Lennän helatorstaina Helsingistä Manchesteriin ja siitä minun olisi määrä jatkaa junalla Lancasteriin Prestonin kautta. Eli voihan perse! ;) Siis onko kellään kokemuksia: kuinka kaukana Manchester Piccadillyn juna-asema on lentokentästä ja millä kulkuneuvolla sinne pääsee helpoiten? Entä tunteeko joku Prestonin asemaa ja voisi kertoa onko siellä junan vaihtaminen vaikeaa?
Kiitos oikein paljon vastauksistanne!
Apua Manchesterin kanssa?!
3
512
Vastaukset
- Mammu
on itselleni vielä käymätön paikka Englannissa, mutta oletko koettanut etsiä apua esim. sivuilta visitmanchester.com, manchesterairport.co.uk tai nationalrail.co.uk.
- jenni
kiitos! viimeisimmässä osoitteessa olen surffaillut paljonkin mutta etsin apua noilta kahdelta muulta sivustolta! kiitos paljon. :)
- On hiano paikka
jenni kirjoitti:
kiitos! viimeisimmässä osoitteessa olen surffaillut paljonkin mutta etsin apua noilta kahdelta muulta sivustolta! kiitos paljon. :)
Siinähän se keskustassa on Piccadilly. Kävellen sinne pääsee, riippuu tietysti mistä asti tulee. Lentokentältä pääsee junalla suoraan asemalle. Asemilla on myös reitit muille asemille.. Vähän myöhässä tää tulee mutta ehka jollekulle muulle on apua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial291889Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1651870Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3721692Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2151229Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221148- 121111
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt81046- 2851015
- 821011
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks50981