..silloin kun hän selvästi kuvittelee olevansa parempi ihminen kuin kukaan muu..
..silloin kun hän pelkurimaisesti vetäytyy seksistä
..tyttöjen kanssa naurettu makeat naurut..:))))
naurunalainen mies..
45
3107
Vastaukset
- JOHTUU
että, joku korkeassa asemassa oleva mies voi olla aivan tavis ja nöyrä luoteeltaan..kun taas joku pikkuvirkamies on kuin euroopan omistaja?
Luonne ja itsetunto..siinäkö syyt..hymyilyttää!! - seläntakana
niille, jotka omien pelkojensa ja heikon itsetuntonsa vuoksi yrittävät halventaa ja ali-arvioida naisen naisena!
- -----
että mies onkin ujo ja puhumaton ja tämän takia näyttää ylpeältä ja ylimieliseltä kusipäältä. Oon nimittäin saanu kuulla ihan vitusti naureskelua ja paskanpuhumista selän takana. Eikä SE ainakaan paranna itsetuntoa tai avaa henkisiä lukkoja.
Terveisiä perseestä nimimerkiltä: Katkera- ylimielinen
ja katkera kusipää terapiaan ja lakkaa toisten ihmisten syytteleminen!!
- ............
ylimielinen kirjoitti:
ja katkera kusipää terapiaan ja lakkaa toisten ihmisten syytteleminen!!
Katso.
- kuule..
ollaan saatu muutkin kuulla ihan kamalasti seläntakana paskanjauhamista, myös edessä päin, ja naurua kans, joka suunnasta. Jos sitten itsetutkiskelussa ollaan huomattu jotain epäilyttävää, asiaan on puututtu. Ero sulla ja meillä muilla on siinä, että osaamme toipua kolauksista! Siis terapiaan harjoittelemaan elämistä.
Mua vit*uttaa ihmiset, jotka vaan valittaa, eivätkä tee mitään konkreettista asioidensa parantamisen eteen. Syytellään aina muita omista virheistä ja puutteista. Täysin turhia olioita sellaiset lapamadot. - ............
kuule.. kirjoitti:
ollaan saatu muutkin kuulla ihan kamalasti seläntakana paskanjauhamista, myös edessä päin, ja naurua kans, joka suunnasta. Jos sitten itsetutkiskelussa ollaan huomattu jotain epäilyttävää, asiaan on puututtu. Ero sulla ja meillä muilla on siinä, että osaamme toipua kolauksista! Siis terapiaan harjoittelemaan elämistä.
Mua vit*uttaa ihmiset, jotka vaan valittaa, eivätkä tee mitään konkreettista asioidensa parantamisen eteen. Syytellään aina muita omista virheistä ja puutteista. Täysin turhia olioita sellaiset lapamadot.ja luokittelet minut kaikista muista eroavaksi tietämättä taustoja yhtään enempää. Mistäpä päättelit etten toivu kolauksista? Mistä tiedät milloin näitä asioita on tapahtunut mun elämässä? Tapahtuiko ne vuosi sitten vai eilen? Mua taas vituttaa ihmiset jotka "tietää" mitä toinen tarvitsee ja ihan vaan muutaman sanan perusteella.
Voin sen verran valottaa että tiedän mitä olen ja tällä hetkellä tuntuu paskalta mutta se ei ole kroonista. - .............
............ kirjoitti:
ja luokittelet minut kaikista muista eroavaksi tietämättä taustoja yhtään enempää. Mistäpä päättelit etten toivu kolauksista? Mistä tiedät milloin näitä asioita on tapahtunut mun elämässä? Tapahtuiko ne vuosi sitten vai eilen? Mua taas vituttaa ihmiset jotka "tietää" mitä toinen tarvitsee ja ihan vaan muutaman sanan perusteella.
Voin sen verran valottaa että tiedän mitä olen ja tällä hetkellä tuntuu paskalta mutta se ei ole kroonista.että eilen reagoin asiaan turhan voimakkaasti. Pahoittelut siitä.
