jälkeen rakastumaan todella/en tarkoita samalla tavalla vaan jopa voimakkaammin johonkin? Haluaisin kuulla niitä positiivisia tarinoita- tietty muutkin käyvät, mutta haluaisin uskoa, että vielä joskus tulee joku, jonka rinnalla koko ex kalpenee...
Oletteko
3
718
Vastaukset
... että sen ensirakkauden jälkeen vasta osaa rakastaakin täysillä.
- todellinen
rakkaus ei häviä mielestä.aikaa voi mennä mut aina palaa mieleen ja jos on joku muu vierellä niin se häviää siinä tunteiden mylläkässä :((
- Tätönen
voi rakastua.. Itse rakastuin 17-vuotiaana ex-mieheeni, ja oltuamme 17 vuotta yhdessä rakastuin erääseen toiseen mieheen. Luulin, että hän oli se suuri rakkaus, mutta ei..se suhde loppui omaan mahdottomuuteensa. Meni kymmenen vuotta, kunnes nyt noin vuosi sitten rakastuin aivan täysillä, ja tiedän, että hän on se ainoa oikea. Ikävää on se, että en saa häntä ikinä omakseni, mutta olen onnellinen siitä, että olen saanut rakastaa häntä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä722104- 1291416
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1321403- 1431092
- 105967
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten364893Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82754Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55704Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673