Onko käyttökokemuksia,itse hankin paketin mutta sitä ei pääse käyttämään,kun yrittää ottaa palvelua käyttöön tulee ilmoitus palveluvirhe,on soitettu asiakaspalveluun lupasivat ottaa uhteyttä mutta mitään ei ole kuulunut voi prkl........
Net Phone
3
1014
Vastaukset
- muutaman kerran hiiltynyt
Ihan alkajaisiksi olisi kiva tietää että on koneesi kytketty natin taakse. Tämä on yksi suurimpia ongelmia joka aiheuttaa ongelmia eli vaatii tiettyä viritystä. Sitten oletko itse virittänyt systeemin kuntoon vai onko säätö tehty velhoilla?
- ööö
Ei siinä mitään virityksiä tarvita,rekesteröityminen
palveluntarjoajan sivulta ja homma pitäisi olla ok.Mutta kun ei pääse edes rekisteröitymään käyttäjäksi palvelutarjoajan sivulla tökkää jo siihen.
- Voip-käyttäjä
Koko Netphone oli eräänlainen huonosti hoidettu floppiyritys. Homma perustui siihen, että yritettiin hyödyntää täysin automatisoitua tekniikkaa yhden ihmisen voimin. Tekniset asiat oli ulkoistettu toiselle yritykselle, jossa niitä hoiti lisäksi yksi henkilö. Muut teleoperaattorit eivät kauheasti tykänneet Netphonesta ja näin ollen Netphone pelattiin aika nopeasti pelikentältä ulos. Esim. numeronsiirrot Netphonelle ja Netphonelta tehtiin hankalaksi jne... Netphonen "sulautumiseen" toiseen yritykseen (=lue: markkinoilta poistumiseen) vaikutti olennaisesti myös se, että SIP-tekniikan vaikeudet ja epävarmuus aiheuttivat asiakasmäärien vähäisyyttä. Arvioiden mukaan Netphonella oli aktiivisia käyttäjiä vain joitakin kymmeniä, joista suurin osa oli VoIP-kokeilijoita ja harrastelijoita. Kun asiakastukea ei käytännössä ollut, niin jutun toimivuus oli käyttäjien itsensä varassa. Osa sai liittymänsä toimimaan, osa ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606504- 1003362
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252696- 212328
- 271881
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571822- 251610
- 321458
- 491452
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2261423