- terapiaan!
............ kirjoitti:
ja luokittelet minut kaikista muista eroavaksi tietämättä taustoja yhtään enempää. Mistäpä päättelit etten toivu kolauksista? Mistä tiedät milloin näitä asioita on tapahtunut mun elämässä? Tapahtuiko ne vuosi sitten vai eilen? Mua taas vituttaa ihmiset jotka "tietää" mitä toinen tarvitsee ja ihan vaan muutaman sanan perusteella.
Voin sen verran valottaa että tiedän mitä olen ja tällä hetkellä tuntuu paskalta mutta se ei ole kroonista.Sulla on asenneongelma :)
- ...............
terapiaan! kirjoitti:
Sulla on asenneongelma :)
Et sä mikään jeesus ole. Mielipiteitä voi laukoa, mutta asiallisia sellaisia. Itte en ole sua haukkunu mutta sulla taas on tarve haukkua mua. Voisin jopa laittaa tutkintapyynnön poliisille kunnianloukkauksesta. Mitäs siihen sanot?
- Toi oli
............... kirjoitti:
Et sä mikään jeesus ole. Mielipiteitä voi laukoa, mutta asiallisia sellaisia. Itte en ole sua haukkunu mutta sulla taas on tarve haukkua mua. Voisin jopa laittaa tutkintapyynnön poliisille kunnianloukkauksesta. Mitäs siihen sanot?
kyllä paras! BWAHAH... ;DDD Onneksi sulta löytyy kuitenkin huumorintajua, luulin sua jo ihan tosikoksi ;)
- ...............
Toi oli kirjoitti:
kyllä paras! BWAHAH... ;DDD Onneksi sulta löytyy kuitenkin huumorintajua, luulin sua jo ihan tosikoksi ;)
Revi siitä.
- Sehän ei
............... kirjoitti:
Revi siitä.
paljoa vaadi. Odottelen postiasi, katsotaan kumpi ehtii ensin ;)
- .................
Sehän ei kirjoitti:
paljoa vaadi. Odottelen postiasi, katsotaan kumpi ehtii ensin ;)
Oletko kenties narsisti tai jotan?
- Olen..
................. kirjoitti:
Oletko kenties narsisti tai jotan?
sitä jotain. Joko sulla alkaisi vähän helpottamaan ;)? Jollei sulla ole varaa terapiaan, suosittelisin kunnon lenkkiä raikkaassa ulkoilmassa! Tekee hyvää niin päälle kuin kropallekin. Yksi hyvä keino parantaa oloa on hyvä seura. Juttele hyvän ystäväsi kanssa ja rentoudu!
Ps. Aika pitkään sun myrkytyksesi on kyllä jo kestänyt ;) - ................
Olen.. kirjoitti:
sitä jotain. Joko sulla alkaisi vähän helpottamaan ;)? Jollei sulla ole varaa terapiaan, suosittelisin kunnon lenkkiä raikkaassa ulkoilmassa! Tekee hyvää niin päälle kuin kropallekin. Yksi hyvä keino parantaa oloa on hyvä seura. Juttele hyvän ystäväsi kanssa ja rentoudu!
Ps. Aika pitkään sun myrkytyksesi on kyllä jo kestänyt ;)Ei varaa terapiaan. Mihin ihmeen terapiaan mun pitäis SUN mielestäsi rahojani laittaa?:D
Niin kuin sanoin jo, sä ET ole mikään teidän korkeutenne. Ymmärrätkö vihdoin mitä tarkoitan?
Tuu vaan alas sieltä norsunluutornista neuvoja jakelemasta. Jutellaan samalla tasolla ihan vaikka face to face. - lenkille...
................ kirjoitti:
Ei varaa terapiaan. Mihin ihmeen terapiaan mun pitäis SUN mielestäsi rahojani laittaa?:D
Niin kuin sanoin jo, sä ET ole mikään teidän korkeutenne. Ymmärrätkö vihdoin mitä tarkoitan?
