Minä kosin nykyistä vaimoani heinäkuussa 04.
Soitin vaimoni vanhemmille ja omille vanhemmilleni
ja kutsuin ne syömään erääseen tilausravintolaan jonka olin varannut valmiiksi.Pöytään olin tilannut ruusuja ja kuohuviiniä.
Vein vaimoni syömään tavalliseen tapaan.
Oli se vaimolleni yllätys kun ravintolassa oli kummankin vanhemmat odottamassa ja kun polvistuin hänen eteensä ja pyysin vaimokseni todistajien läsnäollessa.
Täytyy sanoa että hiukan jännitti
Tuletko vaimokseni
4
4617
Vastaukset
- humaltuako?
Miten ihana....mä en kestä enään, voiko noin ihania miehiä olla olemassa. Oman mieheni kosinta Kämpin sviitissä jää kyllä ihan kakkoseksi.
Vai, että ihan tilausravintolaan, VAU! Kyllä sitä mielikuvitusta vielä joiltakin löytyy :) - otsikkoosi
kyllä tulen!
ja varokin enään perumasta! milloin häät? :D - Lyyli
Onneksi olkoon!
Mä itse toivoisin, että mies kosisi minua kun olemme kahden kesken. Mutta ihmiset on erilaisia kukin tekee tavallaan. Ja en kai mä hirveästi pettyis jos mies kosis vanhempien läsnäollessa (ja muiden asiakkaiden). - kosittu
minua kosittiin ihan tässä netin ääressä kameran kera, no aiko toistaa tämän kun minä menen katsomaan häntä ja minähän jäin suu auki tollottaan että ookko sä ihan tosiissan, enkä antanu muuta vastausta, rakkaani on töissä 2000 km päässä ja päätti ilahduttaa minua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 30411676
- 1447146
- 1045962
Vanhempi mies
Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa425319- 534399
Minne sä aina välillä joudut
Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta304299On niin vaikea olla lähelläsi
En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na323621- 623618
- 833238
Nyt peukut pystyyn
Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru223145