Löytyykö tällainen MIES??

tyttttttttö.

-Horoskoopissa Rapu (ehdoton)
-185 cm
-Ei laiha
-alle 30v
-Komea, söpö, vaalea, tukkaa kunnolla päässä

14

1731

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olisiko jo aika laskeutua alas pilvilinnastasi ;D

• sanon mä

Eihän noi vaatimukset olleet edes pahoja, joten ihan turhaan siellä mutiset mistään pilvilinnoista - ellet sitten tarkoittanut kommenttiasi huumoriksi. Jos 120-kiloinen yh-äiti etsisi Johnny Deppin kaksoisolentoa, niin sitten voisi jo sanoakin jotain pilvilinnoista, ei nyt.

Kummia nuo miehet kun niiltä ei saisi vaatia tai odottaa mitään ... >:(

• tytttttttttttö
        sanon mä kirjoitti:

Eihän noi vaatimukset olleet edes pahoja, joten ihan turhaan siellä mutiset mistään pilvilinnoista - ellet sitten tarkoittanut kommenttiasi huumoriksi. Jos 120-kiloinen yh-äiti etsisi Johnny Deppin kaksoisolentoa, niin sitten voisi jo sanoakin jotain pilvilinnoista, ei nyt.

Kummia nuo miehet kun niiltä ei saisi vaatia tai odottaa mitään ... >:(

Tykkään Ravuista. He ovat ihania, lämpimiä ihmisiä.
        Pilvilinnoista voi tosiaan puhua jos joku 120kiloinen nainen haluaa Johnnyn kaksoisolennon.

• linnake23
        tytttttttttttö kirjoitti:

Tykkään Ravuista. He ovat ihania, lämpimiä ihmisiä.
        Pilvilinnoista voi tosiaan puhua jos joku 120kiloinen nainen haluaa Johnnyn kaksoisolennon.

Itse olen 173cm komea mieshenkilö. Kiinnostus ei jostain tyhmästä syystä yleensä syty itseään lyhyempien naisten seurassa. Vaikuttavatkohan kaksi seurustelusuhdetta huomattavasti pidemmän naisen kanssa vieläkin?

Onkos tytttttöllä ihan vielä hyvä aika seurustella? ;)

• täältä

tai ainakin melkein.
      Pituutta 8 cm liian vähän ja ikää 15 vuotta liikaa.

• Ainakin melkein. Edellä mainittujen puutteiden lisäksi (iän puolesta johdan vähän) olen tumma. Söpöyttä on vähän vaikea itse arvioida, kun tarpeeksi useasti katselee, niin kyllähän pärstään tottuu. Tukkaa ainakin on riittävästi ja olen rapu. Toistaiseksi siis taidan olla tässä kisassa hyvänä kakkosena :o)

• mun mielestä

Vaaleus, pituus ja muu ulkonäkö ovat mielestäni jo vähän turhamaisia vaatimuksia, mutta juuri ja juuri ymmärrettävissä. Mutta että syntymäkuukauden rajoitus... voijuma, joillakin taitaa olla vain liikaa valinnanvaraa ja lyhytnäköisyyttä.

"itse kaukonäköisempi mutta valinnanvara lähes 0"

• No haloo???

..niin kasva ensin aikuiseks ja mieti asioita pintaa syvemmältä.

• tyttttttttttö

Mieti pintaa syvemmältä...no minä jos kuka just mietinkin! Ja eipä noi mun vaatimukset mitään mahdottomia ole niin kuin joillain. Harmittaako kun et osu joukkoon? Minulla on oikeus haluta sellaisen miehen kuin haluan. Kiinnostaa hirveenä sun moralisointis. Ja tosiaan: Olen hyvin syvällinen ihminen.

• tyttttttttttttttö
        tyttttttttttö kirjoitti:

Mieti pintaa syvemmältä...no minä jos kuka just mietinkin! Ja eipä noi mun vaatimukset mitään mahdottomia ole niin kuin joillain. Harmittaako kun et osu joukkoon? Minulla on oikeus haluta sellaisen miehen kuin haluan. Kiinnostaa hirveenä sun moralisointis. Ja tosiaan: Olen hyvin syvällinen ihminen.

Kaikki ravut on siis samanlaisia luonteeltaan? Haloo!

• tytttttö (ap.)
        tyttttttttttttttö kirjoitti:

Kaikki ravut on siis samanlaisia luonteeltaan? Haloo!

Juu niin on. Ja ei tarvi alkaa varastaan nimimerkkiä, PÄSSI.

• No halooo????
        tyttttttttttö kirjoitti:

Oot sä kyllä tosi teini. Kaikki noi sun vaatimukset on pintapuolisia. Eiks sulle luonne merkitse mitään? Riittää siis kun ulkomuoto-ominaisuudet täyttyy. Sä tyydyt siis loppupeleissä tosi vähään. No, omapa on asiasi. Saahan sitä haluta vaikka mitä!

• hmmttelija
        tyttttttttttö kirjoitti:

Syvällisenä ihmisenä voin todeta, että tekstiesi kautta välittämien asioiden perusteella olet syvällisen ihmisen vastakohta. Ääripäässä. :( Jos ei ole ruudinkeksijä, parempi itselle myöntää se ajoissa.

• minä!

Muuten tuntomerkit pätee, mutta en tiedä olenko komea sinun mielestäsi ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue

Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää
      Maailman menoa
      205
      5104
    2. Olen väsynyt tähän

En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy
      Ikävä
      41
      4595
    3. Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?

Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas
      Maailman menoa
      202
      2749
    4. Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD

Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 17
      Maailman menoa
      135
      2328
    5. Olenko mies sinun mielestä outo?

Saat vastata rehellisesti.
      Ikävä
      65
      1962
    6. Maailman laiskin eläin: persu

Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s
      Maailman menoa
      112
      1841
    7. Millasia unelmia sulla on?

onko unelmia...?
      Ikävä
      67
      1794
    8. Miten usein toivot

Tai olet toivonut että olisimme lähekkäin vai toivotko ollenkaan?
      Ikävä
      208
      1674
    9. Miksi et voi tutustua minuun irl?

Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.
      Ikävä
      152
      1232
    10. Martina tienaa itse rahansa

Ei tarvitse anella elättäjältään rahaa, ruokaa ja laukkuja.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      964
    Aihe