Puistossa orava puun oksalla. Puiston käytävällä siili, joka puhui itsekseen; minä olen sika, minä olen sika. Orava huusi siilille, et sinä ole sika. Sinä olet siili. Siili jatkoi kuitenkin; minä olen sika, minä olen sika. Tämä ärsytti oravaa siinä määrin, että orava hyppäsi alas puusta. Asettui siilin eteen. Huusi siilille; usko nyt, et sinä ole sika. Sinä olet siili. Juuri silloin siili hyökkäsi oravan kimppuun, ja raiskasi oravan. Orava siinä käytävällä puoliksi pökertyneenä. Siili naama leveässä virneessä jatkoi matkaansa ja sanoi; minä OLEN sika. Minä OLEN sika.
Vastaukset 1
- Anonyymi
Muistelen tätä sikasiili tarinaa lähes joka viikko
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121103
- 33829
- 55828
- 65767
Sinulle nainen
Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M78684Tää on todella huvittavaa seurata näiden savolaisten
naapurusten piikittelyä ja vihanpitoa toisilleen netissä. Näyttää siltä, että Mehtoselle alkaa tulla isäukon piirteet e37663Kuka mölyapina
Kuka saatanan vittu naama mölisee sunnuntaiaamuna jolla ei oo edes lauluääntä. Yön kuulunut jonkun ajan mölinää sisälle14589- 16547
Kuhmosta (kyseenalaiseen) kuuluisuuteen
Naapurikylän, siis Nurmeksen suurin tubettaja on iskenyt naisen Kuhmosta. Kertoo kanavallaan naisen olevan hyvä rakastel3542Salaattirosvo
Sinulle tiedoksi joka varastit salaatit viime yönä kasvulootasta,jäit riistakameraan🤣🤣🤣. Tulehan selvittelemään asia22542