Visa Electron

Lontoossa

Käykö Visa Electron kuinka yleisesti Lontoossa maksuvälineenä ja onko automaatteja kuinka tiheässä. Asialliset vastaukset, kiitos.

5

1005

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NeitiM

      Hyvin käy Visa Electron, ja on kätevä maksutapa koska siitä ei pankki peri mitään ylimääräisiä maksuja, kuten automaattinostoista. Erona täkäläiseen käytäntöön on pinkoodisysteemi, eli et kuittaa ostoksia allekirjoituksella vaan näppäilemällä päätteeseen kortin tunnusluvun. Suomessa aika harvoissa paikoissa vielä käytäntönä. Automaattejakin löytyy suht helposti, itse en niitä käyttänyt vaan vaihdoin Suomessa eurot punniksi ja lisäksi höyläsin korttia.

      • Johanna

        Käy melkein joka kaupassa. Pinkoodi naputellaan vain, jos kortissasi on siru, muussa tapauksessa perinteisesti allekirjoitetaan.

        Automaatteja löytyy kyllä ainakin ytimestä lähes joka kadun kulmasta.

        Käteistä kyllä kannattaa varata mukaan myös esmes bussi/metrolippuihin, taksiin yms.


      • pankistasi

        ...Visa Electronin hinnat, nimittäin lisämaksu menee jos maksaa kortilla tai ottaa automaatista.
        Itse tarkistin asian Nordeasta ja minulle virkailija sanoi että lisämaksu menee (1-2 euroa per maksu/nosto ja päälle vielä %-maksu summasta).


      • Annamanna
        pankistasi kirjoitti:

        ...Visa Electronin hinnat, nimittäin lisämaksu menee jos maksaa kortilla tai ottaa automaatista.
        Itse tarkistin asian Nordeasta ja minulle virkailija sanoi että lisämaksu menee (1-2 euroa per maksu/nosto ja päälle vielä %-maksu summasta).

        Visa Electronilla maksaminen kaupassa ei maksa mitään ekstraa, tililtä menee vain ostosten summa. Käteisnostoissa sen sijaan menee ne kulut eli 2,00€/nosto 2,5 % noston määrästä.
        (ks. www.nordea.fi)


      • Annamanna
        Annamanna kirjoitti:

        Visa Electronilla maksaminen kaupassa ei maksa mitään ekstraa, tililtä menee vain ostosten summa. Käteisnostoissa sen sijaan menee ne kulut eli 2,00€/nosto 2,5 % noston määrästä.
        (ks. www.nordea.fi)

        Näin siis ainakin Nordeassa, muista pankeista en osaa sanoa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      35
      2379
    2. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      177
      1589
    3. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1505
    4. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      128
      1343
    5. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1209
    6. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      934
    7. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      305
      892
    8. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      890
    9. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      38
      825
    10. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      72
      795
    Aihe