kysyn crystallista

Mikä pokemon tyyppi pärjää parhaiten teräs pokemonia vastaan? Kun Olivane cityn Janinella on
kaks Mangnemitea ja 35 levellinen Steelix. Ja minkä levellisenä Haunter muuttuu Gengariksi ja Craweller Golemiksi.

6

463

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jokukirjottaja

      ne gengar ja golem pitää kehittää 36 lvl, sen jälkeen vaiha kaverillle. steel on heikko tulelle (ainaki mun steelix charichardia vastaan)

    • Dark-Suicune

      Minä käytin ainakin vettä, mutta ei se niin tehokas ole teräkseen. Magnemiteä vastaan kannattaa käyttää kivi- tyypin Pokea, mutta paha juttu siinä on, että Magnemiteillä on Sonicboom, joka tehoaa hyvin kiveen.
      Haunter ja Graveler ei muutu, muuta kuin vaihtamalla kaverin kanssa, ja sitten toisinpäin. Joillakin Pokeilla tarvitaan joku item, jotta se muuttuisin vaihdattaessa. Esimerkiksi Scyther tarvitsee Metal Coatin Scizoria varten. Ja tämä Steelix on kehittynyt Onixista myös Metal Coatin avulla. Porygonilla pitää olla Up-Grade jotta se muuttuisi Porygon2:ksi, Slowpoke ja Poliwhirl tarvitsee King's Rockin kehittyäkseen Slowkingiksi ja Politoediksi. Yleensä 10 % mahdollisuudella, King's Rock löytyy jo valmiiksi jommalta kummalta. Mutta joihkinkin Pokemoneihin ei tarvita itemejä ollenkaan, esim. juuri Haunterille, Graverelille, Machokelle, Alakazam.... Toivottavasti auttoi =)

    • Vessa-Grimer

      Ainaskin mun Muk joka on 199 LvL Hakkas ne tuusan-nuuskaks.Ja vittu älä kysele tyhmii
      Paska aivo

      • Vessa-Grimer

        Ja ja sev hakkas ne steelit se mun muk ja ne kehitty mulla 10 LvL Perkeleen-Kusipää juntti mummeli(jos oot poika niin pappaparka]


      • wesliina
        Vessa-Grimer kirjoitti:

        Ja ja sev hakkas ne steelit se mun muk ja ne kehitty mulla 10 LvL Perkeleen-Kusipää juntti mummeli(jos oot poika niin pappaparka]

        ei 199 lvl:sitä poksua olekkaan vitun huora, ja älä unohda ettet ole ainoa poke kiusaaja ja pilkkaaja, älä ajattele omaa napaasi, vaan ota muut huomioon, jos kysyt yhdenkin kysymyksen minulta tai joltai toiselta, niin voit olla 100% varma ettei sua auteta, mutta älä tule pilamaan muitten pokemieltä, ja sitä paitsi, et sinä edes osaa neuvoakaan, kun kerran et auta ketään, mutta kuin homo kavereitasi.

        ps. anteeksi tämä ruma kielen käytös, minun piti vähän opettaa viisastelialle vähän käytös tapoja.


      • wesliina kirjoitti:

        ei 199 lvl:sitä poksua olekkaan vitun huora, ja älä unohda ettet ole ainoa poke kiusaaja ja pilkkaaja, älä ajattele omaa napaasi, vaan ota muut huomioon, jos kysyt yhdenkin kysymyksen minulta tai joltai toiselta, niin voit olla 100% varma ettei sua auteta, mutta älä tule pilamaan muitten pokemieltä, ja sitä paitsi, et sinä edes osaa neuvoakaan, kun kerran et auta ketään, mutta kuin homo kavereitasi.

        ps. anteeksi tämä ruma kielen käytös, minun piti vähän opettaa viisastelialle vähän käytös tapoja.

        ...edes tiedä, mitä tarkoittaa ``Pokèmon``.
        EIKÄ myöskään tiedä muita poksuja, kuin jotkut Pichu, Pikachu, Ho-oh ym. tunnetuimmat.
        Eikä varmaan edes tiedä, mikä on Gameshark.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      71
      1388
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1237
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1175
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      74
      1099
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      69
      967
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      772
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      722
    8. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      373
      713
    9. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      711
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      666
    Aihe