Hainanilla palvelu pelasi

sanyafani

Palasimme juuri omatoimimatkalta Hainanin Sanyasta. Matkajärjestelyt onnistuivat uskomattoman hienosti netistä löytämämme paikallisen matkatoimiston pitäjän Caddie Lu:n avulla.(Hän puhui siis englantia) Hänen kauttaan järjestyivät kaikki jatkoyhteydet edullisesti; lennot, bussit ja taksit. Hoiteli miehensä kanssa jokaisen asiakkaansa asioita henkilökohtaisesti; toivat lippuja hotellille ja kuskasivat autolla tarvittaessa, soittelivat ja laittoivat tekstiviestejä ja varmistivat, että kaikki on ok - tosi hyvää palvelua! Suosittelen. Reittimme kulki Kantonista lentäen Sanyaan, sieltä bussilla Haikouhun ja taas lentäen Macaolle, josta taas bussilla Kantoniin, joten monta lippua ja lappua piti matkalle järjestellä.

http://www.sunnysanya.com/
[email protected]

3

932

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • matkaan lähtevä

MOI!
      Minkälainen hintataso saarella muuten oli? Suositteletko juuri Sanyaa lomakohteena?

• sanyafani

Hei! Halvalla pääsee riippuen siitä mihin haluaa rahansa laittaa. Taksit halpoja (eurolla-parilla pääsee jo hyvän matkaa). Ruoka ja juoma halpaa, jos katsoo missä syö ja juo. Hotellissa altaalla ja ravintoloissa kallista. Ostamista löytyy halvalla. Nähtävyyksille mentäessä pitää muistaa selvittää hinnat etukäteen tarkkaan, myös siitä mitä nähtävyys perillä maksaa, eikä pelkästään kysyä matkan hintaa kohteeseen. Mekin otettiin kimppataksi opas n. 40 km matkalle; hinta sovittiin ja perillä todettiin, että päästäksemme sisään kohteeseen, joudumme maksamaan taksin lisäksi yli 20€ sisäänpääsyn per nenä. (Paikka oli suuri budhan patsas). Suosittelen kyllä Sanyaa, vaikka lastenkin kanssa. Me oleiltiin Dadonghain alueella; sopivan kokoinen paikka, lähellä Sanyaa n. 3 km. Rauhallinen, mutta kuitenkin elämää ja palveluja. Itse Sanyan keskusta ei näyttänyt
        niin houkuttelevalta paikalta lomailulle ja koska se oli niin lähellä, sinne pääsi hyvin ja halvalla taksilla (1 €). Yalong Bay:llä emme käyneet, mutta siellä lienee vain hotelleja - vaikkakin kuulemma kaunis paikka; hyvä varmaan jos haluaa vaan olla hotellialueella. Ilmasto miellyttävä ja luonto kaunis. Sademetsät jäi näkemättä; varmaan elämys.
        Haikou näytti tosi suurelta kaupungilta, mutta varmaan sieltäkin löytyy hyviä alueita lomailuun.
        Kyllä oli näkemisen arvoinen reissu.

• tontsa1979

Moikka
      Täytyy itsekin kehua kyseistä daamia, eli Caddie Lu. Hän hoiti meille loistavasti 4 pvän rantalomapaketin Shanghaista Sanyalle lentoineen ja majoituksineen. Hän oli itse vielä jopa lentokentällä meitä vastassa ja vei hotellille.

www.sunnysanya.com taisi olla se nettisaitti, jonka kautta otin yhteyttä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      5
      2452
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      919
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe