Kaulaliinan pituus lapsella?

minä53

Kuinka pitkäksi kannattaa neuloa 4-vuotiaan lapsen kietaisu-kaulahuivi?

8

4343

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiituz

Ota oma kaulaliinasi ja ala kääriä sitä lapsen kaulaan. Kun liinaa on riittävästi, merkkaa kohta ylös ja mittaa sopiva pituus.

Tähän on vaikea antaa yleispätevää vastausta, sillä kaulaliinatkin voi kietoa niin moneen tyyliin.

• minä53

kun ei ole omaa kaulaliinaa eikä lasta jolla kokeilisi.

• kukka
        minä53 kirjoitti:

kun ei ole omaa kaulaliinaa eikä lasta jolla kokeilisi.

en osaa minäkään vastata senttimääräisesti vaan neuvon menemään lasten vaatekauppaan tai jonkun marketin lasten vaate osastolle, sieltä sitten kahmit käsiisi jonkun kivan lasten kaulaliinan ja mittaat minkä mittainen se on. :P
        oi miten näppärä neuvo!

• sömmerska

Hei

Jos olet jo neulonut kaulahuivia, niin sommittele sitä sopivaan asentoon. Itse leikkisin mittanauhalla kaulahuivia ja sommittelisin sen mukaan.
      t. sömmerska

• Anonyymi

metri

• Anonyymi

Pienelle lapselle kauluri on parempi. Kaulaliina takertuu helposti leikeissä ja aiheuttaa vaaratilanteita.

• Anonyymi

Juurikin näin , mutta jos välttämättä sen kaulaliinan haluaa tehdä niin hyvä konsti on mitata oman käsivarren ympäri vähän kyynärpäästä alemmas, siitä näkee hyvin ja voi mitata vaikka sanomalehden suikaleella, sen mitan kun ei tarvitse niin sentin tarkka olla.

• Anonyymi

Jep, kaulahuivit ovat erittäin vaarallisia. Tosin en ole kuullut kuinka moni lapsi vuosikymmenten aikana olisi kuristunut huiviin. Olisi mielenkiintoista kuulla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Theermannilla kulkee!

Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      110
      7217
    2. Näin unta viime yönä

Että tulit nainen istumaan syliini minihame päällä.
      Ikävä
      47
      5026
    3. Esivaihdevuodet, menopaussi

https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa
      Sinkut
      56
      2831
    4. Tänään taas tuli pari-kolme juttua

Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän
      Tunteet
      5
      2328
    5. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1348
    6. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      186
      1269
    7. Olen jälleen pahoillani

Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell
      Ikävä
      92
      1063
    8. Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle

Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai
      NATO
      284
      955
    9. Oot vaan niin hellä

Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä
      Ikävä
      30
      886
    10. Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?

Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?
      Maailman menoa
      182
      858
    Aihe