Ratchet & Clank 3 Up Your Arsenal Challenge Modet

RoskaMan

Eli Ratchet & Clank kolmosesta asiaa olis. Kuinka monta kertaa ootte vetänyt pelin Challenge Moden? Itse olen vasta 5 kertaa, mutta peli tulikin meille vasta 15.03.2006 tai jossain sinä aikana. Olen kerännyt kaikki trophyt ja kaikki, ja nyt pääsen sitten jo Insomniac Museumiin(siellä suljetussa huoneessa siellä Trophy Roomissa). Eli kuinka monta kertaa ootte vetänyt Challenge Moden?

13

878

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mä pelannu se läpi 3 kertaa ja ostin sen joskus
      tammikuulla. Ja se on hyvä peli.

• Anime-Man

parikymmentä kertaa. Ratchet: Gladiator on parempi.

• zooz12345

hei
      miten saisin itselleni loput trophyt koska en ole saanut kuin 13 ja en löydä loppuja
      olen saanut:
      ratchet
      clank
      al
      nefarious
      courtney gears
      plumber
      lawrence
      titanium pultti
      nano tech
      anhilli nation
      friend of the rangers
      kapteeni qwark
      apina

miten loput saisin?

• RoskaMan

...eli Skill Master trophy, joka on vaikein kaikista. Sun pitää saada kaikki Skill Pointit saadaksesi sen. Sitten se on siinä. Onnea matkaan!

• bahher
        RoskaMan kirjoitti:

...eli Skill Master trophy, joka on vaikein kaikista. Sun pitää saada kaikki Skill Pointit saadaksesi sen. Sitten se on siinä. Onnea matkaan!

miten tehdään:
        zap back at ya
        viimeinen set new record for qwark
        suck it up

• RoskaMan
        bahher kirjoitti:

miten tehdään:
        zap back at ya
        viimeinen set new record for qwark
        suck it up

...ne tais olla näin:

Zap Back At Ya: Aridiassa tapa 10 vihollista Refractorilla

Set New Record For Qwark Vid-Comic 5: Vedät sen läpi todella nopeasti, tais olla jokin 2:50

Suck It Up: Tapa 40 vihollista Crash Sitellä Suck/Vortex Cannonilla.

Kokeile noita.

• bahher
        RoskaMan kirjoitti:

...ne tais olla näin:

Zap Back At Ya: Aridiassa tapa 10 vihollista Refractorilla

Set New Record For Qwark Vid-Comic 5: Vedät sen läpi todella nopeasti, tais olla jokin 2:50

Suck It Up: Tapa 40 vihollista Crash Sitellä Suck/Vortex Cannonilla.

Kokeile noita.

missä siel aridiassa on säde jolla voi tuhota porukkaa

• RoskaMan
        bahher kirjoitti:

missä siel aridiassa on säde jolla voi tuhota porukkaa

Se säde tulee siitä kun ne robotit jotka ampuu laseria, niin käytät refractoria ja niiden säteitä muiden vihollisten tuhoamiseen(HUOM! Älä missään nimessä tuha sitä robottia joka ampuu laseria!) Onnea yritykseen.

• bahher
        RoskaMan kirjoitti:

Se säde tulee siitä kun ne robotit jotka ampuu laseria, niin käytät refractoria ja niiden säteitä muiden vihollisten tuhoamiseen(HUOM! Älä missään nimessä tuha sitä robottia joka ampuu laseria!) Onnea yritykseen.

kiitos eiköhä nää riitä

• bahher
        bahher kirjoitti:

kiitos eiköhä nää riitä

mistä sieltä qwarkin piilopaikasta saa sen skillpointin

• Masterzelda

Oon pelannu sen 6 kertaa läpi silloin kun lainasin kaverini pleikkaa. Tämä peli kun sattuu olemaan yksi niistä pleikan muutamasta harvasta hyvästä pelistä. En muuten ole päässy sinne museoon.

• monta

lol

• juuppss

ite oon vetäny jotai 10 kertaa läpi ja pelannu tossa onlinessakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut

– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti
      Maailman menoa
      311
      36809
    2. Särkynyt sydän

Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s
      Ikävä
      89
      5755
    3. Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..

Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos
      Ikävä
      29
      4904
    4. Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...

Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel
      Ikävä
      258
      4092
    5. Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?

Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori
      Tv-sarjat
      105
      3373
    6. Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta

Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös
      Ikävä
      20
      3248
    7. Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!

Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta
      Suomalaiset julkkikset
      63
      2788
    8. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      51
      2281
    9. En suuttunut missään vaiheessa

Oon vaan herkkä ja tuskastunut. Mies se ei ole henkilökohtaista sinulle. Ei mitenkään päin. Sinä herkkänä vaan satut näk
      Ikävä
      12
      2074
    10. Trump on jo ihan seonnut...

Nato maa uhkailee toista Natomaata....Amerikan tuho näyttää toteutuvan Trumpin kaudella 100 varmasti.
      Maailman menoa
      472
      1820
    Aihe