Ratchet & Clank 3 Up Your Arsenal Challenge Modet

RoskaMan

Eli Ratchet & Clank kolmosesta asiaa olis. Kuinka monta kertaa ootte vetänyt pelin Challenge Moden? Itse olen vasta 5 kertaa, mutta peli tulikin meille vasta 15.03.2006 tai jossain sinä aikana. Olen kerännyt kaikki trophyt ja kaikki, ja nyt pääsen sitten jo Insomniac Museumiin(siellä suljetussa huoneessa siellä Trophy Roomissa). Eli kuinka monta kertaa ootte vetänyt Challenge Moden?

13

900

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mä pelannu se läpi 3 kertaa ja ostin sen joskus
      tammikuulla. Ja se on hyvä peli.

    • Anime-Man

      parikymmentä kertaa. Ratchet: Gladiator on parempi.

    • zooz12345

      hei
      miten saisin itselleni loput trophyt koska en ole saanut kuin 13 ja en löydä loppuja
      olen saanut:
      ratchet
      clank
      al
      nefarious
      courtney gears
      plumber
      lawrence
      titanium pultti
      nano tech
      anhilli nation
      friend of the rangers
      kapteeni qwark
      apina



      miten loput saisin?

      • RoskaMan

        ...eli Skill Master trophy, joka on vaikein kaikista. Sun pitää saada kaikki Skill Pointit saadaksesi sen. Sitten se on siinä. Onnea matkaan!


      • bahher
        RoskaMan kirjoitti:

        ...eli Skill Master trophy, joka on vaikein kaikista. Sun pitää saada kaikki Skill Pointit saadaksesi sen. Sitten se on siinä. Onnea matkaan!

        miten tehdään:
        zap back at ya
        viimeinen set new record for qwark
        suck it up


      • RoskaMan
        bahher kirjoitti:

        miten tehdään:
        zap back at ya
        viimeinen set new record for qwark
        suck it up

        ...ne tais olla näin:

        Zap Back At Ya: Aridiassa tapa 10 vihollista Refractorilla

        Set New Record For Qwark Vid-Comic 5: Vedät sen läpi todella nopeasti, tais olla jokin 2:50

        Suck It Up: Tapa 40 vihollista Crash Sitellä Suck/Vortex Cannonilla.

        Kokeile noita.


      • bahher
        RoskaMan kirjoitti:

        ...ne tais olla näin:

        Zap Back At Ya: Aridiassa tapa 10 vihollista Refractorilla

        Set New Record For Qwark Vid-Comic 5: Vedät sen läpi todella nopeasti, tais olla jokin 2:50

        Suck It Up: Tapa 40 vihollista Crash Sitellä Suck/Vortex Cannonilla.

        Kokeile noita.

        missä siel aridiassa on säde jolla voi tuhota porukkaa


      • RoskaMan
        bahher kirjoitti:

        missä siel aridiassa on säde jolla voi tuhota porukkaa

        Se säde tulee siitä kun ne robotit jotka ampuu laseria, niin käytät refractoria ja niiden säteitä muiden vihollisten tuhoamiseen(HUOM! Älä missään nimessä tuha sitä robottia joka ampuu laseria!) Onnea yritykseen.


      • bahher
        RoskaMan kirjoitti:

        Se säde tulee siitä kun ne robotit jotka ampuu laseria, niin käytät refractoria ja niiden säteitä muiden vihollisten tuhoamiseen(HUOM! Älä missään nimessä tuha sitä robottia joka ampuu laseria!) Onnea yritykseen.

        kiitos eiköhä nää riitä


      • bahher
        bahher kirjoitti:

        kiitos eiköhä nää riitä

        mistä sieltä qwarkin piilopaikasta saa sen skillpointin


    • Masterzelda

      Oon pelannu sen 6 kertaa läpi silloin kun lainasin kaverini pleikkaa. Tämä peli kun sattuu olemaan yksi niistä pleikan muutamasta harvasta hyvästä pelistä. En muuten ole päässy sinne museoon.

    • monta

      lol

    • juuppss

      ite oon vetäny jotai 10 kertaa läpi ja pelannu tossa onlinessakin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2342
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      140
      1507
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      155
      1214
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      937
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe