turkin pohjavilla? Meillä on suloisella täyssekoitusella on erikoinen alusturkki ja siitä on päätelty, että joukossa olisi myös lapinkoiraa. Tämä karva on hyvin tuuhea, ja sitä saa olla koko ajan harjaamassa. Koirasta on ulkonäön perusteella mahdoton päätellä suoraan sen taustaa. Se on aivan omansa, jossa on nähty lapinkoiraa, dalmatialaista, bokseria, pystykorvaa, ja usein spanielia.
- meidän
pentu on valkoisella kauluksella, valkoisilla silmänympäryksillä ja valkoreunuksisella kaulalla varustettu, Tuuhea niskainen pikku piru. Muuten sileä ja lyhyt turkki mutta tosiaan kaulassa ja niskassa tuuheaa/kihartavaa.
- lappalaismix
meidän kirjoitti:
pentu on valkoisella kauluksella, valkoisilla silmänympäryksillä ja valkoreunuksisella kaulalla varustettu, Tuuhea niskainen pikku piru. Muuten sileä ja lyhyt turkki mutta tosiaan kaulassa ja niskassa tuuheaa/kihartavaa.
Niin olisi kiva tietää mistäpäin olette hauvanne hakeneet ja minkä ikäisii ne on? Mun koira on haettu juankoskelta ja täytti alku vuodesta 4vuotta. On ihan lapinkoiran näköinen. Musta merkein väritykseltään.
- Saara
lappalaismix kirjoitti:
Niin olisi kiva tietää mistäpäin olette hauvanne hakeneet ja minkä ikäisii ne on? Mun koira on haettu juankoskelta ja täytti alku vuodesta 4vuotta. On ihan lapinkoiran näköinen. Musta merkein väritykseltään.
Minun koirani on myös Juankoskelta. Sekarotuinen, lyhytkarvainen ja ihan lappinkoiran näköinen. Helmikuussa tuli neljä vuotta täyteen.
- serop|
Mulla on ''pitkäkarvainenlapincollie'' :D Eli collie-lapinkoira on kyseessä. (pitkäkarvainen collie)
- lapinnoutajan etsijä
Oii, olen itse yrittänyt etsiä täysin mustaa lapinnoutajaa, mutta en vaan ole löytänyt. Millä yhdistelmillä saisi täysin mustan, hieman kultaisennoutajan näköista pennun? o:
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387785Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381985Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251930- 911643
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801575Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071030- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4919Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812