Mitä tarkoittaa, kun Vesimies sijaitsee kartalla 8.:ssa ja 9.:ssä planeetassa?
Entä mitä tarkoittaa, jos Asc node sijaitsee Oinaassa?
Kiitos kaikille, jotka vaivautuvat vastaamaan.
Kysymyksiä
4
363
Vastaukset
Olen äärettömän pahoillani se ei nimittäin tarkoita yhtään mitään sillä astrologia on pelkkää huuhaata!!
- vastatkaa!! :)
" Älä ota elämää niin vakavasti. Et tule kuitenkaan selviämään siitä hengissä "
????? ?????? on kirjoittanut.
;)
- Adi
Siis ilmeisesti vesimies kahdeksannen ja yhdeksännen huoneen kärjessä? Hieman sama juttu, kuin Saturnus ja Uranus noissa huoneissa. Eräs tulkinta on, että et halua vaivata päätäsi liian "materialistisilla" asioilla, varsinkin jos se tarkoittaa, että siten tulet sidotuksi muihin.
Kuun yläsolmu taas tulkitaan tietyllä tapaa haasteeksi. Kun yläsolmu on oinaassa, saattaa haasteenasi elämässä olla jonkinlainen uranuurtajana tai pioneerina toimiminen.
Vastakkaisella puolella on alasolmu, joka kuvaa takertumista. Alasolmu tietenkin on vaa'assa, joten saatat takertua ihmissuhteisiin ja ihmisten hyväksyntään liiaksikin, ja siten sinun tulee tietoisesti ponnistella tullaksesi omaksi itseksesi -Yläsolmu oinaassa.
Solmut siirtyvät hitaasti myötäpäivään zodiakin ympäri ja kun ne koskettavat syntymäkartan planeettoja, niin tuolle ajalle saattaa ajoittua merkittäviä tapahtumia elämästäsi.- vastatkaa!! :)
Lämmin kiitos :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 162375
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos1752268- 1051097
Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa
Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢1241080Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista
Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah2131020Olet ollut aika törkeä minua kohtaan
Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta46887Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs37880Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin
maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises32794- 132790
- 43724