Satama Center?

pasander

Osaisiko kukaan kertoa tästä Satama Center:stä? Markkinoivat kuulemma DNA:n matkapuhelinliittymiä ja internet-yhteyksiä. Minkälainen työpaikkana? Ei kai vedetä välistä niin kuin useimmissa tälläsissä puhelinmyynti työpaikoissa? Saako hyvin palkkaa? Ja onko se nyt niin, että jos ei saa kaupattua hyvin liittymiä niin silloin palkkakin on pieni? Vai onko tässä kyseisessä paikassa tuntipalkka? Tietoa :)?

41

23692

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joo

      Ihan samanlainen kuin kaikki muutkin. Mukavaa porukkaa mutta muutoin haiskahtaa vähän ihmeelliselle... esim lupaus "kiinteä pohjapalkka 500€ bonus" on ihan paskaa. Kyllä sen voi saada mut pitää sitten käytännössä olla 10 tuntia päivittäin töissä. Jos kauppaa ei saa tehtyä tarpeeks ei palkkaakaan tosiaan tuu mitään mahdottomia summia, eli tuntipalkkausta ei tosiaan ainakaan tässä kyseisessä toimistossa ole käytössä.
      Toivottavasti sait tarvitsemasi tiedot!

    • pettynyt ilmaistyöntekijä

      olin siellä harjoitteluajan töissä. luvattiin 200 euroa harjoittelukorvausta (5viikkoa). olen tähän mennessä saanut 80e, eli 120 euroa puuttuu matkakorvaukset. rahaa on odoteltu jo kaksi kuukautta "palkattoman" palkkapäivän jälkeen. palkan perässä juoksemiseen on mennyt kohta jo se raha, mikä sieltä piti saada. en suosittele! heille ilmainen työvoima kelpaa..

      • apua rahojaan kaipaavalle

        Kannattaa hakea rahat palkkaturvan kautta, rahat saat ja yhtiölle tulee tahra maineeseen, loppuisi tuon ilmaisentyövoiman käyttö, missä päin olit töissä? ja paljon sait myytyä liittymi?


      • ihmeen

        matkakorvaukset? ja 200 euroa? Ei minulle olla kyllä kerrottu mitään noista. Matkaan itse myymään liittymiä 12 kilometrin päästä. Olenko oikeutettu kilometrikorvauksiin?


      • kewli
        apua rahojaan kaipaavalle kirjoitti:

        Kannattaa hakea rahat palkkaturvan kautta, rahat saat ja yhtiölle tulee tahra maineeseen, loppuisi tuon ilmaisentyövoiman käyttö, missä päin olit töissä? ja paljon sait myytyä liittymi?

        Kaikissa paikoissa joissa olen ollut töissä on aina jossain välissä ollut virheitä palkassa. Palkanlaskijatkin kun ovat ihmisiä ja ihmisille sattuu virheitä. Joka kerta kun olen saanut palkkakuitin olen tarkastanut sen ja jos siinä on ollut virhe olen soittanut palkanlaskijalle ja kertonut asiasta jonka jälkeen virhe on korjattu.
        Eli paras tapa hoitaa asia on ottaa yhteyttä työnantajaan ja kysyä asiaa suoraan.


      • Sinnekö kesäksi?

        Ei kannatane mennä siis edes työhaastatteluun. Kutsun juuri sain mutta taidanpa etsiä toisen paikan.


      • sitten
        Sinnekö kesäksi? kirjoitti:

        Ei kannatane mennä siis edes työhaastatteluun. Kutsun juuri sain mutta taidanpa etsiä toisen paikan.

        kävellä ovesta sisään? Ei ne sua sinne edes välttämättä ottaisi. Etsi siis toinen paikka.


      • kusipäät
        sitten kirjoitti:

        kävellä ovesta sisään? Ei ne sua sinne edes välttämättä ottaisi. Etsi siis toinen paikka.

