Sims sukupolvet sivulla neuvotaan seuraavasti boolprop... huijauskoodin käytöstä: "Pelitilassa voit säätää esim. tarve- ja suhdepalkkien tilaa. Paina hiiren nappi pohjaan palkin päällä ja vedä haluamaasi suuntaan." Tähän siis tarvitaan että on laittanut tuon BoolProp TestingCheatsEnabled -koodin päälle. Ei toimi ainakaan mulla vaikka oon muut huijaukset saanu onnistumaan. Onko neuvoa, oletko onnistunut palkkien kasvattamisessa/kutistamisessa?
Tarvepalkin säätäminen
5
307
Vastaukset
- Anahani__
eikös sitä pitänyt painaa Ctrl pohjassa ja sitten vetää tarvelakit haluamaansa suuntaan?? voin olla väärässä mutta minun mielestäni näin..
Toinen (helpompi?) tapa saada kaikkien tonttien simien tarvepalkit vihreällä (täysille) on kirjoittaa pelitilassa koodilaatikkoon: maxMotives (huom. isot ja pienet kirjaimet!!!!!)
Tällä koodilla saat siis kakkien tontilla olevien (myös muitten kuin perheenjäsenten) tarvepalkit täysille.
Anahani
PS. Toivottavasti ohjeista oli hyötyä :)- Sophie
Ei missään koodeissa tarvitse huomioida isoja kirjaimia. Voi kirjoittaa kaikki vain pienellä...
Ja maxmotives-koodi toimii vain Yöelämää-lisärissä.
- *heidi
Missä vaiheessa sen koodin oot laittanu? Mulla toimii aina, kun vaan muistan laittaa sen naapurustonäkymässä. Jos laitan vasta siellä perheessä niin ei toimi. Koitapa tätä =)
Minulla ainakin toimii toi maxmotives :D vaikka mulla on vaan yliopisto ja kauppa-auki lisäri, en tiiä mikä siinä sit mut hyvä et toimii
- hyvänpäiväntuttu
Muistitko laittaa perään true?Viestisi perusteella et.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä
On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..1626077Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa574645Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu444400Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään
voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa644249Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa682652En koskaan tule sinulle tätä kertomaan
Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.612142Saatoin tehdä elämäni isoimman virheen
Otsikko kertoo kaiken. Miksei kaikki voi olla yksinkertaisempaa?1331632odotatko vielä viestiä minulta...
Mies...? En tiedä mitä sanoa 😔 auta vähän naista ja tule enemmän vastaan1261479- 481421
- 341308