minkä ikäsii pelaajii tääl o????
kysyn vaa
12
638
Vastaukset
No, yleensähän ne on jtn. 9-12 v. pelaajia.
Mun nickistä kaikki kyllä tietää mun iän. :S
Oli mulla kyllä 1 lk:lla yks lapsenvahti, n. 15 v., joka pelas pokèmonii. Aika kova vastus :DMinäki oon 20.v. Oon pelanu Pokemon pelejä jo melko paljo. Mun eka pelini oli Red ja tykkäsin siitä. On mulla, myös Crystal, Yellow, Blue, joka on lainassa ja on vielä Ruby, Pinball, Emeraldi ja
uusin on LeafGreen.flareon85 kirjoitti:
Minäki oon 20.v. Oon pelanu Pokemon pelejä jo melko paljo. Mun eka pelini oli Red ja tykkäsin siitä. On mulla, myös Crystal, Yellow, Blue, joka on lainassa ja on vielä Ruby, Pinball, Emeraldi ja
uusin on LeafGreen.En mä oo 20 v...!
Lainaus:``Minäki oon 20.v.``
Lainaus:``Minäki``? En kyllä ihan...
- rarelatias
täytän just 14 ja oon pelanu pokepelei jo vuosia.
ensimmäinen peli oli silver ja nyt mul on silver,firered ja emerald. mul on myös GameCubella Colosseum ja Gale of Darkness- Dark-Salamence
Niin väliä. Suurin osa pelaajista ovat n.12-15
koska he olivat tuolloin ensimmäisiä pelaajia,
n.7-9 kun pelit tulivat suomeen...
Myöhemmin on tullut nuorempia lisää. Dark-Salamence kirjoitti:
Niin väliä. Suurin osa pelaajista ovat n.12-15
koska he olivat tuolloin ensimmäisiä pelaajia,
n.7-9 kun pelit tulivat suomeen...
Myöhemmin on tullut nuorempia lisää.Tykkään mä Pokemonista muutenki. Peleistä, tv-ohjelmasta ja elokuvista. Pokemonia oon kattonu eka jaksosta asti. Pokemon hyvä, kuten henkilötkin. Tykkään animesta.
- metang
naah...13 vuotta.
ensimmäiseni pelini oli red, ja viimeisin emerald.
pokémon pelini tulevat tässä.
red, bule, yellow, gold, silver, crystal, ruby, sapphire, emerald ja fire red. hankin leaf greenin sitten kun on tarpeeksi rahaa ostaa se vempale :P ehkä huomenna jos niitä kaupoissaon vielä, tai sitten netin kautta.- dark-miltank
mul o red,blue,yellow,silver,sapphire ja emerald.aion hankkii leaf greenin tai fire redin sit ku o rahaa tarpeeks
- beibari
14, kohta 15. Oon pelannu Pokémon pelejä siitä asti kun red ja blue tuli kauppoihin. Itelläni on red, gold, crystal, joku paska bind ball :D, emerald, leaf green. oon omistanu noitten lisäks joskus silverin, traiding card gamen, bluen ja yellowin. ainiin sitten on game cubella colosseum.
- chronotrigger
13 ja joulukuun 7 14
- Dark-Salamence
1.Minkä ikäisiä te olette?
2.Missä päin suomea te asutte?
3.Kaunko olet ollut pokemon fani?
4.Mitä pelejä omistat?
5.Mikä on paras hahmo pokemon sarjassa?
6.Mikä on lempi pokemonisi?
7.Oletko poika vai tyttö?
8.Onko sinulla kaveria jonka kanssa vaihella pokei, taistella kamujasi vastaan yms?- Pie
1.Kohta 10.v(älkää naurako).
2.Pohjoispohjanmaalla.
3.Aika kauan(en muista vuotta).
4.Sapphire,emerald,ruby(meni hukkaan aikoja sitten),leafgreen ja lainassa blue.
5.En tiedä.
6.KAIKKI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
7.Poika.
8.On(minun ylä-astelainen tätini).
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 92518
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 42457
- 47427