On selvää että maapallon ulkopuolella ei ole elämää. Tämä johtuu siitä että meillä ei ole yhtäkään havaintoa maapallon ulkopuolisesta elämästä. Kun selkät ja todistettavat todisteet puuttuvat, voidaan vetää johtopäätös ettei maapallon ulkopuolella ole elämää. Helppoa käsittää vai mitä? On siis tosiasia että maapallon ulkopuolella ei ole elämää, vaikka uskovaiset, skeptikot, UFO-hörhöt jne kaikkea muuta väittävätkin. Tajutkaa jo, olemme yksin tässä kylmässä maailmankaikkeudessa - aprilliä !
Maapallon ulkopuolella ei ole elämää
5
624
Vastaukset
- Kalawera
Luulin jo hetken että olit tosissasi. Sait melkein adrenaliinin veressä kiuhumaan. Mutta onneksi tarinasi oli huumorilla höystetty :)
- erbxrdh
Jos maailmankaikkues on moljardeja vuosia vanha, niinkuin nykytiede väittää ja jos elämä on kehittynyt itsestään alkuaineista, niin täytyyhän sitä elämää olla. Ja jos sitä elämää on, niin sen olisi myös pitänyt ihmisten tapaan lähetellä viestejä. Avaruudesta pitäisi olla kohtalaisen helppo löytää miljoonia vuosia sitten lähetettyjä viestejä, joiden lähettäjät on jo ehtinyt tuhoutua..
- atomiakaan
pystytty halkaisemaan. eikä nanotekniikkakaan ole mahdollista. Ajatelkaas jos kaikki maailman tiedemiehet olisivat juuri tälläisiä, taitaisi kuulentokin olla jääny haaveeksi. Täytyy jollain ihmisillä olla surkean suppea tietämys tästä planeetasta, ihmisistä,maailmankaikkeudesta, paneudu vaan siihen "vanhaan kouluviisauteen" koska siihen on niin helppo turvautua kun ei mieli kestä isompia asioita. Kyllä olisi maailma paikallaan seisova tuolla näkökannalla.
Entäpä jos kuvitellaan että muukalaisia onkin? :) Kuinka niihin uskominen auttaa _mihinkään_ tai kehittää yhteiskuntaamme? Eivät ne näytä siitä huolimatta tulevan :P
Vertauksesi ei nyt oikein pelitä, sillä ufouskonto ei auta ketään. Ei edes vaikka se olisi totta.- joopajoo
Owashi kirjoitti:
Entäpä jos kuvitellaan että muukalaisia onkin? :) Kuinka niihin uskominen auttaa _mihinkään_ tai kehittää yhteiskuntaamme? Eivät ne näytä siitä huolimatta tulevan :P
Vertauksesi ei nyt oikein pelitä, sillä ufouskonto ei auta ketään. Ei edes vaikka se olisi totta.me tiedetään,muukalaisia on olemassa.Pelittää oikein hyvin.Tuollainen fanaattinen ufokielteisyys on sairautta. :V
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131135
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89864Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18679Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat275642- 77608
- 62600
- 104584
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49523- 26522
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet90453