Surkeaa keskustelua

-x-x-

Tuntuu, että 98% tänne kirjoittaneista ei ole sisäistänyt palstan tarkoitusta! Jos ei osaa kertoa, kuinka on joutunut aprillipilan kohteeksi tai kuinka mahdollisesti on saanut muita lankaan, niin eipä korvien välissä paljoa liiku jos aloittaa uuden keskustelun ja sekin on vain tyhjänpäiväinen kommentti ties mille, mistä ei ota selvää välttämättä edes sen kirjoittaja enää myöhemmin. (tämän nyt tietää, herkkähipiäisimmät alkavat taas valittamaan, mutta valittakoon jos eivät sisältöä keksi).
Itse tein 2 isoa aprillipilaa - toisessa vedätin 70henkeä retkuun kerralla ja toisessa vain 20. Mutta turha niitä on selostaa täällä, kun ei kukaan muukaan kerro mitään.

4

1272

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • varmastikin

kovin ylpeä itsestäsi.

• old.man.river

Totta, tämä jatkuva uusien topiccien luominen on valitettavan yleistä ja rasittavaa. Johtunee varmaan siitä, että ihmiset eivät ymmärrä keskustelupalstan ja chatin eroa eli keskustelussakin tehdään uutta riviä edellisen perään eikä aikaisempia topicceja edes vilkaista. Luitkos muuten itse? Katso kolmas topicci "Parhaat aprillipilat".

• -x-x-

Luinpa niitäkin. Kyllä aina poikkeuksia mahtuu mukaan.
        Kuten sanoin - valtaosa on ihan turhaa tavaraa täällä(kin).
        Olet oikeassa, jengi ei erota kirjoituspalstaa chatista!
        Upea kommentti!!

• myös

Täällä sitä vain itsekin ruikutat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      83
      1332
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      50
      959
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      368
      791
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      142
      749
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      55
      689
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      121
      684
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      648
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      625
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      612
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56