spiritismi

jeppe90

Nii, eräät kaverini pyysivät mua pelaamaan niitten kanssa spiritismiä yhtee paikkaan. Tiedän mitä spiritismi on, mutta kannattaako sitä oikeasti pelata? En oikein tiedä, sekavaa. pelanneilta vinkkejä.kiitos

15

1377

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta älä kuolinpäivääsi kysy

      henget vastaa varmasti.
      Mutta älkeepä unohtako
      ouijalautaa.

    • tyttä 15w

      ei kannata jos huhut pitää totta mitä olen kuullu:S

    • rocky4ever

      jos haluat palvoa saatanaa, nii siitä vaan..

      • miieee<3

        älälälälläläälällääläläläääääääääääääääääälälllllllllllllääääääääääää


    • spiritism dragona

      Mieti tarkaan ennen kuin aijot. Jos omaat vilkaan mielikuvituksen en suosittele, mulla ainakin tuli melko karmivia ajatuksia jälkeen päin.
      Jos nyt kuitenkin aijot älä kysy näitä kahta asiaa!
      1. Milloin kuolen?
      2. Nätä itsesi.
      Näistä kysymyksistä on tullut aikalailla legendoja mutta en suosittelisi. mm. jos kysyt milloin kuolet kuka ties hanki tappaa sut pahimmassa tapauksessa ja näytä itsesi saattaa saada tuhoa aikaan ;D en itse ole testannut joten se. Ja jos et halua järkyttyä vielä enemmän niin en suosittele peilitemppuja. Itse mä sain sydärin tehdessäni sitä, kun näin mummoni meijän kotiovella peilistä ja tunninpäästä sessiosta mummini samoissa vaatteisa ilmestyi ovelle. Sen jälkeen ne peili hommat jäi.

      • itse pääpiru

        totanoin... spititismi ei ole peli vaan rituaali...
        siittä on nyt tulossa joku pikkuteinien muotivillitys...

        jos ootte käyneet yhdellä sivulla ja lukeneet sieltä vaan ohjeet niin turhaa luulette sen toimivan.
        teen pitää tietää hengistä ja koko rituaalista vähän enemmän kun ohjeet että osaatte suorittaa sen oikein. ja siihen pitäis uskoa todella... ja aina porukassa on joku joka liikuttaa sitä sormillaan tahallaan... eikai kukaan sitä myönnä että sitä liikuttaa.

        ja spiritismissä ei saa kysyä MITÄÄN kuolemaan liittyvää.

        pelin jälkeen lautaa ei tarvitse polttaa eikä lasia hajottaa.
        tähän voin vedota siten että puinen ouja-lauta (eri kun itse tehty spiritismilauta) on käytettävissä aina. sitäkään ei polteta niin miksi voipaperista tehtu lauta sitten pitäisi polttaa... lasiin laittakaa pelin jälkeen hopeinen risti. henget lähtee silloin.

        ennen pelin alkua pitää kutsua henget esiin. netistä löytyy aloitteville valmiiksi tehtyjä
        "kutsu-loitsuja" mutta jos kutsutte jonkun hengen teidän pitää tietää tosiaan että mikä henki on ja minkä lainen. älkää kutsuko henkiä mistä ette tiedä mitään.

        toki spiritismiää voi kokeilla mutta heikkohermoisille voi olla aika karmiva kokemus.
        tosissaan meinaan.

        lasi ei aina liiku, syynä on väärin tehty lauta väärä määrä kynttilöitä huoneessa olevat ihmiset jotka ei usko siihen,,, väärä aika liian valoisaa liikaa meteliä...väärä loitsu...
        ihan pienetkin tekit vaikuttaa siihen.

