Eli onko kellää silikoneja??minkä ikänen oot ja millo otit???mitä oot pitäny?? ongelmii niitte kans???? mis laitettii???paljon makso??? minkä kokoset??? oon suunnitellu vakavasti otattaa ku oma nyk. koko on vaan 70AA et vähä häiritsee!tai tosi paljon!ja ottaisin jonkun B ja ku oon niin hoikka kyl et ei isompaa ja siks varmaa o osittai niin pienet nyt :(
SILIKONIT
33
26629
Vastaukset
- kunhan olen
Mistä ihmeestä meinasit rahat tähän operaatioon hankkia? Hinta kun ei jää vain muutamaan sataan euroon eikä suurentaminen kuulu sairausvakuutuksen
piiriin. Käyppä katsomassa
www.siluetti.fi
http://www.siluetti.fi/plastiikkakirurgia/palvelu.php?gCategoryID=3&gID=231
http://www.siluetti.fi/plastiikkakirurgia/palvelu.php?gCategoryID=3&gID=47
Pirskuta vieköön... Tässä katselin että rintojen
pienennys kuuluu sairausvakuutuksen piiriin...
Muutenhan tuo toimenpide maksais päältä 5500€...
Tätä sietää pohtia.- ...
Tottakai rintojen pienennys kuuluu sairasvakuutuksen piiriin, koska liian suuret rinnat voivat olla terveyshaitta, mutta enpä ole koskaan kuullut pienten rintojen aiheuttavan kenellekään minkäänlaista fyysistä kipua.
- yhtään
hääppöisemmät tälläkään. Mutta silti on kaunis ja miesten ihailema :)
http://www.bunkbedboy.com/pics/milla/milla_jovovich_picture_050- kuinka.......
omituinen keho on puolestaan TUOLLA NAISELLA :D :D
http://www.ruonthelevel.com/files/jennifer_lopez_ass1.jpg
Ja arvaas mitä? Kuten varmaan jo tiesitkin, moni mies pitää häntä universumin seksikkäimpänä kaunottarena !
Mitä tästä voimme päätellä? Erikoisuus ei este yhtään mihinkään...
- joku vaan
Pienet rinnat on minusta hyvin kauniit ja jos miehet tai naiset (kummasta nyt sitten pitääkin) arvostelevat sinua vain rintojen perusteella niin heidät voi hylätä ihan heti, he eivät ole sen arvoisia
- JoKuVaaaan
Mikä paikka se on siellä virossa missä kaikki käy? Onko nettiosotetta tai jotain? Onko paljoki halvempaa???!!
- Ninnn
Minkä takia haluaisit isommat rinnat? Etkö haluaisi mielummin näyttää normaalilta, omalta itseltäsi, kuin muotilehden kannessa poseeraava tietokoneella muokattu julkkis? "Ystävät" eivät ole minkään arvoisia jos he katsovat vain ulkonäköäsi. Mielestäni sinulla ei ole mitään syytä ottaa slikoneja. Ajattele myös, jos niiden seurauksena tlisi jotain komplikaatiota.
- YksinäinenVaeltaja
Olen aivan samaa mieltä, jos ystävät arvostelevat sinua ulkonäön takia niin he oivät ole oikeita ystäviäsi. Mies kun olen niin myönnän toki että on se mukavaa katseltavaa mutta vielä mukavammalta näyttää semmoinen mihin kirurgin veitsi ei ole koskenut
- ...
Ei noita kannata hankkia nuorella iällä ihan vain sen takia kun tuntee olonsa epävarmaksi...
On kyllä useita miehiä jotka pitävät pienistä rinnoista. Esim minusta nuo ovat varsin nätit ja haluttavammat kuin isot. - jozzu
http://www.silikonitieto.net/ käyppä sieltä kahtoo tietoo.. ja kuvia millainen on "kaunis leikkausjälki ja uusi lookki".. ei heikkohermoisille..
- Markoman
Minkä ihmeen takia silikonit? Egon pönkittämiseenkö? Ja tosiaan niinkuin muut sanoivat, hinta on tajuton eikä silikoneista ole mitään iloa kenellekään. Jos taas haluat silikonit vaikka jonkun kundin takia, niin parempi unohtaa sellainen. Pienet rinnat on kauniit, itse en pidä liian isoista. Ja jos tapaisin tytön jolla on silikonit, en kylläkään heti tyrmäisi häntä mutta suhtautuisin aika suurella varauksella koska ei ihan normaali ja itsensä kanssa sujut oleva ihminen mene hankkimaan sellaisia...
