Aidon pelin mukana tulee ohjeet jossa lukee mitä mistäkin nappulasta tapahtuu!!!. eli ne jotka kyselee niitä niillä on piraatti versio ja niitä ei täällä hyväksytä eli ne poistetaan jatkossa. Tietääkseni myös itse pelin asetuksista voit tarkistaa näppäimet eli oma alotteisuutta
Kysymykset näppäimistä
2
660
Vastaukset
- Pelimies
Anteeksi turha postaus, mutta scuubi on oikeassa.
- Erkko
Vähän kummallista mielestäni. Oli sitten piraatti tai alkuperäinen, niin todellakin näppäiasetukset näkee asetuksista.
Ihmettelen kuitenkin kuinka meidän niin fiksu seriffimme voi väittää näin ollen kysymysten asettajien omistavan piraatin. Hehän ovat vain tyhmiä.
Lisäksi Scuubi, oletko koskaan kuulut että joku olisi hukannut elämänsä aikana jotain? Kuten manuaalin tai näppäimistökartan?
Olen kuitenkin samaa mieltä kanssasi siitä, että piratismi on todella typerää touhua. Kun me maksamme tuotteista, saamme jatkossa parempia tuotteita.
Mutta niin on typerää turha syyttelykin.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1545324
- 1125298
Olen miettinyt kauan
miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h464942Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa302863Ostiko maailma sinut minulta?
Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue252437- 432104
- 422009
- 231758
On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na141514Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta101456