Tuu vaan alas sieltä norsunluutornista neuvoja jakelemasta. Jutellaan samalla tasolla ihan vaikka face to face.;DD.. Tässähän me ollaan ihan naamatusten. Mistä haluat jutella?
- .............
lenkille... kirjoitti:
;DD.. Tässähän me ollaan ihan naamatusten. Mistä haluat jutella?
Hyi hyi.
- päästiin
............. kirjoitti:
Hyi hyi.
alkuun. Ota hyvä asento ja mieti ihan rauhassa... Onko sun ollut aina vaikea otaa neuvoja ja ohjeita vastaan?
- ................
päästiin kirjoitti:
alkuun. Ota hyvä asento ja mieti ihan rauhassa... Onko sun ollut aina vaikea otaa neuvoja ja ohjeita vastaan?
En koskaan ota neuvoja vastaan tuntemattomilta ja/tai asiaa tuntemattomilta.
Entä itse? Onko sulla tarve päästä neuvomaan tuntemattomia ihmisiä? Entä otatko neuvoja vastaan esim. pukeutumisestasi joltain ennestään tuntemattomalta kadunmielheltä? - Susta irtoo
................ kirjoitti:
En koskaan ota neuvoja vastaan tuntemattomilta ja/tai asiaa tuntemattomilta.
Entä itse? Onko sulla tarve päästä neuvomaan tuntemattomia ihmisiä? Entä otatko neuvoja vastaan esim. pukeutumisestasi joltain ennestään tuntemattomalta kadunmielheltä?muutakin kuin murinaa :). Otan neuvoja vastaan, juu. Kritiikin olen oppinut kuuntelemaan sujuvasti, mietin ihan tosissani mistä se johtuu, voisinko toimia paremmin. Haluan tietää, miksi, miten ja millä tavalla. Mikä olisi parempi tapa toisen mielestä? Miten keino sopisi yhteen moraalini ja elämäkatsomukseni kanssa? Miten neuvo olisi noudatettavissa, olisiko mahdollista? Millaiset seuraukset neuvon noudattamisesta olisi? Hyvät ja huonot puolet? Kuuntelen myös niitä "kadunmiehiä". Niiltä useimmiten kuulee uusia näkökantoja, jotka siis ovat aivan erilaisia kuin omani, sellaisia, joita en ole edes tullut aiemmin ehkä ajatelleeksi!
Pukeutumisneuvot ulkopuolisilta voisivat olla mielenkiintoisia! Kysymys heräisi, mitä tämä ohi kulkeva kadunmies tosiasiassa tarkoittaisi, mikä olisi motiivinsa...? Toisaalta toisen ulkonäköön (etenkin oudon) ei ehkä kannata kovin paljoa kritiikkiä suoltaa. Ymmärrän, jos ystävällä on vaikkapa tapana käydä kerran viikossa pesulla ( vaihtaa vaatteet samalla) että siihen olisi ihan fiksukin ojentaa neuvovaa kättään ;). - .............
Susta irtoo kirjoitti:
muutakin kuin murinaa :). Otan neuvoja vastaan, juu. Kritiikin olen oppinut kuuntelemaan sujuvasti, mietin ihan tosissani mistä se johtuu, voisinko toimia paremmin. Haluan tietää, miksi, miten ja millä tavalla. Mikä olisi parempi tapa toisen mielestä? Miten keino sopisi yhteen moraalini ja elämäkatsomukseni kanssa? Miten neuvo olisi noudatettavissa, olisiko mahdollista? Millaiset seuraukset neuvon noudattamisesta olisi? Hyvät ja huonot puolet? Kuuntelen myös niitä "kadunmiehiä". Niiltä useimmiten kuulee uusia näkökantoja, jotka siis ovat aivan erilaisia kuin omani, sellaisia, joita en ole edes tullut aiemmin ehkä ajatelleeksi!
