Kynsisieni ja valkosipuli

oedipus rex

Jotkut väittävät että tepsii ulkoisesti käytettynä, näinköhän?

5

7832

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • semmoinen

vaiva, että ei taida auttaa kuin varpaan poisto. Mulla kahdessa varpaankynnessä tuo sieni, ja lääkäri ei rupea kirjoittamaan lääkereseptiä minulle koska joudun syömään särkylääkkeitä reippaanlaisesti. Käypi kuulemma maksan päälle, eikä silläkään ole hyvä parantumis ennuste. Olen kokeillut jos minkälaista konstia. Nyt on menossa kloriitti testi. Laimentamatonta kloriittia topz- puikolla sivelen kynsiin jonkun aikaa, pari kertaa päivässä. Kolmisen viikkoa on menny, ja näyttää ettei taida tehota. On ihme örkki. Parhaan tuloksen sain tea-tree öljyllä, ja sekin piti olla semmoinen kirkas litteä ja kanttinen pullo, joka tehosi jonkun verran, että huomasi vähän vaikutusta. Kokeilin sitten toisella tea-tree öljyllä, mut ei mitään tehoa. Heräsi epäilys josko olisin vesipullon saanut... Tai onko tämä sieni tullut immuuniksi myrkyille, ja nauraa hihittelee mulle sieltä kynnenraosta?? Vielä mä sille näytän!!

• kokeilla

Juuri tänään kävin lääkärissä ja hän sanoi, että ei ole ulkoisesti vaikuttavaa lääkettä kynsisieneen.

Ei antanut minulle sisäisesti otettavaakaan kun on muita sairauksia.

Ison varpaankynsi on aikalailla vääntynyt. painaa vallan hitosti. Kynnen poisto olisi avuksi mutta lääkäri ei suositellut kun minulla on 2-tyypin diabetes.

Jos joku keksisi ulkoisesti auttavan lääkityskeinon niin se olisi Nobelin arvoinen. ainakin siitä näillä palstoilla kannattaisi kertoa.

• vinkki.

Enpä tiedä, onko tästäkään mitään apua, mutta käsittääkseni tuo sama kynsisieni aiheuttaa myös varpaanvälien aukenemista. Käytin joskus sellaista keltaista "mönjää", voidetta, joka oli valmistettu mehiläisvahasta, pihkasta ja yrteistä syylän poistoon ja siitä oli todellakin apua. Samaa voidetta suositeltiin myös sienen aiheuttamaan vaivaan ja sitä kuulemma käytetään yleisesti siihen tarkoitukseen jopa Ruotsin armeijassa. En muista tämän vanhaan perinteiseen gotlantilaiseen ohjeeseen perustuvan voiteen nimeä, mutta eiköhän siitä saattaisi löytyä tietoa luontaistuotekaupasta. Oletan, että voiteen sisältämä pihka sisältää sellaisia ainesosia, jotka ovat puhdasta myrkkyä kaikille sienille, sillä puuthan joutuvat luonnossa jatkuvasti puolustautumaan erilaisia sieniä vastaan. Kyseessä on eräänlainen kemiallinen sodankäynti ;)

• Anonyymi

Kynnen poisto 2-tyypn diapeetikolle onnistuu kyllä. Mieheltäni poistettu 2 sienistä kynttä joka auttanut. Suihkutukset varpaisiin ja puhtaus niin hyvä tulee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      155
      2513
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      146
      2352
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      97
      1009
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      881
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      61
      774
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      273
      701
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      697
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      680
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      658
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      648
    Aihe