        Ottavat kaikki töihin joilla on puhekyky ja kädet millä pitää puhelimen korvalla ja ennen kaikkea HYVÄ USKO!!!!!ÄLKÄÄ MISSÄÄN NIMESSÄ MENKÖ TONEE AXON INVEST / SATAMA CENTERIIN NII PALJO PUHUU PUUTA HEINÄÄ JA ANTAA YMMÄRTÄÄ ASIAT VÄÄRIN


    • uloste

      ei kuseta, mutta palkka ei oo suuri jos et saa menemää liittymiä

      • tietoa kaipaisin

        juuri äsken soitettiin ja lupasin ennä huomenna haastatteluun. Liittymiä en ala myymään kauppakeskuksissa... Eikö niillä ole mitän muuta annetavaa? Jotain toimistosta käsin tehtävää?!


      • asiasta tietävä
        tietoa kaipaisin kirjoitti:

        juuri äsken soitettiin ja lupasin ennä huomenna haastatteluun. Liittymiä en ala myymään kauppakeskuksissa... Eikö niillä ole mitän muuta annetavaa? Jotain toimistosta käsin tehtävää?!

        Se on toi satama kuulkaas immeiset valtakunnallinen kusetus firma.Siinä yrityksessä on prkl:n paljon pikkupomoja et myyjälle ei oo vara maksaa palkkaa mitä on luvattu.niiden provikka taulukko on syvältä. Kaikki opiskelijat vaan sinne kusetettaviksi.Monelle opiskelijalle eka duuni paikka,niin sit kusetetaan 100 nolla.ja nuorelta menee motivaatio tehdä töitä.Ittelle jättivät palkat maksamatta mutta minä haen omani tavalla tai toisella.Enkä todellakaan palkka turvan kautta,Ne kusipäät ansaitsee et niitä vähän "kopauttaa".ELKÄÄ HYVÄT IMMEISET MENKÖ SIIHEN VITUN LÄÄVÄÄN TÖIHIN,JA JOS OOTTE NIIN LÄHTEKÄÄ POIS ENNENKUIN OOTTE TÄYSIN KUSESSA RAHALLISESTI NOIDEN PASKAPÄIDEN TAKIA


      • *^Minä
        asiasta tietävä kirjoitti:

        Se on toi satama kuulkaas immeiset valtakunnallinen kusetus firma.Siinä yrityksessä on prkl:n paljon pikkupomoja et myyjälle ei oo vara maksaa palkkaa mitä on luvattu.niiden provikka taulukko on syvältä. Kaikki opiskelijat vaan sinne kusetettaviksi.Monelle opiskelijalle eka duuni paikka,niin sit kusetetaan 100 nolla.ja nuorelta menee motivaatio tehdä töitä.Ittelle jättivät palkat maksamatta mutta minä haen omani tavalla tai toisella.Enkä todellakaan palkka turvan kautta,Ne kusipäät ansaitsee et niitä vähän "kopauttaa".ELKÄÄ HYVÄT IMMEISET MENKÖ SIIHEN VITUN LÄÄVÄÄN TÖIHIN,JA JOS OOTTE NIIN LÄHTEKÄÄ POIS ENNENKUIN OOTTE TÄYSIN KUSESSA RAHALLISESTI NOIDEN PASKAPÄIDEN TAKIA

        Kerrotteks te totuuksia tässä? Mun serkku on siellä töissä, ja ei se ainakaa oo valittanu. Ite hain sinne ja tänään soitettiin että voisin tulla haastatteluun. En mä sinne haluu kesääni mennä uhraama jos ei saa ees sovittua palkkaa. Voiko joku kertoo tarkkaan mitä siellä tehdään? Soitellaan ja kysellään haluuko joku ostaa liittymiä tai jotain?


      • kaapo88
        *^Minä kirjoitti:

        Kerrotteks te totuuksia tässä? Mun serkku on siellä töissä, ja ei se ainakaa oo valittanu. Ite hain sinne ja tänään soitettiin että voisin tulla haastatteluun. En mä sinne haluu kesääni mennä uhraama jos ei saa ees sovittua palkkaa. Voiko joku kertoo tarkkaan mitä siellä tehdään? Soitellaan ja kysellään haluuko joku ostaa liittymiä tai jotain?