Pukeutumisneuvot ulkopuolisilta voisivat olla mielenkiintoisia! Kysymys heräisi, mitä tämä ohi kulkeva kadunmies tosiasiassa tarkoittaisi, mikä olisi motiivinsa...? Toisaalta toisen ulkonäköön (etenkin oudon) ei ehkä kannata kovin paljoa kritiikkiä suoltaa. Ymmärrän, jos ystävällä on vaikkapa tapana käydä kerran viikossa pesulla ( vaihtaa vaatteet samalla) että siihen olisi ihan fiksukin ojentaa neuvovaa kättään ;).Sulla on oma näkökantasi.:) Katso kun tää johtuu ihan selvästi meidän kahden luonteenlaadun eroista. Veikkaan että sä olet ekstrovertti.
Itse otan neuvoja vastaan ainoastaan ihmisiltä jotka ovat ansainneet mun luottamukseni. Täysin ulkopuolisen ja asiaa tuntemattoman neuvoihin/kritiikkiin kiinnitän kyllä huomiota mutta en ota niitä koskaan tosissani sillä ne on lähes aina tyhjää ulkokuorta ja monesti myös loukkaavassa sävyssä. Reagoin impulsiivisesti mutta en sen vuoksi mitä ne sanat sisältää vaan siksi että millä oikeutuksella joku tuntematon ne sanoo.
Asiasisältö on mulle siis erilainen jos sen sanoo kaksi ihmistä, tuntematon ja sellanen joka asioista todella tietää ja tuntee paremmin.
Mut oon sun kanssa samaa mieltä siitä, että ulkonäöllisiä neuvoja ja kritiikkiä pitää antaa aika helläkätisesti. Pahimpia asioita on ennakkoluulot jotka syntyy ulkonäön vuoksi.
Mut tiedätkö mitä? Mulla heräsi kysymys, miks sä tartuit tähän?;) - Olen
............. kirjoitti:
Sulla on oma näkökantasi.:) Katso kun tää johtuu ihan selvästi meidän kahden luonteenlaadun eroista. Veikkaan että sä olet ekstrovertti.
Itse otan neuvoja vastaan ainoastaan ihmisiltä jotka ovat ansainneet mun luottamukseni. Täysin ulkopuolisen ja asiaa tuntemattoman neuvoihin/kritiikkiin kiinnitän kyllä huomiota mutta en ota niitä koskaan tosissani sillä ne on lähes aina tyhjää ulkokuorta ja monesti myös loukkaavassa sävyssä. Reagoin impulsiivisesti mutta en sen vuoksi mitä ne sanat sisältää vaan siksi että millä oikeutuksella joku tuntematon ne sanoo.
Asiasisältö on mulle siis erilainen jos sen sanoo kaksi ihmistä, tuntematon ja sellanen joka asioista todella tietää ja tuntee paremmin.
Mut oon sun kanssa samaa mieltä siitä, että ulkonäöllisiä neuvoja ja kritiikkiä pitää antaa aika helläkätisesti. Pahimpia asioita on ennakkoluulot jotka syntyy ulkonäön vuoksi.
Mut tiedätkö mitä? Mulla heräsi kysymys, miks sä tartuit tähän?;)introvertti! Ihan tosi, ihmiset ovat erilaisia, ja ottavat asiat erilailla. Kaikilla on oma tapansa selvitä kolauksista, joillain hyvä ja toimiva, toisilla huono ja toimimaton, kolmasilla jotain siltä väliltä. Ideana on vaan se, että opimme kaikki eri tavalla, ja meillä on erilaiset kiinnostuksen aiheet ja erilaiset lähtökohdat ja päämäärät. Oletetaan kuitenkin, että kaikki pyrkivät kehittämään itseään ja siten helpottamaan omaa, ja myös läheistensä elämää.
Se miksi tartuin tähän, on tuo niin erilainen tapasi käsitellä ongelmia, kuin mitä mulla on. Myönnän nyt, että mulla oli yksi tuttu, joka ei _ikinä_ mitään muuta tehnyt kuin valitti! Eikä mitään voinut tehdä ongelmiensa eteen, kaikki oli aina muiden syytä! Tämä tyyppi ei suostunut kohtaamaan itseään todellisuudessa. Se meinasi vetää minutkin sinne helvettiinsä, mutta sain rimpuiltua itseni irti. Tässä kohtaa sait siis defenssit päällesi, sori!
