Hei!
Olen juuri alkanut pentukoulun, ja ajattelin kysyä kun unohdin paikanpäällä kysyä, että saako koirille antaa tavallista edam-juustoa makupalana. Makupalana tarkoitan siis pentukoulussa annettavaa palkintoa. Minun 4kk hauvavauvani on todella ihastunut kyseiseen tuotteeseen, vaikka sitä vain varastamalla on itselleen hankkinut:)Pentukoulussa nimittäin neuvottiin antamaan juuri sitä koiran suurinta herkkua, jotta koira tottelee parhaiten.
juusto
4
933
Vastaukset
Mekin aloitettiin tänään pentukoulu täällä etelä-suomessa:)Missäpäin suomea olette,,,ei kuulu aiheeseen,tiedän:))
- Jenkkityttö
No terve Kusti ja kumppanit:) Täällä Nala, samasta pentukoulusta se teidän pojan ihastus:) Samalle palstalle ollaan eksytty!
Kuinkas teillä kotiharjoittelu on sujunut? Meidän tyttö tekee kaiken todella hienosti, seuraa monta askelta myös. Katse on ainut joka vähän harhailee:) Jenkkityttö kirjoitti:
No terve Kusti ja kumppanit:) Täällä Nala, samasta pentukoulusta se teidän pojan ihastus:) Samalle palstalle ollaan eksytty!
Kuinkas teillä kotiharjoittelu on sujunut? Meidän tyttö tekee kaiken todella hienosti, seuraa monta askelta myös. Katse on ainut joka vähän harhailee:)Paremmin kun siellä kentällä:)On se vaan ihana se sun Nala,,,meidän Kustilla on hyvä maku tyttöjen suhteen:))Nähdään taas ensi sunnuntaina ja Nalalle rapsutuksia,kustilta terveisiä,,,
- herkku on HERKKU
Anna vaan juustoa pieniä paloja, eihän hän sitä aina saa :) ja kun herkku on kyseessä niin oppii parhaiten juuri sillä mikä on sitä todella herkuinta! Meillä on kyllä nakinpalat käytössä mutta saavat samalla tavalla juustoakin kun on kiitoksen aika; vaihtelu virkistää...
Hyviä harjoituksia ja mukavaa kevään odotusta :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645592Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204207Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172906- 1522170
- 171906
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1241728- 951377
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77978