        Jos sun serkkus on Satamalla töissä niin kysy siltä niin varmasti saat luotettavalta taholta ruohojuuri tason vastauksen, mutta luotettavimman kuvan saat kun tartut puhelimeen ja soitat sinne ja kysyt miten on asiat. Itse vajaa pari kuukautta Oulun toimistolla myyntiä tehneenä voin kertoa kuitenkin että hyvä paikka ja palkat tulee ajallaan ja oikein. Ei mitään valittamista.


      • nana..
        kaapo88 kirjoitti:

        Jos sun serkkus on Satamalla töissä niin kysy siltä niin varmasti saat luotettavalta taholta ruohojuuri tason vastauksen, mutta luotettavimman kuvan saat kun tartut puhelimeen ja soitat sinne ja kysyt miten on asiat. Itse vajaa pari kuukautta Oulun toimistolla myyntiä tehneenä voin kertoa kuitenkin että hyvä paikka ja palkat tulee ajallaan ja oikein. Ei mitään valittamista.

        Se on kyllä ihan tosi että ne ei palkkaa maksa oikeen.. itte oon soittanu sinne jo kaks kuukautta putkeen ja aina löytyy uus selitys miksi eivät ole maksanu.. ja kyseinen ongelma on juuri oulun satamalla! Ne ei varmaan itekkään tiiä välillä mitä tekevät; sis ne "pikkupomot" Jos niitä voi oikeen siksikään kutsua. Mutta sanon vaan että säästäkää ihmiset vaivaa ja äläkää menkö koko vitun firman lähellekkään.


      • sakkey
        kaapo88 kirjoitti:

        Jos sun serkkus on Satamalla töissä niin kysy siltä niin varmasti saat luotettavalta taholta ruohojuuri tason vastauksen, mutta luotettavimman kuvan saat kun tartut puhelimeen ja soitat sinne ja kysyt miten on asiat. Itse vajaa pari kuukautta Oulun toimistolla myyntiä tehneenä voin kertoa kuitenkin että hyvä paikka ja palkat tulee ajallaan ja oikein. Ei mitään valittamista.

        Luulen et jos niilt kysyy et onko ollu ongelmia palkkojen kanssa, ne ei tunnusta.
        Joudun yhtymään aiempiin negatiivisiin kommentteihin. Olin Satama Centerillä 4kk ja sain käteen 48€... 500€:n pohjapalkka jäi uupumaan ja melko iso osa provikoista. Meitä samanlaisia tapauksia on Jyväskylässä n.10 ja siitä taistellaan vieläkin. On käyty työsuojeluneuvojalla ja jossain oikeusviranomaisilla. Juttu on kohta menossa oikeuteen, jos ei rahaa näy.


    • kaapo88

      Enpä ainakaan itse ole joutunut moisen kohteeksi. Kannattaa varmaan kysyä sitten siltä isolta pomolta. Monestihan on niin ettei pikkupomotkaan tiedä kaikkea, ja vielä harvemmin me myyjätkään. Mutta niin kauan kun se ei mua koske niin ei jaksa kiinnostaa.

      Täytyykin tässä alkaa pikkuhiljaa valmistautumaan ja herättelemään kaupan nälkää iltavuoroa varten.

      • Saikulla

        Moi!
        Onks kellään kokemusta siitä, jos joutuu jäämään saikulle Satamassa. Mulla on muuten soppari Clio Henkilöstöpalveluiden kanssa ,vaikka olinkin Satamalla töissä enne saikkua.
        Maksetaanko saikku kuukaudelta 500 €:n peruspalkka


      • nipsukka....
        Saikulla kirjoitti:

        Moi!
        Onks kellään kokemusta siitä, jos joutuu jäämään saikulle Satamassa. Mulla on muuten soppari Clio Henkilöstöpalveluiden kanssa ,vaikka olinkin Satamalla töissä enne saikkua.
        Maksetaanko saikku kuukaudelta 500 €:n peruspalkka

        ..edelliseen viestiin kommentoin sen verran että epäilen että jää palkka maksamatta, sehän siis tulee VAIN jos saa minuutti ja tunti määrän täyteen, vaikka ei myynnin saralta mitään rajoitteita olekkaan.
        Itse olen tehnyt harjoittelu sopimuksen ja nyt alkaa homma maistua puulta.. olen alaikäinen, saanko siis lähteä kävelemään jos haluan, ilman 200 euron korvausvaatimusta? Kuulin että jossain sataman toimistolla myös alaikäinen joutui maksamaan lopetettuaan harjoittelun kesken..


