Tuntuu, että 98% tänne kirjoittaneista ei ole sisäistänyt palstan tarkoitusta! Jos ei osaa kertoa, kuinka on joutunut aprillipilan kohteeksi tai kuinka mahdollisesti on saanut muita lankaan, niin eipä korvien välissä paljoa liiku jos aloittaa uuden keskustelun ja sekin on vain tyhjänpäiväinen kommentti ties mille, mistä ei ota selvää välttämättä edes sen kirjoittaja enää myöhemmin. (tämän nyt tietää, herkkähipiäisimmät alkavat taas valittamaan, mutta valittakoon jos eivät sisältöä keksi).
Itse tein 2 isoa aprillipilaa - toisessa vedätin 70henkeä retkuun kerralla ja toisessa vain 20. Mutta turha niitä on selostaa täällä, kun ei kukaan muukaan kerro mitään.
Surkeaa keskustelua
4
1226
Vastaukset
- varmastikin
kovin ylpeä itsestäsi.
- old.man.river
Totta, tämä jatkuva uusien topiccien luominen on valitettavan yleistä ja rasittavaa. Johtunee varmaan siitä, että ihmiset eivät ymmärrä keskustelupalstan ja chatin eroa eli keskustelussakin tehdään uutta riviä edellisen perään eikä aikaisempia topicceja edes vilkaista. Luitkos muuten itse? Katso kolmas topicci "Parhaat aprillipilat".
- -x-x-
Luinpa niitäkin. Kyllä aina poikkeuksia mahtuu mukaan.
Kuten sanoin - valtaosa on ihan turhaa tavaraa täällä(kin).
Olet oikeassa, jengi ei erota kirjoituspalstaa chatista!
Upea kommentti!!
- myös
Täällä sitä vain itsekin ruikutat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 13310569
- 525080
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html432281Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052088- 281986
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131631Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411452Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta291124Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v331071Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54997