- joku????????????????
minusta silikoonit ovat yököttäviä kuvittele nyt
rintojen sisällä iljettävät "kuminpalaset" jonka sisällä myrkkyä seonkin sitten kiva kun ne silikoonit puhkeaa ja se kainaloon valuminenkin
yök!! - silarit on hot
Mitä isommat rinnat, sitä parempi. Silikonit nyt vaan on sexyt.
http://silikonit.blogspot.com/
- rinnaton
Mä mietin vakavasti myös silikonien laittoa..
Mun koko on 80AA ja olen kahden lapsen äiti.
Häpeän vartaloani ja se vaikeuttaa elämääni monella tapaa. En voi mennä edes uimaan lasten kanssa koska en todellakaan voi riisua itseni muiden edessä. Olen normaalivartaloinen/hoikka ja kasvoiltani ihan kaunis nainen, jonka ongelma jopa parisuhteessa on rinnat. Tai siis niiden puuttuminen!! En halua mieheni koskevan rintojani koska koen sen epämiellyttävänä. Hän toki on sinut vartaloni kanssa, mutta minä en!! Olen ollut joskus jopa kokoa A! Vau!!! Olen töissä vaate alalla ja tämänkin takia koen olon todella "latteaksi"
Olis ollut todellakin kiva kuulla oikeita kommentteja eikä syrjintää.
Pieni ei ole aina kaunista vaikka mistä suunnalta katsois!!! Varsinkaan jos ei ole mitään nähtävää....- bhtgftt
on ollut silikonit muutaman vuoden. Otin ne itseni takia,älkää suotta yrittäkö väittää muuta.Kuppikokoni muuttui a:sta c:hen. Leikkaus maksoi n.5000e,että mitään halpaa lystiä tämä ei ollut.Leikkauksesta toivuin nopeasti,kipuja ei ollut kovinkaan paljon. Rintani näyttävät ja tuntuvat täysin luonnollisilta,eivätkä arvetkaan enää pahemmin näy.Suosittelen että käy plastiikkakirurgisten sairaaloiden nettisivuilla saamassa asiallista tietoa. Silikonien otto on jokaisen oma asia,se ei ole keneltäkään pois.
- Kun Minä olin nuori -1935
Otin tuossa n. vuosi sitten kun rinnat lerpsahti 15 lapsen jälkeen.Ukko käski että jotain vipinää kammariin nyt,kun ne ukon villasukatkin mitä oltiin ennen kaluun laitettu hauskuuden vuoksi ovat rikki.Sitten mie menin hankkimaan.Nyt on niin terhakat että!
- nsjsk
no siis niinku??????????? otat sitte ku ne saat?????????? ja sul rahaa????????????? ja sellast ku ite haluut??????????????? ja sithän se selvii millaset ne on???????????????
- seksi love
Mulla on silikonit.... äiti hankki kun olin 12v
- minä vaan
Kokeile ensin tuota http://www.siluette-suomi.com/ ;)
- lissu
tottakai mul on.. luonnostaan mul oli b25, mut heti ku täytin 18 otin c75:n
- www.silikonit.info
kuin klinikoiden omaa mainostamista tällä foorumilla. Käy keskustelemassa http://www.silikonit.info palstalla. Ei kuulu millekään kauneuskirurgille tai klinikalle, joten mainosviestit poistetaan sieltä!
- Maarit Häi
Jos otat silikonirinnat, niin ota sitten kunnon silikonit, jotka myös tuntuu hyvältä. sillä sinähän se niitä joudut kantamaan. Itselläni on roikkuvien C kuppisten tilalla nyt D kuppi. Olen tyytyväinen. Paljon maksoi, mutta tulos oli hyvä. Sanonkin, että jos haluaa silikonit, kannattaa maksaa vähän enemmän, kuin saada tunnottomat kumipallot.
- 32v mies.
vitun rumia ovat silikonit. ei mitään seksikästä, ei yhtään.
sinusta tulee samanlainen ruma huora kuten se blondi mtv chatissa. kunnon ihratissi, hyi helvetti! - kumipallot
32v mies. kirjoitti:
vitun rumia ovat silikonit. ei mitään seksikästä, ei yhtään.
sinusta tulee samanlainen ruma huora kuten se blondi mtv chatissa. kunnon ihratissi, hyi helvetti!jumankauta....