Mulla itselläni on tapana kohdata ongelmat, purkaa ja käsitellä ne, ottaa opikseni, ja jatkaa elämää. Aina löydän huonoistakin asioista hyviä puolia!
Mitä enemmän on mielipiteitä ja vaihtoehtoja, sitä rikkaammaksi itseni tunnen :). =mahdollisuuksia! Valitettavasti tutut ihmiset eivät aina sanokaan totuutta, vaan jotain sellaista, minkä olettavat sinun haluavan kuulla. Siksi voisi olla joskus hyvä kerätä niitä muitakin ajatuksia. Vaikkakin niitä jopa vihaisia, niistä saattaa löytyä totuuden hiveniä.
Minän muuttaminen on hiton vaikeaa: kun palaute on vastoin sitä käsitystä mikä kuva sinulla on itsetäsi, tulee torjunta. Ja kun se "ihan ihme käsitys" voikin olla se oikea! Muuta siinä sitten sutjakkasti omakuvaasi... vanhemmiten se on jo todella vaikeaa! Joillain tuo omakuva on pahasti vääristynyt, kuvittelevat olevansa sitä mitä haluaisivat olla, eivätkä näe sitä mitä oikeasti ovat. - .................
Susta irtoo kirjoitti:
muutakin kuin murinaa :). Otan neuvoja vastaan, juu. Kritiikin olen oppinut kuuntelemaan sujuvasti, mietin ihan tosissani mistä se johtuu, voisinko toimia paremmin. Haluan tietää, miksi, miten ja millä tavalla. Mikä olisi parempi tapa toisen mielestä? Miten keino sopisi yhteen moraalini ja elämäkatsomukseni kanssa? Miten neuvo olisi noudatettavissa, olisiko mahdollista? Millaiset seuraukset neuvon noudattamisesta olisi? Hyvät ja huonot puolet? Kuuntelen myös niitä "kadunmiehiä". Niiltä useimmiten kuulee uusia näkökantoja, jotka siis ovat aivan erilaisia kuin omani, sellaisia, joita en ole edes tullut aiemmin ehkä ajatelleeksi!
Pukeutumisneuvot ulkopuolisilta voisivat olla mielenkiintoisia! Kysymys heräisi, mitä tämä ohi kulkeva kadunmies tosiasiassa tarkoittaisi, mikä olisi motiivinsa...? Toisaalta toisen ulkonäköön (etenkin oudon) ei ehkä kannata kovin paljoa kritiikkiä suoltaa. Ymmärrän, jos ystävällä on vaikkapa tapana käydä kerran viikossa pesulla ( vaihtaa vaatteet samalla) että siihen olisi ihan fiksukin ojentaa neuvovaa kättään ;).Siihen kun koodattu palsta ei enää antanu jatkaa...
Mutta niin kuin sanoit, itteensä ei voi muuttaa mut itteensä voi kehittää ja oikeasti pitääkin kehittää ja hioa omaa käytöstään. Tällasesta puupökkelöstä kuin itte olen, niin ei seurustelu-upseeria saa kirveelläkään. Mutta silti paremmat käyttäytymismallit helpottaa omaa ja muiden elämää kummasti.
Eipä sitä kukaan jaksa tollasta ruikuttamista kuunnella. Jokaisella on joskus päiviä jotka on syvältä mutta jos siitä tulee tollasta jatkuvaa niin se on todella vastenmielistä.
Ok. Kyllä mäkin olen joskus kuvitellu ittestäni muuta kuin olen. Se olikin sit shokki kun tuli aika tunnustaa ittelleen tosiasiat.
Vähän niin kuin jollekin alkoholin suurkuluttajalle tulee aika myöntää oma alkoholismi.
