Eli Ratchet & Clank kolmosesta asiaa olis. Kuinka monta kertaa ootte vetänyt pelin Challenge Moden? Itse olen vasta 5 kertaa, mutta peli tulikin meille vasta 15.03.2006 tai jossain sinä aikana. Olen kerännyt kaikki trophyt ja kaikki, ja nyt pääsen sitten jo Insomniac Museumiin(siellä suljetussa huoneessa siellä Trophy Roomissa). Eli kuinka monta kertaa ootte vetänyt Challenge Moden?
Ratchet & Clank 3 Up Your Arsenal Challenge Modet
13
900
Vastaukset
Mä pelannu se läpi 3 kertaa ja ostin sen joskus
tammikuulla. Ja se on hyvä peli.- Anime-Man
parikymmentä kertaa. Ratchet: Gladiator on parempi.
- zooz12345
hei
miten saisin itselleni loput trophyt koska en ole saanut kuin 13 ja en löydä loppuja
olen saanut:
ratchet
clank
al
nefarious
courtney gears
plumber
lawrence
titanium pultti
nano tech
anhilli nation
friend of the rangers
kapteeni qwark
apina
miten loput saisin?- RoskaMan
...eli Skill Master trophy, joka on vaikein kaikista. Sun pitää saada kaikki Skill Pointit saadaksesi sen. Sitten se on siinä. Onnea matkaan!
- bahher
RoskaMan kirjoitti:
...eli Skill Master trophy, joka on vaikein kaikista. Sun pitää saada kaikki Skill Pointit saadaksesi sen. Sitten se on siinä. Onnea matkaan!
miten tehdään:
zap back at ya
viimeinen set new record for qwark
suck it up - RoskaMan
bahher kirjoitti:
miten tehdään:
zap back at ya
viimeinen set new record for qwark
suck it up...ne tais olla näin:
Zap Back At Ya: Aridiassa tapa 10 vihollista Refractorilla
Set New Record For Qwark Vid-Comic 5: Vedät sen läpi todella nopeasti, tais olla jokin 2:50
Suck It Up: Tapa 40 vihollista Crash Sitellä Suck/Vortex Cannonilla.
Kokeile noita. - bahher
RoskaMan kirjoitti:
...ne tais olla näin:
Zap Back At Ya: Aridiassa tapa 10 vihollista Refractorilla
Set New Record For Qwark Vid-Comic 5: Vedät sen läpi todella nopeasti, tais olla jokin 2:50
Suck It Up: Tapa 40 vihollista Crash Sitellä Suck/Vortex Cannonilla.
Kokeile noita.missä siel aridiassa on säde jolla voi tuhota porukkaa
- RoskaMan
bahher kirjoitti:
missä siel aridiassa on säde jolla voi tuhota porukkaa
Se säde tulee siitä kun ne robotit jotka ampuu laseria, niin käytät refractoria ja niiden säteitä muiden vihollisten tuhoamiseen(HUOM! Älä missään nimessä tuha sitä robottia joka ampuu laseria!) Onnea yritykseen.
- bahher
RoskaMan kirjoitti:
Se säde tulee siitä kun ne robotit jotka ampuu laseria, niin käytät refractoria ja niiden säteitä muiden vihollisten tuhoamiseen(HUOM! Älä missään nimessä tuha sitä robottia joka ampuu laseria!) Onnea yritykseen.
kiitos eiköhä nää riitä
- bahher
bahher kirjoitti:
kiitos eiköhä nää riitä
mistä sieltä qwarkin piilopaikasta saa sen skillpointin
- Masterzelda
Oon pelannu sen 6 kertaa läpi silloin kun lainasin kaverini pleikkaa. Tämä peli kun sattuu olemaan yksi niistä pleikan muutamasta harvasta hyvästä pelistä. En muuten ole päässy sinne museoon.
- monta
lol
- juuppss
ite oon vetäny jotai 10 kertaa läpi ja pelannu tossa onlinessakin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792342Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1401507- 1331462
- 1551214
- 1081013
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten373937Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683