Hainanilla palvelu pelasi

sanyafani

Palasimme juuri omatoimimatkalta Hainanin Sanyasta. Matkajärjestelyt onnistuivat uskomattoman hienosti netistä löytämämme paikallisen matkatoimiston pitäjän Caddie Lu:n avulla.(Hän puhui siis englantia) Hänen kauttaan järjestyivät kaikki jatkoyhteydet edullisesti; lennot, bussit ja taksit. Hoiteli miehensä kanssa jokaisen asiakkaansa asioita henkilökohtaisesti; toivat lippuja hotellille ja kuskasivat autolla tarvittaessa, soittelivat ja laittoivat tekstiviestejä ja varmistivat, että kaikki on ok - tosi hyvää palvelua! Suosittelen. Reittimme kulki Kantonista lentäen Sanyaan, sieltä bussilla Haikouhun ja taas lentäen Macaolle, josta taas bussilla Kantoniin, joten monta lippua ja lappua piti matkalle järjestellä.

http://www.sunnysanya.com/
[email protected]

3

950

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • matkaan lähtevä

MOI!
      Minkälainen hintataso saarella muuten oli? Suositteletko juuri Sanyaa lomakohteena?

• sanyafani

Hei! Halvalla pääsee riippuen siitä mihin haluaa rahansa laittaa. Taksit halpoja (eurolla-parilla pääsee jo hyvän matkaa). Ruoka ja juoma halpaa, jos katsoo missä syö ja juo. Hotellissa altaalla ja ravintoloissa kallista. Ostamista löytyy halvalla. Nähtävyyksille mentäessä pitää muistaa selvittää hinnat etukäteen tarkkaan, myös siitä mitä nähtävyys perillä maksaa, eikä pelkästään kysyä matkan hintaa kohteeseen. Mekin otettiin kimppataksi opas n. 40 km matkalle; hinta sovittiin ja perillä todettiin, että päästäksemme sisään kohteeseen, joudumme maksamaan taksin lisäksi yli 20€ sisäänpääsyn per nenä. (Paikka oli suuri budhan patsas). Suosittelen kyllä Sanyaa, vaikka lastenkin kanssa. Me oleiltiin Dadonghain alueella; sopivan kokoinen paikka, lähellä Sanyaa n. 3 km. Rauhallinen, mutta kuitenkin elämää ja palveluja. Itse Sanyan keskusta ei näyttänyt
        niin houkuttelevalta paikalta lomailulle ja koska se oli niin lähellä, sinne pääsi hyvin ja halvalla taksilla (1 €). Yalong Bay:llä emme käyneet, mutta siellä lienee vain hotelleja - vaikkakin kuulemma kaunis paikka; hyvä varmaan jos haluaa vaan olla hotellialueella. Ilmasto miellyttävä ja luonto kaunis. Sademetsät jäi näkemättä; varmaan elämys.
        Haikou näytti tosi suurelta kaupungilta, mutta varmaan sieltäkin löytyy hyviä alueita lomailuun.
        Kyllä oli näkemisen arvoinen reissu.

• tontsa1979

Moikka
      Täytyy itsekin kehua kyseistä daamia, eli Caddie Lu. Hän hoiti meille loistavasti 4 pvän rantalomapaketin Shanghaista Sanyalle lentoineen ja majoituksineen. Hän oli itse vielä jopa lentokentällä meitä vastassa ja vei hotellille.

www.sunnysanya.com taisi olla se nettisaitti, jonka kautta otin yhteyttä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      67
      4557
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3505
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      37
      3228
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2648
    5. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      47
      2563
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      2139
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      22
      2014
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      198
      1931
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      396
      1554
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1428
    Aihe