-Horoskoopissa Rapu (ehdoton)
-185 cm
-Ei laiha
-alle 30v
-Komea, söpö, vaalea, tukkaa kunnolla päässä
Löytyykö tällainen MIES??
14
1726
Vastaukset
Olisiko jo aika laskeutua alas pilvilinnastasi ;D
- sanon mä
Eihän noi vaatimukset olleet edes pahoja, joten ihan turhaan siellä mutiset mistään pilvilinnoista - ellet sitten tarkoittanut kommenttiasi huumoriksi. Jos 120-kiloinen yh-äiti etsisi Johnny Deppin kaksoisolentoa, niin sitten voisi jo sanoakin jotain pilvilinnoista, ei nyt.
Kummia nuo miehet kun niiltä ei saisi vaatia tai odottaa mitään ... >:( - tytttttttttttö
sanon mä kirjoitti:
Eihän noi vaatimukset olleet edes pahoja, joten ihan turhaan siellä mutiset mistään pilvilinnoista - ellet sitten tarkoittanut kommenttiasi huumoriksi. Jos 120-kiloinen yh-äiti etsisi Johnny Deppin kaksoisolentoa, niin sitten voisi jo sanoakin jotain pilvilinnoista, ei nyt.
Kummia nuo miehet kun niiltä ei saisi vaatia tai odottaa mitään ... >:(Tykkään Ravuista. He ovat ihania, lämpimiä ihmisiä.
Pilvilinnoista voi tosiaan puhua jos joku 120kiloinen nainen haluaa Johnnyn kaksoisolennon. - linnake23
tytttttttttttö kirjoitti:
Tykkään Ravuista. He ovat ihania, lämpimiä ihmisiä.
Pilvilinnoista voi tosiaan puhua jos joku 120kiloinen nainen haluaa Johnnyn kaksoisolennon.Itse olen 173cm komea mieshenkilö. Kiinnostus ei jostain tyhmästä syystä yleensä syty itseään lyhyempien naisten seurassa. Vaikuttavatkohan kaksi seurustelusuhdetta huomattavasti pidemmän naisen kanssa vieläkin?
Onkos tytttttöllä ihan vielä hyvä aika seurustella? ;)
- täältä
tai ainakin melkein.
Pituutta 8 cm liian vähän ja ikää 15 vuotta liikaa.Ainakin melkein. Edellä mainittujen puutteiden lisäksi (iän puolesta johdan vähän) olen tumma. Söpöyttä on vähän vaikea itse arvioida, kun tarpeeksi useasti katselee, niin kyllähän pärstään tottuu. Tukkaa ainakin on riittävästi ja olen rapu. Toistaiseksi siis taidan olla tässä kisassa hyvänä kakkosena :o)
- mun mielestä
Vaaleus, pituus ja muu ulkonäkö ovat mielestäni jo vähän turhamaisia vaatimuksia, mutta juuri ja juuri ymmärrettävissä. Mutta että syntymäkuukauden rajoitus... voijuma, joillakin taitaa olla vain liikaa valinnanvaraa ja lyhytnäköisyyttä.
"itse kaukonäköisempi mutta valinnanvara lähes 0" - No haloo???
..niin kasva ensin aikuiseks ja mieti asioita pintaa syvemmältä.
- tyttttttttttö
Mieti pintaa syvemmältä...no minä jos kuka just mietinkin! Ja eipä noi mun vaatimukset mitään mahdottomia ole niin kuin joillain. Harmittaako kun et osu joukkoon? Minulla on oikeus haluta sellaisen miehen kuin haluan. Kiinnostaa hirveenä sun moralisointis. Ja tosiaan: Olen hyvin syvällinen ihminen.
- tyttttttttttttttö
tyttttttttttö kirjoitti:
Mieti pintaa syvemmältä...no minä jos kuka just mietinkin! Ja eipä noi mun vaatimukset mitään mahdottomia ole niin kuin joillain. Harmittaako kun et osu joukkoon? Minulla on oikeus haluta sellaisen miehen kuin haluan. Kiinnostaa hirveenä sun moralisointis. Ja tosiaan: Olen hyvin syvällinen ihminen.
Kaikki ravut on siis samanlaisia luonteeltaan? Haloo!
- tytttttö (ap.)
tyttttttttttttttö kirjoitti:
Kaikki ravut on siis samanlaisia luonteeltaan? Haloo!
Juu niin on. Ja ei tarvi alkaa varastaan nimimerkkiä, PÄSSI.
- No halooo????
tyttttttttttö kirjoitti:
Oot sä kyllä tosi teini. Kaikki noi sun vaatimukset on pintapuolisia. Eiks sulle luonne merkitse mitään? Riittää siis kun ulkomuoto-ominaisuudet täyttyy. Sä tyydyt siis loppupeleissä tosi vähään. No, omapa on asiasi. Saahan sitä haluta vaikka mitä!
- hmmttelija
tyttttttttttö kirjoitti:
Syvällisenä ihmisenä voin todeta, että tekstiesi kautta välittämien asioiden perusteella olet syvällisen ihmisen vastakohta. Ääripäässä. :( Jos ei ole ruudinkeksijä, parempi itselle myöntää se ajoissa.
- minä!
Muuten tuntomerkit pätee, mutta en tiedä olenko komea sinun mielestäsi ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512