Hei!
Harkitsemme muuttoa sinne Lahteen päin. Minkälaista seutua Kärpäsen alue on? Nimi ei ainakaan kuulosta huokuttelevalta.
T: Utelias
Lahden kärpänen
8
5026
Vastaukset
- paremmalta
Hörölä tai Lotila tai ehkäpä Venetsia?
- vaikka...
...Kaukkari, mikä näin muualta muuttaneena kuulostaa vain jonkun paikan lempinimeltä!
En suosittele Lahteen muuttoa kenellekään, olen jo 9 vuotta YRITTÄNYT VIIHTYÄ täällä! =(
- Kärpäsessä asunut
Voin suositella Kärpästä aivan täysillä.
Itse asuin siellä melkein 10 vuotta(varhaisnuoruuteni), ja voin sanoa että ainakin silloin oli rauhallista ja erittäin viihtyisiää aluetta.
Voin sanoa että lapsuuteni mukavimpia asioita oli asua Kärpäsessä :) Toivoisin vielä joskus asuvani Kärpäsessä uudelleen .
Sanotaan vielä, että siinähän on iso tie vieressä, joten joka suuntaan löytää sitten nopeasti ja reilu kilometri vain päähiihtoladulle Salpausselälle. Muutenkin hyvää aluetta jos pitää liikkumisesta niinkuin minä.- Back to Fly
asuin 1977-1996 metsäkankaalla se on ihan siinä samalla alueella kuin kärpänen, todellahienoa aluetta, tiedä vaikka muuttas vielä takas.
Suuri ostari ja just avattaan viereen uusi iso Smarket ,posti,apteekki, pitseria,kioski, parturi ym liikkeitä vieressä ja oululauisen leipomo josta saa tuoretta leipää. ulkoilu maodollisuudet hienot, suoraan kotiovelta hiihtoladulle ja pelikenttiä on ja pyörätiet vievät helposti joka suuntaan ja kaupunkiin matkaa vain vajaa 2 km. Ei ole parempia alueita Lahdessa kuin Vesijärven rannalla mutta ne onkin kalliita asuntoja. Onneksi olkoon vaan jos olet Kärpäsen tuleva asukas. ja peruskoulu on ihan vieressä jos lapsia on.
- Kärpäsen aluetta.
Asuin siellä joskus pari vuotta, kamala alue.
- Anonyymi
Ei mitään valitettavaa
- Anonyymi
Kärpäsen koululla käytiin uimassa alakoululaisena noin 70 vuotta sitten.
- Anonyymi
Löytyihän se Lahti sivu vaikka ilmoittaa että pahus sivua ei löytynyt.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.947106- 1723722
- 533259
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2332384- 482125
- 411978
- 471869
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?241818- 601768
- 191753