Sain luettelot postista

lifetime

Kun oikein vaatii niin saa haluamansa. Olivat vaan niin ihmeissään, että kuinka osasin tulla hakemaan luetteloita, KUN POSTIT OVAT YLEENSÄ SULJETTUNA lauantaisin paitsi asiamiespostit. No nyt olen lukenut omat kirjoitukseni 14 opuksen joukosta ja tarkistanut omat tietoni. Vaikka olin käyttänyt proxya niin kuitenkin IP osoitteeni oli se oikea. Muka anonyymiproxy! Ha! Hauskaa iltalukemista nuo poistetut viestit. Kiitos tästä palvelusta.

3

2394

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LadyinPink

...juo kuravettä päälle. Johan oli aprillipila tää luettelojuttu!!!

• Keetu

Enpäs ole vielä käynyt hakemassa tuota uutta luetteloa! Kyllä olisi mielenkiintoista lukea kaikki Kahvi-Paavon tai Goldfingerin lähettämät viestit ja tutkiskella omia viestejään, joita on lähetellyt tänne!

• Mulle vasta tulossa

Asiamiespostin väki oli tänään sairaslomalla, mutta itse posti oli kuitenkin auki.
      Ilmeisesti vahtimestari oli avannut aamulla ovet.
      Koska henkilökuntaa ei ollut laisinkaan paikalla, en saanut omia luetteloita mukaani, vaikka kaikkia muita paketteja kyllä lähtikin mukaani.
      Naapurini oli saanut nuo luettelot ja niitä innolla tutkimmekin tuossa illankähmyssä.
      Ihmeellisintä oli se, että nimimerkkini poistetut törkyviestit olivatkin jo ilmaantuneet palstoille enne kuin minulla oli edes nettiyhteyttä!!!
      Täytyy ihastella tietotekniikan edistyksellisyyttä.

Sitäpaitsi opussarja on helvetin hyödyllinen perheemme sivistyksen kannalta:
      Osa numero kolme on juuri sopivan paksuinen keittiön pöydän katkenneen jalan alle, joten keikkumattoman pöydän päällä on tasaista mulkoilla esimerkiksi vuoden -72 Jerry Cottonin lopputapahtumat! Sekä myöskin kymmenen vuotta myöhemmin ilmestyneen -nyt jo klassikon- postinumeroluettelon!!

Postinumerouettelon avulla olemme näet opetelleet miltei kaikki mahdolliset numerot nollasta ysiin, ja kohtapa perheen pienimmätkin -kunhan tulevat armeijasta- osaavat numerot valtaosiltaan ulkoa!!
      Sisällä numeropolitiikasta pitää huolen talouspihi vaimo.

Myös huomasin päivällä vanhan epärealistisen tekstini, jonka olin pistänyt (ilmeisesti humalassa) muutamaa vuotta ennen nettiyhteyttäni:
      Olin sanaillut mahdollisille lukijoille aurinkoista päivää, vaikka koko valtakunta oli vahvan matalapaineen vaikutuksen alaisena!
      :-((

Mutta ennen tuli pisteltyä hiukan yltiöpositiivista tekstiä ihmisten harmiksi.

Noita asioita pyytelen anteeksi, kun vielä ehdin.
      Muutama minuutti nimittäin on vielä aprillipäivää.

:-)))))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      27
      2684
    2. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      119
      2632
    3. Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?

Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua
      Tuusniemi
      34
      2081
    4. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      59
      2043
    5. Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.

Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu
      Maailman menoa
      400
      1557
    6. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      60
      1123
    7. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      259