Lennän helatorstaina Helsingistä Manchesteriin ja siitä minun olisi määrä jatkaa junalla Lancasteriin Prestonin kautta. Eli voihan perse! ;) Siis onko kellään kokemuksia: kuinka kaukana Manchester Piccadillyn juna-asema on lentokentästä ja millä kulkuneuvolla sinne pääsee helpoiten? Entä tunteeko joku Prestonin asemaa ja voisi kertoa onko siellä junan vaihtaminen vaikeaa?
Kiitos oikein paljon vastauksistanne!
Apua Manchesterin kanssa?!
3
439
Vastaukset
- Mammu
on itselleni vielä käymätön paikka Englannissa, mutta oletko koettanut etsiä apua esim. sivuilta visitmanchester.com, manchesterairport.co.uk tai nationalrail.co.uk.
- jenni
kiitos! viimeisimmässä osoitteessa olen surffaillut paljonkin mutta etsin apua noilta kahdelta muulta sivustolta! kiitos paljon. :)
- On hiano paikka
jenni kirjoitti:
kiitos! viimeisimmässä osoitteessa olen surffaillut paljonkin mutta etsin apua noilta kahdelta muulta sivustolta! kiitos paljon. :)
Siinähän se keskustassa on Piccadilly. Kävellen sinne pääsee, riippuu tietysti mistä asti tulee. Lentokentältä pääsee junalla suoraan asemalle. Asemilla on myös reitit muille asemille.. Vähän myöhässä tää tulee mutta ehka jollekulle muulle on apua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397860Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412029Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251970- 911663
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801585Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071050Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5989- 50955
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28840- 34822