Onko kellään kokemusta kyseisestä matkakohteesta? Mihin siellä kannattaa käydä tutustumassa? Hyviä ravintoloita?
ischia
1
603
Vastaukset
- kaikki...
keskittyy ischia portoon ja ischia ponteen (ihan vierekkäin juuri siinä minne lautalla tulette napolista). siellähän on se luostarilinnake tms. joka on melko suosittu matkakohde mutta itse en ole siellä kertaakaan käynyt, on ollut vähän muita intressejä aina kun italialaisten kavereiden kanssa siellä käydään joka kesä lomalla (ollaan päätetty ottaa nää lomat ihan rannalla makoillen ja bilettäen).
foriossa saaren toisella puolella (bussilla n. 20min) on ehdottomasti saaren paras uimaranta! ranta on kunnon biletyspaikka, aivan ihana... lapsia ja vanhuksia siellä ei näy, 18-30v nuoria sitäkin enemmän.
portossa ja pontessa kyllä kävelee flyerinjakajia vastaan ja voitte valita missä haluatte illan viettää... me ollaan yleensä käyty rantakadun baareissa alottelemassa ja sitten vietetty loppuyö/aamu legendaarisessa laivaclubissa koska se on vaan niin paras :)
ravintoloista en tiedä koska ollaan yleensä kokkailtu itse tai syöty pizza a tagliaa jostain matkan varrelta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta
Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o1662046Etkö sä muru mussakaiseni ymmärrä
Että me päästään lähenemään vain kaveruuden kautta? Vain siten mä voin lähettää sulle kuvia ja viestejä 😌 Tänäänkin o521588"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää1301570Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.791547- 801459
Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol151287- 691267
Martina Aitolehdeltä kova tilitys podcastilla: "Kyllä mä turpaan vetäisin"!
Martina Aitolehti tilittää brutaalin rehellisesti Eskolle podcastilla syitä, miksi hän ei ole lähtenyt mukaan julkkisten2501149- 761141
Talousasiantuntija sanoo säästämisestä
" parin kuukauden tulo on sellainen, joka voi olla vaikka tilillä tai jossain korkorahastossa, eikä se ole tuottohakuine2401080