harry potter kirjat

en tiiä

elikkä en oo ikinä oikee tykänny lukee kirjoi ja ainoot jota luen on aku ankat. mutta tykkään harry potter leffoist tosi paljon ja tekee aina vaa mieli kattoo uudestaan. (tänää katoin liekehtivän pikarin 3 kertaan). jaksaako niit kirjoi lukee sellane joka ei tykkää lukemisesta =D ??

6

412

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Claudine

Minä esimerkiksi en lue muita kirjoja kuin Pottereita.
      (ellei lasketa koulukirjoja (joita nyt tuskin luen) ja äidinkieleen vaadittavia)

Muut eivät vain ole hyviä, tai ovat mutten jaksa lukea. En tiedä, ei iske mikään muu.

Tai no, Ikuisesti sinun on tietysti hyvä.

Juu-u. Potter ovat vieneet maun muista kirjoista.

• Dumbledoretar

Minä inhosin lukemista koska mulla on lukihäiriö, mutta sitten näin ekan Potter leffan ja halusin lukea myös kirjan. Luin sitten ekan kirjan ja oli ihan pakko lukea ne neljä muutakin kirjaa jotka oli siihen mennessä ilmestynyt. Elokuvat ei vedävertoja niille kirjoille, vaikka minä pidän elokuvistakin. Siitä asti, kun luin Pottereita ensimmäisen kerran oon lukenu vaikka kuinka monta kirjaa, en osaa kuvitellakaan millainen olisin, jos en koskaan olisi lukenut Harry Pottereita. Minulle jokaisen kirjan lukeminen alusta loppuun on suuri saavutus, koska luen lukihäiriön takia niin hitaasti. Ne jotka voivat lukea nopeasti saavat kiittää hyvää onneaan.

Tässäpä tälläinen vuodatus, me kaikki ollaan vaan höpsöjä ihmisiä ja halutaan puhua joka välissä itsestämme. :P

• MusuMuuli

Mä oon kyllä sitä mieltä että kirjat selventää Pottereitakin kamalasti. Esim ei kolmos leffassa selitetty sitä miks Harryn suojelius oli se elukka. Kirjassa se selvennettiin.

• Vaikka minä ensin näin Viisasten kiven ja Salaisuuksien kammion leffana. Vasta, sitten rupesin lukemaan Viisasten kiveä. Minusta se oli
        hyvä.(On minullakin lukihäiriö). Aloin tykkäämään
        niistä, vaikka tykkään enemmän leffoista. Kun luin
        Viisasten kiven eka kerran, sitten oli pakko
        lukea Salaisuuksien kammio, Azkabanin vangi, Liekehtivän pikari, Feeniksin kilta ja viimeksi
        luin Puoliverisen prinssi. Sitä ennen en oikein
        lukenu kirjoja. Mutta VK ja SK- leffojen kautta
        innostuin, myös kirjosta.

• Raidaaja

Kirjat on aika pitkiä, mutta ei kyllä tylsiä, joten aika helposti ne menee. Kannattaa ainakin kokeilla.

• wertylollol

Riippuu ihmisestä. Itse tykkään lukea Pottereita mutta muita kirjoja en sitten luekaan. Tai olen lukenut paljon erilaisia kirjoja mutta ovat jääneet kesken tai en ole pitänyt niistä kun loppuun olen saanut. Potterit ovat siis poikkeus. Akua tulee kyllä luettua ja joitakin tietokirjoja (yleensä kuvallisia) ja sit jotain muita lehtiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut

– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti
      Maailman menoa
      311
      36809
    2. Särkynyt sydän

Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s
      Ikävä
      89
      5755
    3. Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..

Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos
      Ikävä
      29
      4904
    4. Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...

Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel
      Ikävä
      258
      4092
    5. Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?

Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori
      Tv-sarjat
      105
      3373
    6. Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta

Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös
      Ikävä
      20
      3248
    7. Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!

Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta
      Suomalaiset julkkikset
      63
      2788
    8. Paskakaivo Kuhmo

Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi
      Kuhmo
      51
      2281
    9. En suuttunut missään vaiheessa

Oon vaan herkkä ja tuskastunut. Mies se ei ole henkilökohtaista sinulle. Ei mitenkään päin. Sinä herkkänä vaan satut näk
      Ikävä
      12
      2074
    10. Trump on jo ihan seonnut...

Nato maa uhkailee toista Natomaata....Amerikan tuho näyttää toteutuvan Trumpin kaudella 100 varmasti.
      Maailman menoa
      472
      1820
    Aihe