      • kollegasi
        nipsukka.... kirjoitti:

        ..edelliseen viestiin kommentoin sen verran että epäilen että jää palkka maksamatta, sehän siis tulee VAIN jos saa minuutti ja tunti määrän täyteen, vaikka ei myynnin saralta mitään rajoitteita olekkaan.
        Itse olen tehnyt harjoittelu sopimuksen ja nyt alkaa homma maistua puulta.. olen alaikäinen, saanko siis lähteä kävelemään jos haluan, ilman 200 euron korvausvaatimusta? Kuulin että jossain sataman toimistolla myös alaikäinen joutui maksamaan lopetettuaan harjoittelun kesken..

        Hohhoh. Johan vitsin murjaisit. Ei niinku pidä alkuunkaan paikkaansa nää jutut täällä. Ainakin meidän toimistolla on loistava meininki ja kaikke tehdään niinkuin pitääkin. Parhaiten saat asioista selkoa kun viitsit kysyä paikkakuntasi pomolta.

        Loistavia myyntejä sinulle sinne missä kaupungissa lienetkin!


      • duunarpoeka
        kollegasi kirjoitti:

        Hohhoh. Johan vitsin murjaisit. Ei niinku pidä alkuunkaan paikkaansa nää jutut täällä. Ainakin meidän toimistolla on loistava meininki ja kaikke tehdään niinkuin pitääkin. Parhaiten saat asioista selkoa kun viitsit kysyä paikkakuntasi pomolta.

        Loistavia myyntejä sinulle sinne missä kaupungissa lienetkin!

        Miten suurille tienesteille kesätyöläiset ovat Satama Centerillä päässeet keskimäärin?

        Sataman työkkäri-ilmoituksessa lukee että budjetoitu palkka 5 vkon kesätyöstä olisi 1300e (vai oliko 1400e, en muista tarkkaan). Epäilenpä että tuohon summaan ei yllä kuin ehkä pari työntekijää, sillä myynti tuollaiseen palkkioon pitää olla jo älyttömän suurta.


      • Bo0z
        duunarpoeka kirjoitti:

        Miten suurille tienesteille kesätyöläiset ovat Satama Centerillä päässeet keskimäärin?

        Sataman työkkäri-ilmoituksessa lukee että budjetoitu palkka 5 vkon kesätyöstä olisi 1300e (vai oliko 1400e, en muista tarkkaan). Epäilenpä että tuohon summaan ei yllä kuin ehkä pari työntekijää, sillä myynti tuollaiseen palkkioon pitää olla jo älyttömän suurta.

        Jepjep.. Ei ne siellä istumisesta maksa.


      • ilmaiseksi
        Bo0z kirjoitti:

        Jepjep.. Ei ne siellä istumisesta maksa.

        Mitään ei saa ilmaiseksi. Mikäpä firma maksaisi pelkästä istumisesta. Tee töitä tai lennä ulos.


    • pettynyt

      Ei kannata ei todellakaan palkaa ei makseta pohja palkan ehdot on vaativat. ja jos mahdollinen palkka maksetaan se on niin pieni ja tulee 2-4 kk myöhässsä provisioista. pakkien suuruus myös on todella suuri. joten kehotan kaikkia jättämään väliin. ainut plussa on työyhteisön myönteinen ilmapiiri mutta kukapa töihin lähtee ystävyyksiä hakemaan vaan sitä rahaa jota ei ole vieläkään näkynyt.

      • kaapo88

        eivät ne ehdot ole Satamalla sen kummemmat mitä muuallakaan. Suosittelen ottamaan selvää mitä kilpailevat yritykset tarjoavat. Voit yllättyä. Minä olen ollut jo Satamalla 3 kk:tta ja aina on palkat tulleet ajallaan. Siinä mielessä väitteesi on täyttä paskapuhetta.


