Romaniaan

ööö...

Moi! Onko kukaan käyny Neptunissa? Olen menossa kesällä Cocor nimiseen hotelliin. Onko kukaan käynyt siellä?? Millainen paikka?? Millainen esim. ruoka, palvelu, vaatteet, puhtaus... jne. Olen kuullut että paikka kuhisee kulkukoiria ja taskuvarkaita, onko totta? Olen myös kuullut hinnoista, halpaa, kuulemma.

11

2675

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sunny

      Olimme Neptunissa elokuussa 2004.Yövyimme Majestic Olimp hotellissa,mutta Cocorissa oli tervetulotilaisuus ja paikka näytti kaikien puolin hienolta.Hyvä sijaintikin keskustaan ja rantaan nähden.Kulkukoiria oli tosiaan paljon kaduilla ja ne olivat kyllä inhottavia.Eipä ne silti pahemmin haitanneet,kun kiersi ne sopivan matkan päästä.Yölliset konsertit tosin valvottivat ainakin minua.Taskuvarkaisiin emme törmänneet,emmekä muihinkaan rosmoihin.Muutamia tosi kurjia kerjäläisiä näkyi kyllä.Kaikki oli edullista ja söimme ja joimme kyllä kaikenlaista ja emme kärsineet mitään vatsavaivoja.Hotellissamme oli hyvät ruuat ja usein iltaisin ohjelmaa.Ihan Ok matka,kun olimme kahdestaan ilman lapsia matkalla,eli ei mikään lasikohde minusta.Kohteena ei mikään kaunis,mutta leppoisaa lepolomaa ihan mukava viettää.

      • ööö...

        Kiitos kaikille, sain paljon tietoa. Toivotan kaikille kaunista kevättä.


    • Toukotyttö

      Syksyllä 04 oltiin Cocor-hotellissa viikko. Hotelli ihan ok, aamiaisessa ehkä toivomisen varaa, liian yksipuolinen, mutta silti hyvä. Suolaa siellä ainakin käytetään....
      Hinta taso oli ainakin silloin edullinen, ostospaikkoja ei hirveesti, mutta minulle ainakin riitti. Ruoka hyvää ja edullista, kulkukoiria oli, taskuvarkaita en nähnyt.
      Rannat ihan kivoja, mukavia ruokapaikkoja rannallakin. Eli kaikinpuolin halpa ja kaunis maa, joten toivotan sinulle mukavaa matkaa!

    • turistipaikat

      on kehityksestä aika jälkeenjääneitä.
      muualla maassa kyllä olisi paljon koettavaa ja katsottavaa.
      en kehu bulgariaa, mutta sekin on valovuoden päässä edellä romaniaa.
      romania on hävinnyt taistelun turisteista ainakin toistaiseksi.

    • lo_siento

      Neptun on valjastettu pelkästään turismille ja suurin osa turisteistakin tulee Romaniasta, joten varsinaista luksuslomaa ei kannata ulkoisilta puitteilta odottaa.

      Cocor vaikutti asialliselta hotellilta, kaverini sitä kehuikin. Itse majoituin 2004 Majestic Olimpiin jossa ei juuri valittamista ollut.

      Taskuvarkaat ja kulkukoirat löytyvät sitten sieltä, missä kaikki muukin näkemisen arvoinen Romaniassa on!

      Kaverini lompakko vietiin bussissa Constantassa. Oli onneton lähes kaiken omaisuutensa sullonut siihen.

      Itse jouduin v. 1997 Bukarestin metrossa paikallisten taskuvarkaiden uhriksi. Lähinnä tilanteesta jäi muistoksi häpeä siitä, etten ollut itse tarkempi.

      Jos kulkukoiria haluaa nähdä, Bukarest on oikea osoite. Kulkukoirat matkustavat jopa julkisilla liikennevälineillä!

      • romaniaa

        oli ihan mukavaa, ei varastettu mitään,
        pahinta oli takasin mamaialle.


    • elokuussa 2005

      En ole käynyt Neptunissa mutta Mamaiassa elokuussa 2005 ja luulen, että aika samantyyppisiä ovat... Itse kyllä tykkäsin paikasta, vaikka paikalliset eivät vielä oikein osaa suhtautua turisteihin, turismi on siellä vielä aika uutta. Toisinaan paikalliset asukkaat ovat siis aika töykeitä, mutta kun sitä ei ota itseensä niin kyllä niiden kanssa pärjää. Rannat ovat pitkiä ja mukavia, mutta toisinaan niillä haisee, ei koko ajan. Hotellit suht hyviä ja edullisia. Hyviä discoja, hyvää ruokaa ja mikä parasta, maa on todella edullinen!! Itsekin pärjäsin vähällä rahalla koko viikon mukaan laskettuna ruoat ja tuliaiset koko perheelle. Ei siis mikään luxusloma mutta hyvä perusloma; aurinkoa, hyvää ruokaa ja edullista shoppailua=)! Suosittelen, ja lähden itsekin joskus uudelleen!

      • juntti

        Mamaiako uusi kohde? Riippuu tietysti siitä mihin vertaa. Itse olin siellä lomalla vuonna 1966 ja turisteja oli rannat ja hotellit täynnä...


      • Cockroach

        Oltiin kanssa viime kesänä Mamaiassa, ja tykättiin tosi paljon. Oli silloin 2v. tyttö mukana ja sekin viihtyi mainiosti. Ihmiset oli ystävällisiä,ja palvelukin kyllä pelasi meillä lieneekö johtunut lapsesta.


      • kiva että
        Cockroach kirjoitti:

        Oltiin kanssa viime kesänä Mamaiassa, ja tykättiin tosi paljon. Oli silloin 2v. tyttö mukana ja sekin viihtyi mainiosti. Ihmiset oli ystävällisiä,ja palvelukin kyllä pelasi meillä lieneekö johtunut lapsesta.

        lapsesta on saanut koulutettua hyvän palvelijan.


    • rtkm

      käypä klikkaamassa tosta "tietoa palstasta" kohtaa ja löydät sieltä parin vuoden ajalta paljon infoa Romaniasta. Me käytiin itse Mamaiassa (lue lisätietoja 2005 elokuu, riina) ja tykättiin kovasti...se on just siitä kiinni millasella asenteella sä lähdet reisuun ja mitä sä reissulta odotat. Sitä saa, mitä tilaa on mun motto, joten lähde kokeilemaan ihan avoimin mielin. Hauskaa matkaa!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 173
      5109
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4613
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2946
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1947
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1737
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1720
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1716
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1623
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe