elikkä en oo ikinä oikee tykänny lukee kirjoi ja ainoot jota luen on aku ankat. mutta tykkään harry potter leffoist tosi paljon ja tekee aina vaa mieli kattoo uudestaan. (tänää katoin liekehtivän pikarin 3 kertaan). jaksaako niit kirjoi lukee sellane joka ei tykkää lukemisesta =D ??
harry potter kirjat
6
440
Vastaukset
- Claudine
Minä esimerkiksi en lue muita kirjoja kuin Pottereita.
(ellei lasketa koulukirjoja (joita nyt tuskin luen) ja äidinkieleen vaadittavia)
Muut eivät vain ole hyviä, tai ovat mutten jaksa lukea. En tiedä, ei iske mikään muu.
Tai no, Ikuisesti sinun on tietysti hyvä.
Juu-u. Potter ovat vieneet maun muista kirjoista. - Dumbledoretar
Minä inhosin lukemista koska mulla on lukihäiriö, mutta sitten näin ekan Potter leffan ja halusin lukea myös kirjan. Luin sitten ekan kirjan ja oli ihan pakko lukea ne neljä muutakin kirjaa jotka oli siihen mennessä ilmestynyt. Elokuvat ei vedävertoja niille kirjoille, vaikka minä pidän elokuvistakin. Siitä asti, kun luin Pottereita ensimmäisen kerran oon lukenu vaikka kuinka monta kirjaa, en osaa kuvitellakaan millainen olisin, jos en koskaan olisi lukenut Harry Pottereita. Minulle jokaisen kirjan lukeminen alusta loppuun on suuri saavutus, koska luen lukihäiriön takia niin hitaasti. Ne jotka voivat lukea nopeasti saavat kiittää hyvää onneaan.
Tässäpä tälläinen vuodatus, me kaikki ollaan vaan höpsöjä ihmisiä ja halutaan puhua joka välissä itsestämme. :P - MusuMuuli
Mä oon kyllä sitä mieltä että kirjat selventää Pottereitakin kamalasti. Esim ei kolmos leffassa selitetty sitä miks Harryn suojelius oli se elukka. Kirjassa se selvennettiin.
Vaikka minä ensin näin Viisasten kiven ja Salaisuuksien kammion leffana. Vasta, sitten rupesin lukemaan Viisasten kiveä. Minusta se oli
hyvä.(On minullakin lukihäiriö). Aloin tykkäämään
niistä, vaikka tykkään enemmän leffoista. Kun luin
Viisasten kiven eka kerran, sitten oli pakko
lukea Salaisuuksien kammio, Azkabanin vangi, Liekehtivän pikari, Feeniksin kilta ja viimeksi
luin Puoliverisen prinssi. Sitä ennen en oikein
lukenu kirjoja. Mutta VK ja SK- leffojen kautta
innostuin, myös kirjosta.
- Raidaaja
Kirjat on aika pitkiä, mutta ei kyllä tylsiä, joten aika helposti ne menee. Kannattaa ainakin kokeilla.
- wertylollol
Riippuu ihmisestä. Itse tykkään lukea Pottereita mutta muita kirjoja en sitten luekaan. Tai olen lukenut paljon erilaisia kirjoja mutta ovat jääneet kesken tai en ole pitänyt niistä kun loppuun olen saanut. Potterit ovat siis poikkeus. Akua tulee kyllä luettua ja joitakin tietokirjoja (yleensä kuvallisia) ja sit jotain muita lehtiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101054
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261570Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 26472
- 47417
- 30406