      • pettynyt
        kaapo88 kirjoitti:

        eivät ne ehdot ole Satamalla sen kummemmat mitä muuallakaan. Suosittelen ottamaan selvää mitä kilpailevat yritykset tarjoavat. Voit yllättyä. Minä olen ollut jo Satamalla 3 kk:tta ja aina on palkat tulleet ajallaan. Siinä mielessä väitteesi on täyttä paskapuhetta.

        todellakin itse jouduin tuon kaiken paskan kokemaan että en mä turhan takia mustamaalaa hyvää duunipaikkaa jos se olis sellane. heti kun saan palkkaa sieltä niin kantani saattaa muuttua.


    • Anonymous never forgives

      Satama Center kauppaa DNA:n liittymiä, kyllä. Firmassa vedätetään nuoria työntekijöitä. Tyttöystäväni oli siellä tänä kesänä töissä. Palkkaa hän on saanut tähän mennessä noin 80 euroa, kolmen viikon työstä.
      Firmassa on provikkapalkka, mutta sekin on hyvin hämärä käsite mistä varsinaisesti provikkaa maksetaan. Tyttöystäväni oli parina päivänä koko paikallisen osaston paras myyjä ja sai kaupaksi liittymiä mutta läheskään kaikista ei ole maksettu ainakaan luvattua provikkaa.

      Työsopimus vaikutti päällepäin hyvin selkeältä mutta sisälsi paljon erilaisia ikäviä yllätyksiä jotka tulivat ilmi vasta työsuhteen edetessä.

      Työhön sisältyy "koulutusjakso" aluksi. Tämä koulutusjakso sisälsi "koulutuksia" joita ei taidettu kertaakaan pitää. Tämä koulutusjakso sisälsi lähinnä juuri sitä samaa mitä tehtäisiin muutenkin tuossa firmassa; istutaan luurissa ja myydään, mutta kun kyseessä on "koulutusjakso" niin ei tietenkään saa täyttä palkaaa. Tämä "koulutusjakso" kestää muistaakseni 80 tuntia, ja jos pää ei kestä niin 200 eurolla pääsee pois. Kuulostaa vähän kurjalta, mutta jos nimi on jo paperissa niin ei voi mitään.

      Aluksi saa (ehkä) pohjapalkkaa 500 euroa, mutta vasta ilmeisesti koulutusjakson jälkeen, jos silloinkaan.

      Mitä minä ja tyttöystäväni tämän firman toiminnasta saimme pääteltyä:

      Firma lupaa pientä vaivannäköä vastaan mukavat kesärahat nuorille. Todellisuudessa firma käyttää nuoria, jotka eivät osanneet lukea sopimusta tarkasti, lähes ilmaisena työvoimana, joka joutuu itku kurkussa myymään liittymiä 80 tunnin ajan ilmaiseksi tai vaihtoehtoisesti kiskoo 200 euroa suoraa tuloa nuorten (vanhempien) kukkarosta.

      Tyttöystäväni on hyvin sosiaalinen ihminen ja tuli kyllä toimeen osan työntekijöistä kanssa. Myös toisilta työntekijöiltä kuului että palkkaa ei ollut maksettu kunnolla, jos ollenkaan. Hyvä työilmapiiri tuli firmassa lähinnä siitä että kaikki ovat yhtä v*ttuuntuneita firman toimintaan.

      Eli jos haluaa tehdä ilmaiseksi työtä tai vielä maksaa siitä niin Satama Center on juuri oikea työpaikka sinulle.

      • Uolev123

        Kitjoitan tämän vielä tähän toiseenkin keskusteluun, jotta kaikki varmasti huomaisivat.

        Olen samaa mieltä, että koko firman toiminta vaikutti jotenkin "huteralta" ja homma ei välttämättä ole johtoportaalla täysin hallussa.

