Tino

Tinon äiti

Mitä mieltä olette Tino nimestä?

9

679

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minä kanssa olisin halunnut pojallemme nimeksi Tino mutta mies päätti että jatketaan perinnettä niin meille tulikin Harri. Mutta jos joskus vielä pojan saan niin tulee ihan varmasti Tino. Se on mielestäni tosi ihana nimi!!!!

• rozel

TINO on kaunis nimi, suosittelen!!

• Annina

on ihana hauvelimme... Mutta Tino on myös kiva pojan nimi.

• Gil

pidä siitä. En myöskään pidä Nikosta, Mirosta, Timistä, Kimistä, Ronista, Jimistä, Jamista, enkä Tonista.

Timo sen sijaan on minun mieleiseni.
      Makuja on moneksi.

• kissus

...olen Gilin kanssa. Tino ei mielestäni ole kiva nimi: mielestäni se vaikuttaa väärin kirjoitetulta Timolta.

• mieltä

olen! Noista nimistä ehkä Toni vielä menee, mutta muut eivät ja esim. Miro on omasta mielestäni ihan järkyttävä nimi.

Mutta, makunsa kullakin! :)

• Täti

Olen aivan samaa mieltä kanssasi, Gil. Lisäisin vielä tuohon sinun listaasi Janin ja Jonin.

• Siiri-Maria

Meillä on esikoinen nimeltään Tino. Nuoremmat lapset Mari, Samu ja Ella.

• Vivika

nimi tuo Tino. Minä taas pidän paljon lyhyistä nimistä, omat poikani Joni ja Jimi. "Inhoan" vanhanaikaisia nimiä, uudet nimet paljon parempia ! Makuasioista turha kiistellä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan bisneksillä ei mene hyvin

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      301
      1283
    2. Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja

Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      30
      1057
    3. 64
      877
    4. Voiko meidän välit

Koskaan parantua tästä?
      Ikävä
      72
      861
    5. Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta

Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html
      Maailman menoa
      420
      715
    6. Onko kaivattusi

Kummallinen jossakin suhteessa?
      Ikävä
      47
      639
    7. Mies, olenko ymmärtänyt oikein?

Ystävyys/salainen suhde/molemmat ovat täysin poissuljettuja asioita? Nainen
      Ikävä
      72
      598
    8. Kauanko olet kaivannut kaivattuasi ja

koska hänet löysit?
      Ikävä
      38
      582
    9. Kiteen Pallon superpesisjoukkue pelaa huumeiden vaikutuksen alaisena

Huumerikos. Yleisesti uskotaan, että se seikka, että eräs KiPan pelaaja kärähtää huumeista, on vain jäävuoren huippu. M
      Kitee
      77
      574
    10. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      450
      573
    Aihe