Sims sukupolvet sivulla neuvotaan seuraavasti boolprop... huijauskoodin käytöstä: "Pelitilassa voit säätää esim. tarve- ja suhdepalkkien tilaa. Paina hiiren nappi pohjaan palkin päällä ja vedä haluamaasi suuntaan." Tähän siis tarvitaan että on laittanut tuon BoolProp TestingCheatsEnabled -koodin päälle. Ei toimi ainakaan mulla vaikka oon muut huijaukset saanu onnistumaan. Onko neuvoa, oletko onnistunut palkkien kasvattamisessa/kutistamisessa?
Tarvepalkin säätäminen
5
284
Vastaukset
- Anahani__
eikös sitä pitänyt painaa Ctrl pohjassa ja sitten vetää tarvelakit haluamaansa suuntaan?? voin olla väärässä mutta minun mielestäni näin..
Toinen (helpompi?) tapa saada kaikkien tonttien simien tarvepalkit vihreällä (täysille) on kirjoittaa pelitilassa koodilaatikkoon: maxMotives (huom. isot ja pienet kirjaimet!!!!!)
Tällä koodilla saat siis kakkien tontilla olevien (myös muitten kuin perheenjäsenten) tarvepalkit täysille.
Anahani
PS. Toivottavasti ohjeista oli hyötyä :)- Sophie
Ei missään koodeissa tarvitse huomioida isoja kirjaimia. Voi kirjoittaa kaikki vain pienellä...
Ja maxmotives-koodi toimii vain Yöelämää-lisärissä.
- *heidi
Missä vaiheessa sen koodin oot laittanu? Mulla toimii aina, kun vaan muistan laittaa sen naapurustonäkymässä. Jos laitan vasta siellä perheessä niin ei toimi. Koitapa tätä =)
Minulla ainakin toimii toi maxmotives :D vaikka mulla on vaan yliopisto ja kauppa-auki lisäri, en tiiä mikä siinä sit mut hyvä et toimii
- hyvänpäiväntuttu
Muistitko laittaa perään true?Viestisi perusteella et.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2324043- 1242154
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi2131788Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill641764- 1761597
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1861496- 531344
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751271- 591248
- 1191151