        Samoin tuo pitkä koulutusjakso on ihan täyttä vedätystä, tai siis sen avulla vaan saavat itselleen neljäksi viikoksi ilmaista myyntityövoimaa. Varmaan tuntuu aluksi ihan hyvältä työpaikalta, mutta jos on joskus ollut "oikeissa töissä" niin nopeasti huomaa, että kaikki ei ole ihan mallillaan.

        Itse onneksi pääsin lähtemään kesken koulutusjakson pois, tosin olin varmistanut tämän asian suullisesti jo ennen kun laitoin nimeni mihinkään paperiin. Mikä kaupunki käyttää tuota sopimussakko hommaa? Itsellä sitä ei ainakaan ollut, tai mitään ei ole ainakaan kuulunut.

        Palkanmaksussakin tuntuu olevan jotain hämminkiä! En ole saanut proviisiota muutamista tekemistäni kaupoista vaikka koulutuksen ajalta pitäisi maksaa proviision mukaan. Lisäksi Satama ei ole toimittanut mitään palkkalaskelmaa tai tehnyt merkintää verokorttiin, vaikka jo laki velvoittaa toimimaan niin. Sähköpostitiedusteluihinkaan ei ole vastuttu. Vaikka kyseessä ei ole isot rahat niin kyllä asiat pitäisi hoitaa.

        Lopuksi todettakoon vielä, että jos Satama kerran on olevinaan niin hyvä paikka työskennellä ja kaikki asiat hoidetaan hyvin, niin miksi niillä on läpi vuoden rekrytointi käynnissä työkkärin kautta?

        EN VOI SUOSITELLA KENELLEKÄÄN!


      • unknow attack

        Loistavaa tekstiä henkilöltä joka ei ole päiväkään ollut töissä Satamalla. Oma kokemukseni kuitenkin lähes puolelta vuodelta kyseisessä lafkassa työskennelleenä on hieman erilainen, sillä kyseessä on kuitenkin oikea työpaikka, eikä mikään lastentarha center. Palkkalaskelmat toimitetaan joka kuukausi. Ainakin itse olen saanut jokainen kerta laskelman, parhaimmillaan 5 päivää etuajassa ennen virallista palkanmaksu päivää.

        Aluksi en osannut myydä ollenkaan, vaikka omasinkin myyntikokemusta. Onneksi järjestettiin hyvä koulutus ja jatkuvaa ohjaamista sai kokoajan kun vain pyysi. Jälkeenpäin olen huomannut että puhelinmyynti vaatii ainakin 2-3 kuukauden harjaantumisen ennenkuin voi odottaa tuloksia, oli sitten minkälainen koulutus tahansa. Onneksi kärsivällisyyttä oli, sillä se palkittiin myöhemmin hyvillä liksoilla ja ulkomaanmatkalla :) Palkka maksetaan toteutuneista kaupoista. Jos palkkaa tippuu 3 viikossa 80 euroa, ei voida kyllä mistään myyntitykistä puhua. Kaukana sieltä. Sama se vaikka 2 kertaa on ollutkin osaston paras. Mutta kun täytyy olla koko Satama Centerin suomen paras ja monta päivää peräkkäin. Huomaa että kuukaudessa on 20 päivää :D Jokainen pystyy olemaan kuukaudessa 1 päivän ajan osastonsa paras myyjä. Se ei ole temppu eikä mikään.

        Muutenkin myyntityö alana on massalla harjoitettavaa työtä. Kannattaa miettiä onko itsellä tarpeeksi paljon asennetta pistää itsensä likoon jokapäivä 110%;sti, sillä se palkka on tasan niin hyvä kuin sinä olet.

        Aikaisemmin muuten myin lehtiä puhelinmyyntinä ja samat jutut ne sielläkin oli, joten osa myyntijutuista oli tuttuja jo Satamalle mennessäni. Samaa paskaa(nimenomaan sitä itse) voitte lukea tästä J:llä alkavasta lehtifirmasta myyntityötä osaston ekalta sivulta. Eikä muuten ne jutut pidä yhtään paikkaansa.


