Millainen Espoon Matinkylä on asua?

piitsu

Olen harkinnut asunnon ostoa Espoon Matinkylästä, Leilankujalta. En tunne aluetta muuta kuin tiedän Ison Omenan :) millainen paikka on asua. Minulla on pieni poika 5-vuotias ja ajattelen nyt hänen päiväkotiaan ja koulujaan..

7

3175

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Asuva

Itse tykkään asua matinkylässä, palvelut on lähellä, ulkoilureittejä on ja samoin kouluja. En ole kuullut mitään negatiivistä matinkylän kouluista.
      Tervetuloa..

• jore__

Onhan siinä meri ja uimaranta aika lähellä. Palvelutkin aika lähellä. Varsinainen asuinseutu on tolla alueella aika ankeaa lähiötä.

• jees

jos pitää Somaleista.

• sitä riittää

Käy kuuntelemassa tai katso kartasta.

• suosittelen

vertailukohdaksi Vantaan Martinlaakso. Huomaat, ettei Matinkylässä ole mitään lentomelua.

• asdasda

Matinkylä oli vielä siedettävä kun siinä oli metsiä ja peltoja ympärillä, mm. nykyisen Ison Omenan kohdalla vanhan maatilan rauniot puutarhoineen. Mutta eihän grynderin, pankin ja kunnallispoliitikkopaskan ahneudella ole määrää eikä rajaa, niin piti nuo jäljelläolevat saarekkeetkin muuttaa elementtislummiksi. Nykyisin alue on tyypillistä ruuhka-suomen peräsuolta kuten Espoo lähes kokonaisuudessaan (saaristo menettelee mutta siellä törmää kusipäisiin rantaruotsalaisiin).

• Anonyymi

Ite asun matinkylässä ja on tosi totta. Syksyllä ja alkukeväällä kun on niin harmaata, loskasta, märkää ja pimeetä vielä sen lisäksi että kaikki talot ovat aivan kamalan näkösiä betoni laatikoita missä seinät kaatuu ihan milloin sattuu, ite asun betonilaatikossa ja kuulee kun naapuri käy kusimassa yöllä, seinät on meillä mennyt rikki koska ollaan vain yritetty ruuvata asioita seiniin, yritettiin ruuvata pieni hylly seinään ja seinästä irto betonit ja muuten seinät ovat tehty paperista. Aina kun kävelee ulkona jos ei ole kesä niin alkaa masentaa hitosti ja voin huonosti

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      118
      5418
    2. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      71
      5148
    3. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      91
      4184
    4. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      75
      3640
    5. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      60
      3268
    6. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2841
    7. Kerro kolme huonoa ja

kolme hyvää asiaa kaivatustasi? Än yy tee nyt
      Ikävä
      15
      2317
    8. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      55
      1978
    9. Rakastatko mua

Vielä?
      Ikävä
      42
      1862
    10. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      38
      1713
    Aihe