Olen harkinnut asunnon ostoa Espoon Matinkylästä, Leilankujalta. En tunne aluetta muuta kuin tiedän Ison Omenan :) millainen paikka on asua. Minulla on pieni poika 5-vuotias ja ajattelen nyt hänen päiväkotiaan ja koulujaan..
Vastaukset 7
- Asuva
Itse tykkään asua matinkylässä, palvelut on lähellä, ulkoilureittejä on ja samoin kouluja. En ole kuullut mitään negatiivistä matinkylän kouluista.
Tervetuloa..- jore__
Onhan siinä meri ja uimaranta aika lähellä. Palvelutkin aika lähellä. Varsinainen asuinseutu on tolla alueella aika ankeaa lähiötä.
- jees
jos pitää Somaleista.
- sitä riittää
Käy kuuntelemassa tai katso kartasta.
- suosittelen
vertailukohdaksi Vantaan Martinlaakso. Huomaat, ettei Matinkylässä ole mitään lentomelua.
- asdasda
Matinkylä oli vielä siedettävä kun siinä oli metsiä ja peltoja ympärillä, mm. nykyisen Ison Omenan kohdalla vanhan maatilan rauniot puutarhoineen. Mutta eihän grynderin, pankin ja kunnallispoliitikkopaskan ahneudella ole määrää eikä rajaa, niin piti nuo jäljelläolevat saarekkeetkin muuttaa elementtislummiksi. Nykyisin alue on tyypillistä ruuhka-suomen peräsuolta kuten Espoo lähes kokonaisuudessaan (saaristo menettelee mutta siellä törmää kusipäisiin rantaruotsalaisiin).
- Anonyymi
Ite asun matinkylässä ja on tosi totta. Syksyllä ja alkukeväällä kun on niin harmaata, loskasta, märkää ja pimeetä vielä sen lisäksi että kaikki talot ovat aivan kamalan näkösiä betoni laatikoita missä seinät kaatuu ihan milloin sattuu, ite asun betonilaatikossa ja kuulee kun naapuri käy kusimassa yöllä, seinät on meillä mennyt rikki koska ollaan vain yritetty ruuvata asioita seiniin, yritettiin ruuvata pieni hylly seinään ja seinästä irto betonit ja muuten seinät ovat tehty paperista. Aina kun kävelee ulkona jos ei ole kesä niin alkaa masentaa hitosti ja voin huonosti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän50967Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll15848Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl501788- 46727
- 42654
- 37599
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30596Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE169536Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37530Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan56487