      • anonyyymi
        unknow attack kirjoitti:

        Loistavaa tekstiä henkilöltä joka ei ole päiväkään ollut töissä Satamalla. Oma kokemukseni kuitenkin lähes puolelta vuodelta kyseisessä lafkassa työskennelleenä on hieman erilainen, sillä kyseessä on kuitenkin oikea työpaikka, eikä mikään lastentarha center. Palkkalaskelmat toimitetaan joka kuukausi. Ainakin itse olen saanut jokainen kerta laskelman, parhaimmillaan 5 päivää etuajassa ennen virallista palkanmaksu päivää.

        Aluksi en osannut myydä ollenkaan, vaikka omasinkin myyntikokemusta. Onneksi järjestettiin hyvä koulutus ja jatkuvaa ohjaamista sai kokoajan kun vain pyysi. Jälkeenpäin olen huomannut että puhelinmyynti vaatii ainakin 2-3 kuukauden harjaantumisen ennenkuin voi odottaa tuloksia, oli sitten minkälainen koulutus tahansa. Onneksi kärsivällisyyttä oli, sillä se palkittiin myöhemmin hyvillä liksoilla ja ulkomaanmatkalla :) Palkka maksetaan toteutuneista kaupoista. Jos palkkaa tippuu 3 viikossa 80 euroa, ei voida kyllä mistään myyntitykistä puhua. Kaukana sieltä. Sama se vaikka 2 kertaa on ollutkin osaston paras. Mutta kun täytyy olla koko Satama Centerin suomen paras ja monta päivää peräkkäin. Huomaa että kuukaudessa on 20 päivää :D Jokainen pystyy olemaan kuukaudessa 1 päivän ajan osastonsa paras myyjä. Se ei ole temppu eikä mikään.

        Muutenkin myyntityö alana on massalla harjoitettavaa työtä. Kannattaa miettiä onko itsellä tarpeeksi paljon asennetta pistää itsensä likoon jokapäivä 110%;sti, sillä se palkka on tasan niin hyvä kuin sinä olet.

        Aikaisemmin muuten myin lehtiä puhelinmyyntinä ja samat jutut ne sielläkin oli, joten osa myyntijutuista oli tuttuja jo Satamalle mennessäni. Samaa paskaa(nimenomaan sitä itse) voitte lukea tästä J:llä alkavasta lehtifirmasta myyntityötä osaston ekalta sivulta. Eikä muuten ne jutut pidä yhtään paikkaansa.

        jos olet puoli vuotta ollut, paljon on sun keskimääräinen kuukausiansio ollut Satamalla?

        Itse olin pari kuukautta toukokuusta alkaen Satamalla, eka palkka tuli heinäkuun lopussa eikä ole todellakaan tullut mitään palkkalaskelmaa. Ajattelin odottaa vielä tuon elokuussa maksettavan palkan ja alkaa sitten kyselemään että missäs ne selvitykset viipyy.


      • unknow attack
        anonyyymi kirjoitti:

        jos olet puoli vuotta ollut, paljon on sun keskimääräinen kuukausiansio ollut Satamalla?

        Itse olin pari kuukautta toukokuusta alkaen Satamalla, eka palkka tuli heinäkuun lopussa eikä ole todellakaan tullut mitään palkkalaskelmaa. Ajattelin odottaa vielä tuon elokuussa maksettavan palkan ja alkaa sitten kyselemään että missäs ne selvitykset viipyy.

        Aika paljon on vaihdellut. Välillä ei ole myynti kulkenut, toisin taas todella hyvin. Viimeisimmässä palkassa, juuri tässä heinäkuun lopun palkassa oli mm. vielä toukokuussakin tehtyjä kauppoja sillä ne eivät olleet ehtineet mukaan siihen myyntikauteen.

        paras tili on ollut tähän mennessä toukokuussa, n.1330 euroa bruttona, ja siinäkin oli vain 200 euron pohjapalkka, koska se 500:n tuli myöhemmin aloittaville, mutta vain kuukauden määräaikaisella työsopimuksella. Itse olen ollut siis kesälläkin tuolla kaksisatasella. kka varmaan on n.1000 euroo.

