Sims sukupolvet sivulla neuvotaan seuraavasti boolprop... huijauskoodin käytöstä: "Pelitilassa voit säätää esim. tarve- ja suhdepalkkien tilaa. Paina hiiren nappi pohjaan palkin päällä ja vedä haluamaasi suuntaan." Tähän siis tarvitaan että on laittanut tuon BoolProp TestingCheatsEnabled -koodin päälle. Ei toimi ainakaan mulla vaikka oon muut huijaukset saanu onnistumaan. Onko neuvoa, oletko onnistunut palkkien kasvattamisessa/kutistamisessa?
Tarvepalkin säätäminen
5
323
Vastaukset
- Anahani__
eikös sitä pitänyt painaa Ctrl pohjassa ja sitten vetää tarvelakit haluamaansa suuntaan?? voin olla väärässä mutta minun mielestäni näin..
Toinen (helpompi?) tapa saada kaikkien tonttien simien tarvepalkit vihreällä (täysille) on kirjoittaa pelitilassa koodilaatikkoon: maxMotives (huom. isot ja pienet kirjaimet!!!!!)
Tällä koodilla saat siis kakkien tontilla olevien (myös muitten kuin perheenjäsenten) tarvepalkit täysille.
Anahani
PS. Toivottavasti ohjeista oli hyötyä :)- Sophie
Ei missään koodeissa tarvitse huomioida isoja kirjaimia. Voi kirjoittaa kaikki vain pienellä...
Ja maxmotives-koodi toimii vain Yöelämää-lisärissä.
- *heidi
Missä vaiheessa sen koodin oot laittanu? Mulla toimii aina, kun vaan muistan laittaa sen naapurustonäkymässä. Jos laitan vasta siellä perheessä niin ei toimi. Koitapa tätä =)
Minulla ainakin toimii toi maxmotives :D vaikka mulla on vaan yliopisto ja kauppa-auki lisäri, en tiiä mikä siinä sit mut hyvä et toimii
- hyvänpäiväntuttu
Muistitko laittaa perään true?Viestisi perusteella et.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Riikka: polttoöljyn hinta räjähti
Näyttää tuo putinismi ilmenevän persuissa myös Suomen yrittäjien kampittamisena. Polttoöljy on se katalyytti, joka pitää422210Mökkejä ostellaan nyt ihan hulluna!
Tyypilliset lainamäärät on yli 500 000€ mökkejä ostellessa eli erityisesti tuollaiset miljoonamökit on nyt suomalaisten652078Helsingin yllä valopalloja
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1508be00-28c9-4156-83dc-0be5e7aa3066 "Helsingin taivaalla lensi lauantaina puolen yön1211940HÄLYYTYS!!
Ukraina se hyökkää jo Suomen maaperälle. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/645b83ce-e074-4f00-8b99-245d01b38a363921696Kovasti on hävittäjiä ilmassa. Nytkö se alkoi?
Onko nyt sota ?? `Vai harjoituksiako vain? Hävittäjät pörrää kovasti.1041655Helsingin yllä lensi yöllä jotain outoa puolen yön aikaan valopalloja
Poliisi on saanut tapauksesta yhden havaintoilmoituksen. Valopalloja oli noin parikymmentä ILtalehdessä on video tapah1241484Millainen on naisellinen nainen
Nyt kun taas mennään keikkuen kesään, niin millainen nainen on naisellinen? Pukeutuminen, olemus, puhetapa, jne. Vilma n1821102Raamatullinen kaste
Seurakunnassamme kastettiin mm eräs muslimi, joka oli tullut uskoon. Hän oli ollut Suomessa viitisen vuotta. Hän oli lu53967- 75935
- 27899