Lennän helatorstaina Helsingistä Manchesteriin ja siitä minun olisi määrä jatkaa junalla Lancasteriin Prestonin kautta. Eli voihan perse! ;) Siis onko kellään kokemuksia: kuinka kaukana Manchester Piccadillyn juna-asema on lentokentästä ja millä kulkuneuvolla sinne pääsee helpoiten? Entä tunteeko joku Prestonin asemaa ja voisi kertoa onko siellä junan vaihtaminen vaikeaa?
Kiitos oikein paljon vastauksistanne!
Apua Manchesterin kanssa?!
3
469
Vastaukset
- Mammu
on itselleni vielä käymätön paikka Englannissa, mutta oletko koettanut etsiä apua esim. sivuilta visitmanchester.com, manchesterairport.co.uk tai nationalrail.co.uk.
- jenni
kiitos! viimeisimmässä osoitteessa olen surffaillut paljonkin mutta etsin apua noilta kahdelta muulta sivustolta! kiitos paljon. :)
- On hiano paikka
jenni kirjoitti:
kiitos! viimeisimmässä osoitteessa olen surffaillut paljonkin mutta etsin apua noilta kahdelta muulta sivustolta! kiitos paljon. :)
Siinähän se keskustassa on Piccadilly. Kävellen sinne pääsee, riippuu tietysti mistä asti tulee. Lentokentältä pääsee junalla suoraan asemalle. Asemilla on myös reitit muille asemille.. Vähän myöhässä tää tulee mutta ehka jollekulle muulle on apua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774672- 1801987
- 1321702
- 1481275
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161181- 351066
- 78963
- 52936
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78892- 4868