kysyn vaa

chronotrigger

minkä ikäsii pelaajii tääl o????

12

638

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No, yleensähän ne on jtn. 9-12 v. pelaajia.
      Mun nickistä kaikki kyllä tietää mun iän. :S
      Oli mulla kyllä 1 lk:lla yks lapsenvahti, n. 15 v., joka pelas pokèmonii. Aika kova vastus :D

      • Minäki oon 20.v. Oon pelanu Pokemon pelejä jo melko paljo. Mun eka pelini oli Red ja tykkäsin siitä. On mulla, myös Crystal, Yellow, Blue, joka on lainassa ja on vielä Ruby, Pinball, Emeraldi ja
        uusin on LeafGreen.


      • flareon85 kirjoitti:

        Minäki oon 20.v. Oon pelanu Pokemon pelejä jo melko paljo. Mun eka pelini oli Red ja tykkäsin siitä. On mulla, myös Crystal, Yellow, Blue, joka on lainassa ja on vielä Ruby, Pinball, Emeraldi ja
        uusin on LeafGreen.

        En mä oo 20 v...!

        Lainaus:``Minäki oon 20.v.``

        Lainaus:``Minäki``? En kyllä ihan...


    • rarelatias

      täytän just 14 ja oon pelanu pokepelei jo vuosia.
      ensimmäinen peli oli silver ja nyt mul on silver,firered ja emerald. mul on myös GameCubella Colosseum ja Gale of Darkness

      • Dark-Salamence

        Niin väliä. Suurin osa pelaajista ovat n.12-15
        koska he olivat tuolloin ensimmäisiä pelaajia,
        n.7-9 kun pelit tulivat suomeen...
        Myöhemmin on tullut nuorempia lisää.


      • Dark-Salamence kirjoitti:

        Niin väliä. Suurin osa pelaajista ovat n.12-15
        koska he olivat tuolloin ensimmäisiä pelaajia,
        n.7-9 kun pelit tulivat suomeen...
        Myöhemmin on tullut nuorempia lisää.

        Tykkään mä Pokemonista muutenki. Peleistä, tv-ohjelmasta ja elokuvista. Pokemonia oon kattonu eka jaksosta asti. Pokemon hyvä, kuten henkilötkin. Tykkään animesta.


    • metang

      naah...13 vuotta.
      ensimmäiseni pelini oli red, ja viimeisin emerald.
      pokémon pelini tulevat tässä.

      red, bule, yellow, gold, silver, crystal, ruby, sapphire, emerald ja fire red. hankin leaf greenin sitten kun on tarpeeksi rahaa ostaa se vempale :P ehkä huomenna jos niitä kaupoissaon vielä, tai sitten netin kautta.

      • dark-miltank

        mul o red,blue,yellow,silver,sapphire ja emerald.aion hankkii leaf greenin tai fire redin sit ku o rahaa tarpeeks


    • beibari

      14, kohta 15. Oon pelannu Pokémon pelejä siitä asti kun red ja blue tuli kauppoihin. Itelläni on red, gold, crystal, joku paska bind ball :D, emerald, leaf green. oon omistanu noitten lisäks joskus silverin, traiding card gamen, bluen ja yellowin. ainiin sitten on game cubella colosseum.

      • chronotrigger

        13 ja joulukuun 7 14


    • Dark-Salamence

      1.Minkä ikäisiä te olette?
      2.Missä päin suomea te asutte?
      3.Kaunko olet ollut pokemon fani?
      4.Mitä pelejä omistat?
      5.Mikä on paras hahmo pokemon sarjassa?
      6.Mikä on lempi pokemonisi?
      7.Oletko poika vai tyttö?
      8.Onko sinulla kaveria jonka kanssa vaihella pokei, taistella kamujasi vastaan yms?

      • Pie

        1.Kohta 10.v(älkää naurako).
        2.Pohjoispohjanmaalla.
        3.Aika kauan(en muista vuotta).
        4.Sapphire,emerald,ruby(meni hukkaan aikoja sitten),leafgreen ja lainassa blue.
        5.En tiedä.
        6.KAIKKI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        7.Poika.
        8.On(minun ylä-astelainen tätini).


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      518
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      42
      457
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe