Harry ja Lordi Voldemort

LiarLiar

Hei!

HUOM! Tässä viestissä ei ole Aprillipilaa.
niin mennään asiaan:

Niin että onko kenelläkään mitään hajuu, että kuka Lordi Voldemort on Harry Potterille?? Olen kuullut kaikenlaista esim että hän on harryn setä vaikka sirius on taikka hänellä on kaksi setää minulla ei ole mitään hajua ja olis tooooooosi kiva tietää kuka hän on oikeesti harryklle vai onko tämä hänelle vaan arkkivihollinen.

11

1366

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bsuhafbmnv sdfmn

      kuka tietää??

    • LiarLiar

      Eli kupkapa tietää..

      • Claudine

        Kummisetä ja setä ovat KAKSI ERI ASIAA, jos et sattumoisin tiedä.


      • Rowling on tehnyt aika selväksi, ettei Voldemort ole mitään sukua Harrylle.


      • mipe95
        Pat_Bateman kirjoitti:

        Rowling on tehnyt aika selväksi, ettei Voldemort ole mitään sukua Harrylle.

        Nii mustki!Ja jos ne OLIS ollu jotain sukua toisilleen,EI voldemort haluis tappaakkaan Harryä!


    • mipe95

      Eix se oo Harryn vihollinen vain?
      Koska must se oli vaan vihollinen Harrylle!

      • -ChoChang-

        Se on vaan Harryn vihollinen that`s the story good bye the end... :)


      • -ChoChang- kirjoitti:

        Se on vaan Harryn vihollinen that`s the story good bye the end... :)

        Voldemort ei ole Harrylle sukua. Hän on Harryn
        arkkivihollinen.


    • Voldemort

      .. Voldemort ois harrylle sukua, niin eikös se tarkoittas sitä et Harrykii ois Luihuisen perillinen, eli Harryn pitäs olla luihuisessa..

      • mipe95

        Jos olet lukenut Harry Potter ja salaisuuksien kammio,niin saatatkin tietää miksi Harry on Rohkelikko eikä Luihuinen!Vaikka Harry oli pärjännyt todella hyvin Luihuisessa!Ja Harryhän ei halunnut Luihuiseen!Sen takia hän oli Rohkelikko ja olisi ollut vaikka olisi ollut sukua Voldemortille!


      • voldemort
        mipe95 kirjoitti:

        Jos olet lukenut Harry Potter ja salaisuuksien kammio,niin saatatkin tietää miksi Harry on Rohkelikko eikä Luihuinen!Vaikka Harry oli pärjännyt todella hyvin Luihuisessa!Ja Harryhän ei halunnut Luihuiseen!Sen takia hän oli Rohkelikko ja olisi ollut vaikka olisi ollut sukua Voldemortille!

        ..luulet et jos se ois ollu luihusen perillinen niin oisko se päässy pyytämällä rohkelikkoon? HEI HALOO!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      472
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      417
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      406
    Aihe