Aidon pelin mukana tulee ohjeet jossa lukee mitä mistäkin nappulasta tapahtuu!!!. eli ne jotka kyselee niitä niillä on piraatti versio ja niitä ei täällä hyväksytä eli ne poistetaan jatkossa. Tietääkseni myös itse pelin asetuksista voit tarkistaa näppäimet eli oma alotteisuutta
Kysymykset näppäimistä
2
688
Vastaukset
- Pelimies
Anteeksi turha postaus, mutta scuubi on oikeassa.
- Erkko
Vähän kummallista mielestäni. Oli sitten piraatti tai alkuperäinen, niin todellakin näppäiasetukset näkee asetuksista.
Ihmettelen kuitenkin kuinka meidän niin fiksu seriffimme voi väittää näin ollen kysymysten asettajien omistavan piraatin. Hehän ovat vain tyhmiä.
Lisäksi Scuubi, oletko koskaan kuulut että joku olisi hukannut elämänsä aikana jotain? Kuten manuaalin tai näppäimistökartan?
Olen kuitenkin samaa mieltä kanssasi siitä, että piratismi on todella typerää touhua. Kun me maksamme tuotteista, saamme jatkossa parempia tuotteita.
Mutta niin on typerää turha syyttelykin.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut ja Tall poppy -syndrooma
Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky705251Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va2694363Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty1013970Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta
ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,1872360Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.341664Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar721580- 171199
Tiesitkö? Kohutun L/over sarjan Juha eli Jani Volanen on tämän julkkisnaisen ex-mies!
Jani Volanen näyttelee L/over - ikuisesti minun psykologisessa trillerissä Juhaa. Mutta tiesitkö, että hän on tämän julk61059Ajattelen sinua
Ajattelen sinua joka päivä, joka hetki… Kaikkea, mitä minun olisi pitänyt sanoa sinulle, enkä osannut sanoa, kaikkea nii38993- 94909