Totta on se että tuntemattomien kanssa kohdatessa kasvokkain saa kyllä hyviä mielipiteitä esim siitä millaisen kuvan itsestään muodostaa tuntemattomien silmissä. En muista montako sekunnin sadasosaa se oli missä ajassa ihminen muodostaa toisen olemuksesta alitajuisen kuvan joka määrää aika pitkälti tulevan.
Itte en ole siihen kyllä kiinnittäny huomiota, koska aika varautuneesti kuljeskelen kaupungilla muutenkin.
Hei mut sorry kun käyttäydyin aika aggressiivisesti sua kohtaan. Lähdetään joku ilta käymään lenkillä.;) - juosta..
Siihen kun koodattu palsta ei enää antanu jatkaa...
Mutta niin kuin sanoit, itteensä ei voi muuttaa mut itteensä voi kehittää ja oikeasti pitääkin kehittää ja hioa omaa käytöstään. Tällasesta puupökkelöstä kuin itte olen, niin ei seurustelu-upseeria saa kirveelläkään. Mutta silti paremmat käyttäytymismallit helpottaa omaa ja muiden elämää kummasti.
Eipä sitä kukaan jaksa tollasta ruikuttamista kuunnella. Jokaisella on joskus päiviä jotka on syvältä mutta jos siitä tulee tollasta jatkuvaa niin se on todella vastenmielistä.
Ok. Kyllä mäkin olen joskus kuvitellu ittestäni muuta kuin olen. Se olikin sit shokki kun tuli aika tunnustaa ittelleen tosiasiat.
Vähän niin kuin jollekin alkoholin suurkuluttajalle tulee aika myöntää oma alkoholismi.
Totta on se että tuntemattomien kanssa kohdatessa kasvokkain saa kyllä hyviä mielipiteitä esim siitä millaisen kuvan itsestään muodostaa tuntemattomien silmissä. En muista montako sekunnin sadasosaa se oli missä ajassa ihminen muodostaa toisen olemuksesta alitajuisen kuvan joka määrää aika pitkälti tulevan.
Itte en ole siihen kyllä kiinnittäny huomiota, koska aika varautuneesti kuljeskelen kaupungilla muutenkin.
Hei mut sorry kun käyttäydyin aika aggressiivisesti sua kohtaan. Lähdetään joku ilta käymään lenkillä.;)sun ohi äsken ;)
- ................
Siihen kun koodattu palsta ei enää antanu jatkaa...
Hei mut sorry kun käyttäydyin aika aggressiivisesti sua kohtaan. Lähdetään joku ilta käymään lenkillä.;)Oli sulla kyllä vauhti päällä juostessa. Mut vedin kans itte sellasta kyytiä pariinkin otteeseen, että näit vaan vilaukselta.;) Huomenna uusiks.:D
- hah haa
hah haaa hah hah ha ahha h ahahha h ah ah a ha...
Olen naurunalainen selkärankainen - ei vois enempää kiinnostaa... do what you want but don´t f''' with me! - on huvittava
heh..ei tiedä mitä haluaa..heh..ollakko vai ei..heh
- ymmärtänyt??
Millainen on tilanne, jossa mies pelkurimaisesti vetätyy seksistä???
Olen nainen, enkä silti tajua tätä.
Kerro.- Pelkuri
Ohessa yksi tapaus kyseisestä luuserista:
http://www.funpic.hu/en.picview.php?id=18637&c=22&s=dd&p=5
Poista välit, jos niitä tuli. - tollaisesta
Pelkuri kirjoitti:
Ohessa yksi tapaus kyseisestä luuserista:
http://www.funpic.hu/en.picview.php?id=18637&c=22&s=dd&p=5
Poista välit, jos niitä tuli.taidatte olla yksinkertaisia ja tyhmiä kun ette ymmärrä...?
- Mitähäh?
tollaisesta kirjoitti:
taidatte olla yksinkertaisia ja tyhmiä kun ette ymmärrä...?
Nyt sinulla ei kuule taida olla varaa haukkua muita
yksinkertaisiksi, jos et itse osaa muodostaa selkeitä
lauseita, tai edes selittää mitä tarkoitit.
