Mistä buukkaatte edulliset lennot?

suunnittelemme tyttären kanssa muutaman päivän lomaa jossain mielenkiintoisessa miellyttävässä eurooppalaisessa kaupungissa lähiaikoina. Kertoisitteko ystävällisesti, mistä kannattaisi katsella edullisia lentoja?

Jos teillä on hyviä ideoita mielenkiintoisista suhteellisen edullisista majapaikoista, joissa olisi super-hinta-laatu-suhde, kuulisin mielelläni sellaisistakin.

Melkein mikä tahansa kaupunki Euroopassa, Sofiaa lukuunottamatta, voisi olla matkamme kohde. Ehkä jättäisimme myös pahimmin tulvivat kohteet väliin.

5

1643

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuoltahan ne

Ensin menen aina Ryanin sivuille sillä harvoin löytää edes lähelle samaan hintaan lentoja eurooppaan kuin mitä Ryan myy. Jos lentää kauemmas(...tai miksei ihan vaan eurooppaankin), sitten vaihtoehtoja on jo pilvin pimein, mutta www.supersaver.com on yksi aika hyvä. Itse ostin sieltä juuri meno-paluun tyynelle valtamerelle ensi talveksi :)

• matkaan

Ainakin eilen (= 4.4.) Blue1 tarjosi netissä matkoja Euroopan kaupunkeihin hintaan 10, 20 ja 30 euroa kohteesta riippuen.

• itseäni ei näy tällä kertaa onnistaneen ainakaan vielä. Niitä kympin tai kahden lentojakin löysin, mutta parhaiten näyttäisi halpoja matkoja saavan, jos lähtisi kohteestä käsin liikkeelle. Suunniteltuna ajankohtana taitavat "kaikki" muutkin olla liikkeellä.

Lähden nyt tutkimaan Supersaverin mahdollisuuksia. Luulen, että muutkin ilahtuisivat, jos saisimme vielä lisää ulkomaisia linkkejä tähän jatkoksi.

Kiitos kaikille ja mukavia edullisia matkoja. ;)

• Mä vaan

Sterlingiltä löysin meidän poppoolle edullisimmat lennot Malagaan: 89 egee per henki.

• Äippä

lapsen iästä (ja tietysti mammankin...) ja siitä minkälaista kaupunkilomaa etsitte?
      Itse olen rakennellut reissuja Blue1, Ryanair ja jopa Finnairin tarjouslennoista. Ollaan majoituttu laidasta laitaan... Roomassa leirintäalueelle ja Lontoossa Hiltoniin, Irlannissa B&B oli hyvä ja edullinen. Aina on kuitenkin budjetti sanellut ehdot! Kerron mielelläni lisää, jos haluat kuulla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. KP-Sesongilla ongelmia?

Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi
      Ylöjärvi
      24
      1446
    2. Oot upea nainen, älä vähättele ittees

Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀
      Ikävä
      68
      1357
    3. Mikä kaivatussasi ärsyttää

Juuri nyt, tällä hetkellä?
      Ikävä
      96
      1161
    4. Jämsän Paras Ravintola

Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R
      Jämsä
      73
      1082
    5. Salaisuudet paljastuu

Viimeiset hetket meneillään ottaa yhteyttä. Kertoa totuus ja selvittää asioita. Viimeiset hetket meneillään jos joku
      Ikävä
      84
      769
    6. Poliisi pamputti Variskankaalla

Mistä lie alkanut ja miksi poliisit kutsuttu, mutta mielestäni hyvin toimittu. Jos haluaa rähistä eikä rauhoitu puheella
      Kajaani
      29
      718
    7. Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan

No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni
      Ikävä
      47
      713
    8. Kiellettyjä ajatuksia

Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,
      Ikävä
      43
      646
    9. vapaa

sana :) 🚮
      Ikävä
      63
      646
    10. Onko ihan pakko

olla niin hiton pitkävihainen? Sinulle nainen...
      Ikävä
      38
      629
    Aihe