        Tuota palkkalaskelmaa suosittelen kysymään pomoltasi..nimittäin siellä toimistolla ne minunkin laskelmat ovat aina olleet ja aina ajoissa olen ne saanut, kuten myös muutkin.


      • make Z

        Muutin Satama Centeristä Ppmedialle ja nyt tulee
        palkat ja Kuopion Ppmedialla hommá toimii. Hyvä koulutus
        palkat tulee ja kauppa käy.


      • ...
        make Z kirjoitti:

        Muutin Satama Centeristä Ppmedialle ja nyt tulee
        palkat ja Kuopion Ppmedialla hommá toimii. Hyvä koulutus
        palkat tulee ja kauppa käy.

        pässit itkee aina =)


      • ttttt
        ... kirjoitti:

        pässit itkee aina =)

        työsopimuslaki 26.1.2001/55 1luku 16&
        palkka on maksettava tai sen on oltava nostettavissa palkan erääntymispäivänä. maksaessaan palkan työnantajan on annettava työntekijälle laskelma,josta käyvät ilmi palkan suuruus ja sen määräytymisen perusteet. esim. tälläistä tietoa löytyy hakusanalla työsopimuslaki


      • ihan selvä juttu
        ttttt kirjoitti:

        työsopimuslaki 26.1.2001/55 1luku 16&
        palkka on maksettava tai sen on oltava nostettavissa palkan erääntymispäivänä. maksaessaan palkan työnantajan on annettava työntekijälle laskelma,josta käyvät ilmi palkan suuruus ja sen määräytymisen perusteet. esim. tälläistä tietoa löytyy hakusanalla työsopimuslaki

        Tuohan on nyt ihan selvä juttu. Itse sain eilen oman palkkalaskelman käteen ja rahatkin näyttää olevan verkkopankin sivujen mukaan palkkapäivänä tilillä. Ajoissa niin kuin aina.


      • spor
        ihan selvä juttu kirjoitti:

        Tuohan on nyt ihan selvä juttu. Itse sain eilen oman palkkalaskelman käteen ja rahatkin näyttää olevan verkkopankin sivujen mukaan palkkapäivänä tilillä. Ajoissa niin kuin aina.

        mun piti saada 300 tänä aamuna eipä näkyny ja työ kavereil sama juttu....


      • ttttt
        ihan selvä juttu kirjoitti:

        Tuohan on nyt ihan selvä juttu. Itse sain eilen oman palkkalaskelman käteen ja rahatkin näyttää olevan verkkopankin sivujen mukaan palkkapäivänä tilillä. Ajoissa niin kuin aina.

        työsopimuslaki 13 luku 11& 2mom. palkkalaskelman antamattajättäminen pyynnöstä huolimatta on rangaitava teko


    • sakkey

      Entäs Clio henkilöstö palvelut. Eikös se maksa ne palkat. Ainakin mun palkanmaksaja on Clion nimellä. eikö kukaan älyä ottaa yhteyttä sinne.

    • Menkö

      Älkää menkö koskaa satama centeriin/Axon investiin. siellä palkka tulee vain ONNISTUNEIDEN kauppojen mukaan eli jos myyt 49 liittymää ja sitten vain 5 ihmistä avaa liittymän niin saat siitä sen proviikan. Teidän annetaan ymmärtää että kaikista myydyistä saa proviikan ei mene niin!!! Palkka tulee myöhässä ja nuo kusipäät pystyy kusettamaan vaikka niin että jos ois kaikki ne 49 liittymä kauppaa onnistunut nii ne silti voi laittaa et oot onnistunut vaan 6 liittymä kaupas. Pikkupomot ei osaa kertoo mitään ja niitä kusetetaan kanssa. Isot pomot ei vastaa puhelimeen ku yrittää soittaa tai sitten he ovat lomalla justiinsa sopivasti jossain aurinko rannalla ku ne tienaa rahaa ku opiskeliat rypee raha ongelmissa!!! SIIS EI AXON INVESTILLE/SATAMA CENTERILLE

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      113
      8690
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2605
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      128
      2346
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1986
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1734
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      12
      1534
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1487
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1292
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      7
      1219
    Aihe