Isojen kirjaimien ja välimerkkien käyttökin opetettiin
jo ala-asteella.
Selitä nyt ihmeessä meille yksinkertaisille ja tyhmille
mitä tarkoitit. - hermottaa
Mitähäh? kirjoitti:
Nyt sinulla ei kuule taida olla varaa haukkua muita
yksinkertaisiksi, jos et itse osaa muodostaa selkeitä
lauseita, tai edes selittää mitä tarkoitit.
Isojen kirjaimien ja välimerkkien käyttökin opetettiin
jo ala-asteella.
Selitä nyt ihmeessä meille yksinkertaisille ja tyhmille
mitä tarkoitit.kun ei tiedä.. ja pitää alkaa kirjaimista vääntää "askaa"..;))miettikäähän??
"pelkurimaisesti vetäytyy seksistä" - haluat vain paikkailla itsetuntoasi naureskelemalla sille. Oikeasti sinähän naurunalainen olet kuvitellessasi, että olet kaikkien mielestä ja kaikissa tilanteissa haluttava. Omilla aivoilla ajatteleminen ei ole naurettavaa. Voisit joskus kokeilla. :p
- Mitähäh?
Pelkurimaisesti vetäytyy seksistä?
Siis jos kaikki miehet eivät halua kanssasi seksiä
harrastaa, he ovat naurettavia? Ymmärsinkö oikein,
vai mitä ihmettä tarkoitit tuolla? Jos tuota tarkoitit,
niin kannattaisi laskeutua alas sieltä korokkeelta,
johon olet itsesi nostanut.
Kannattaisi opetella kirjoittamaan selkeämmin,
ettei tee itsestään naurettavaa :)- miehistä??
syynääppä sanat tarkkaan, josko avartuu??
- miespolo
Mitä se on? Oot vissiin saanut jostain juottolasta jonkun miesraukan matkaas ja se on vasta pääkallopaikalta tajunnut pötkiä pakoon. Nyt se on sitten pelkuri, kun ei suostunut vehtaamaan epäkiihottavan epaton kanssa. Ei ole reilua tollanen leimaaminen sanon minä.
Kyllä mekin jätkäin kanssa ollaan noita tilanteita naurettu. Kaikkeen sitä humalassa tulee päänsä pistettyä :D- selitä teille
kun tilanne on niin toisen tyyppinen ja "tasokas"..tuskin edes ymmärrätte...
- on...(N)
....on ÄRSYTTÄVÄÄ PIILOHOMOILUA!
- vetäytymisestä???
kas siinä pulma.. niin naiselle kuin miehellekin..mutta häpeämpi miehelle...
- uskaltaisi
heittäytyä elämään silloin kun, siihen on mahdollisuus..eikä jäis pähkäilemään..tämä aiheuttaa säälin sekaista hymyä naiselta-----------
- silloin...
Mietin vaan että narsistilla on tarve pönkittää omaa egoaan muiden kustannuksella. Etsitään kaikki heikot kohdat ja isketään niihin.
- Eräs vaan
Pitää naisella olla jotain pahasti pielessä jos on tarve nauraa ilkikurisesti muille ja muiden ongelmille. Rikkinäinen lapsuus ja/tai kieroutunut minäkuva.
Tää nimittäin ei ole vahvuutta vaan se on kovuutta. - miehellä on
Eräs vaan kirjoitti:
Pitää naisella olla jotain pahasti pielessä jos on tarve nauraa ilkikurisesti muille ja muiden ongelmille. Rikkinäinen lapsuus ja/tai kieroutunut minäkuva.
Tää nimittäin ei ole vahvuutta vaan se on kovuutta.ongelma egonsa kanssa, kun kuvittelee olevansa parempi kuin muut..hänellä ilmeisesti lapsuus/muita syitä.. nainen reagoi siihen aivan normaalisti!
- esittää
OLLA TODELLA OLEVINAAN parempi kuin muut, se ärsyttää ja hymyilyttää..mitä hän sillä peittelee, vainko omaa pientä itseensä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512