Hei kaikki alppiretkeilijät! Olen menossa pariksi päiväksi Innsbruckiin toukokuun puolivälissä ja haluaisin käyttää yhden pitkän päivän patikointiin ja valokuvaamiseen jylhissä maisemissa. Löytyykö kaupungin reunamilta yht.n. 8-10 tunnin reittiä vai kannattaako ajella bussilla/vuokra-autolla esim. 20-30 km etelään Stubain suunnalle? Rajoittaako lumitilanne (toukuun puoliväli) mahdollisia reittivalintoja? Niin korkealle haluaisin kavuta kuin aikataulu ja sääolosuhteet antavat myöten.
Kiitos jo etukäteen!
t: Ötzi
Innsbruck- patikointia toukokuussa
1
647
Vastaukset
- Limone
Todennäköisesti et pääse varsinaisille kesävaellusreiteille vielä toukokuussa. Kesäkuunlopussakin omien kokemusteni mukaan on paikoin todella paljon lunta. Samoin heinäkuun alussa viime kesänä lunta oli paikoin puolikin metriä n. 2000 metrin korkeudessa.
Lumessa voi tietysti kävellä, jos on sopivat varusteet, mutta et näe lainkaan polkua etkä merkkejä minne sinun pitäisi suunnata. Ei kovin suositeltavaa. Paikallisesta turisti-infosta saat sitten tarkempaa tietoa, olisko jossain lähettyvillä jo mahdollista vaeltaa kesäreittejä tai millaisessa kunnossa talvireitit ovat. Myös laskettelukeskuksissa on talvisin polkuja kävelijöille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965384
- 2574595
- 444495
- 623247
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 492313
- 412184