Net Phone

???

Onko käyttökokemuksia,itse hankin paketin mutta sitä ei pääse käyttämään,kun yrittää ottaa palvelua käyttöön tulee ilmoitus palveluvirhe,on soitettu asiakaspalveluun lupasivat ottaa uhteyttä mutta mitään ei ole kuulunut voi prkl........

3

1052

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muutaman kerran hiiltynyt

Ihan alkajaisiksi olisi kiva tietää että on koneesi kytketty natin taakse. Tämä on yksi suurimpia ongelmia joka aiheuttaa ongelmia eli vaatii tiettyä viritystä. Sitten oletko itse virittänyt systeemin kuntoon vai onko säätö tehty velhoilla?

• ööö

Ei siinä mitään virityksiä tarvita,rekesteröityminen
        palveluntarjoajan sivulta ja homma pitäisi olla ok.Mutta kun ei pääse edes rekisteröitymään käyttäjäksi palvelutarjoajan sivulla tökkää jo siihen.

• Voip-käyttäjä

Koko Netphone oli eräänlainen huonosti hoidettu floppiyritys. Homma perustui siihen, että yritettiin hyödyntää täysin automatisoitua tekniikkaa yhden ihmisen voimin. Tekniset asiat oli ulkoistettu toiselle yritykselle, jossa niitä hoiti lisäksi yksi henkilö. Muut teleoperaattorit eivät kauheasti tykänneet Netphonesta ja näin ollen Netphone pelattiin aika nopeasti pelikentältä ulos. Esim. numeronsiirrot Netphonelle ja Netphonelta tehtiin hankalaksi jne... Netphonen "sulautumiseen" toiseen yritykseen (=lue: markkinoilta poistumiseen) vaikutti olennaisesti myös se, että SIP-tekniikan vaikeudet ja epävarmuus aiheuttivat asiakasmäärien vähäisyyttä. Arvioiden mukaan Netphonella oli aktiivisia käyttäjiä vain joitakin kymmeniä, joista suurin osa oli VoIP-kokeilijoita ja harrastelijoita. Kun asiakastukea ei käytännössä ollut, niin jutun toimivuus oli käyttäjien itsensä varassa. Osa sai liittymänsä toimimaan, osa ei.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 96
      1649
    2. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1444
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      50
      1377
    4. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      56
      1280
    5. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      1258
    6. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      9
      965
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      36
      827
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      60
      771
    9. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      754
    10. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      735
    Aihe