Tuntuu, että 98% tänne kirjoittaneista ei ole sisäistänyt palstan tarkoitusta! Jos ei osaa kertoa, kuinka on joutunut aprillipilan kohteeksi tai kuinka mahdollisesti on saanut muita lankaan, niin eipä korvien välissä paljoa liiku jos aloittaa uuden keskustelun ja sekin on vain tyhjänpäiväinen kommentti ties mille, mistä ei ota selvää välttämättä edes sen kirjoittaja enää myöhemmin. (tämän nyt tietää, herkkähipiäisimmät alkavat taas valittamaan, mutta valittakoon jos eivät sisältöä keksi).
Itse tein 2 isoa aprillipilaa - toisessa vedätin 70henkeä retkuun kerralla ja toisessa vain 20. Mutta turha niitä on selostaa täällä, kun ei kukaan muukaan kerro mitään.
Surkeaa keskustelua
4
1265
Vastaukset
- varmastikin
kovin ylpeä itsestäsi.
- old.man.river
Totta, tämä jatkuva uusien topiccien luominen on valitettavan yleistä ja rasittavaa. Johtunee varmaan siitä, että ihmiset eivät ymmärrä keskustelupalstan ja chatin eroa eli keskustelussakin tehdään uutta riviä edellisen perään eikä aikaisempia topicceja edes vilkaista. Luitkos muuten itse? Katso kolmas topicci "Parhaat aprillipilat".
- -x-x-
Luinpa niitäkin. Kyllä aina poikkeuksia mahtuu mukaan.
Kuten sanoin - valtaosa on ihan turhaa tavaraa täällä(kin).
Olet oikeassa, jengi ei erota kirjoituspalstaa chatista!
Upea kommentti!!
- myös
Täällä sitä vain itsekin ruikutat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle233101Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A122199Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?
Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.712083Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell1051889Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.761603Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥401386Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"
Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta151319Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti4001275- 1111105
Tulipalo viimeyönä
Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj151076