- bnob
kumipallot kirjoitti:
jumankauta....
Miehenä sanoisin että eine silikonit ole niin mahtavia mitä tv antaa ymmärtää. Kannattaa ainakin odottaa että omat rinnat kasvavat "täysin" eli siihen asti ettei kasva enää ja sitten vasta miettiä tätä. Ja ellet ole rikkaasta perheestä niin joudut varmasti itse hankkimaan rahat silikoneihin.
- mamma 50
Hei jos sua vaivaa rinnattomuus niin hanki ihmeessä. mun tyttö laittoi the lookin kautta. ensin käytiin keskustelemassa asiasta ja sit varattiin aika ja täytyi ostaa urheiluliivit sinne mukaan.leikkaus aamuna tallinaan ja leikkaus kesti 1h ja 3-4h heräämössä. seuraavana päivänä kotiin ja 10 päästä tikit pois. hinta oli 3500e ja tietty mammografia ja verikokeet yksityisellä ennen leikkausta. mun tyttö ei ottanu niitä miehen vaan huonon itsetunnon takia. hänellä nyt kauniit c/75. kysy jos sua vaivaa joku asia siinä. olen tälläinen 50-vuotias ihanan tytön äiti.
- utelias12374
Tuota oli pakko lukee tää sun viestis liian mielenkiintonen otsikko.
Älä missään nimessä hanki silikoneja, aina ku näkee noilla hollywoodin tähdeillä silikoni rintoja ja perseit nii ei niissä oo mitään järkee. Vaikuttaa enemmä jo niiltä katutytöiltä ja sähä et haluu olla joku seksipalvelija? Mielestäni noi silikonit on yliarvostettuja, miehet jotka niiden perään haikailee nii on sellasii jotka elää niissä pilvilinnoissa. Silikoonit on mielestäni tarkotettu niille katutytöille, ei niistä muuta iloa ole.- lienee totuus...
pikkutytöt on kateellisia johanna tukiaiselle joka on todellinen seksipommi
- J78-
suomen pikkuh*uorat nyt ei mitään tissien suurennusta saati pienennystä tarvi.
naiseksi kasvaa kolmikymppisenä joten kaivelkaa vaginaanne vaan onnettomat pikkup*llut hohohoo - smallboobs:P
isot rinnat painaa enemmän ja aiheuttaa siten selkäkipuja. Ne on myös vanhemmiten taipuvaiset riippuvuuten. Onks isot navan alle riippuvat tissit sit kauniit? Isoille rinnoille on myös yleisempää rintasyövät ja ne on vaikeempi havaita ku on sitä vrintakudosta enemmän. Muutenki liikunta niiden kaa on hankalampaa ja onks kiva ku miehet ei keskity siihen mitä sä puhut niille vaa tuijottaa sun silmien sijaan tisseihin. Onks muutenki kiva et eka juttu minkä toisest muistaa "ainii, se on se jol on ne isot hinkit" Sit ku sul on kaula-aukko alempaa ja heruu ni ajatellaa et on kauhee tyrkky. isoil rinnoil hikoo enemmän ja jää sellaset söpöt hikiviirut tissie alle. tissi, joka menee mukavasti omaa kätee on paras
- lisätäytettä poveen
Silikonirinnat eivät tee kenestäkään huonompaa tai parempaa ihmistä. Voit itse päättää mitä teet. Mieluummin laita silikonirinnat kuin ota tatuointi. Jälkimmäisestä nimittäin on hankalampi päästä eroon ja miehet eivät yleensä tykkää tatuoinneista. Suosittelen pisaramallisia implantteja koska niillä lopputulos on normaalimpi kuin pyöreillä implanteilla, joilla saat ns. pallotissit. Ja suosittelen että käyt Suomessa etkä Virossa. Itse en haluaisi matkustaa laivassa humalaisten tönittävänä heti leikkauksen jälkeisenä päivänä. Suomessa silikonit maksavat n. 6000 euroa.
- Jakke20
https://www.facebook.com/pages/Rintojen-suurennus/430430687075821 googlettamalla löytyi
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4612805Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek152645Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2691582Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.841184Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4401121Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel631098- 156960
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä41928- 56889
- 79875