        älkääkä poistuko huoneesta tai päästäkö huoneeseen ketään pelin aikana! ja lopettakaa peli vasta sitten kun olette saaneet luvan...

        muistakaa spiritismi on rituaali ei vain hauska ajanvietto peli siihen liittyy paljon riskejä.

        ja nämä kauhutarinat ovat suurin osa vain kauhu-lekebdaa mitä jotkut ovat keksineet.
        osa on totta. sen pystyy jo omalla järjelläänkin ajattelemaan.
        kysykää täällä vaan jos haluatte tietää vielä jotain.


      • jeppe90
        itse pääpiru kirjoitti:

        totanoin... spititismi ei ole peli vaan rituaali...
        siittä on nyt tulossa joku pikkuteinien muotivillitys...

        jos ootte käyneet yhdellä sivulla ja lukeneet sieltä vaan ohjeet niin turhaa luulette sen toimivan.
        teen pitää tietää hengistä ja koko rituaalista vähän enemmän kun ohjeet että osaatte suorittaa sen oikein. ja siihen pitäis uskoa todella... ja aina porukassa on joku joka liikuttaa sitä sormillaan tahallaan... eikai kukaan sitä myönnä että sitä liikuttaa.

        ja spiritismissä ei saa kysyä MITÄÄN kuolemaan liittyvää.

        pelin jälkeen lautaa ei tarvitse polttaa eikä lasia hajottaa.
        tähän voin vedota siten että puinen ouja-lauta (eri kun itse tehty spiritismilauta) on käytettävissä aina. sitäkään ei polteta niin miksi voipaperista tehtu lauta sitten pitäisi polttaa... lasiin laittakaa pelin jälkeen hopeinen risti. henget lähtee silloin.

        ennen pelin alkua pitää kutsua henget esiin. netistä löytyy aloitteville valmiiksi tehtyjä
        "kutsu-loitsuja" mutta jos kutsutte jonkun hengen teidän pitää tietää tosiaan että mikä henki on ja minkä lainen. älkää kutsuko henkiä mistä ette tiedä mitään.

        toki spiritismiää voi kokeilla mutta heikkohermoisille voi olla aika karmiva kokemus.
        tosissaan meinaan.

        lasi ei aina liiku, syynä on väärin tehty lauta väärä määrä kynttilöitä huoneessa olevat ihmiset jotka ei usko siihen,,, väärä aika liian valoisaa liikaa meteliä...väärä loitsu...
        ihan pienetkin tekit vaikuttaa siihen.

        älkääkä poistuko huoneesta tai päästäkö huoneeseen ketään pelin aikana! ja lopettakaa peli vasta sitten kun olette saaneet luvan...

        muistakaa spiritismi on rituaali ei vain hauska ajanvietto peli siihen liittyy paljon riskejä.

        ja nämä kauhutarinat ovat suurin osa vain kauhu-lekebdaa mitä jotkut ovat keksineet.
        osa on totta. sen pystyy jo omalla järjelläänkin ajattelemaan.
        kysykää täällä vaan jos haluatte tietää vielä jotain.

        Oletko itse kokeillut spiritismiä? jos olet niin millaisia kokemuksia sinulla on siitä?
        Onko olemassa sellaissia jotka on kysyneet kuolemasta, ja kuolleet itse tai heidän läheisensä on kuollut siinä lähiajoilla? Tarinoitahan on paljon, mutta onko ihan tosi tarinoita kuolemisesta?


      • itse pääpiru
        jeppe90 kirjoitti:

        Oletko itse kokeillut spiritismiä? jos olet niin millaisia kokemuksia sinulla on siitä?
        Onko olemassa sellaissia jotka on kysyneet kuolemasta, ja kuolleet itse tai heidän läheisensä on kuollut siinä lähiajoilla? Tarinoitahan on paljon, mutta onko ihan tosi tarinoita kuolemisesta?

        moi olen itse myös kokeillut. yhdellä kertaa lasi liikkui kun kaverini sitä epäiyjeni mukaan liikutti. joskus lasi ei liikahdakkaan... kerran kun olin pelannut spiritismiä kavereitteni kanssa, samana iltana isäni sairastui ja aamulla hänelläoli suuret tuskat, en osaa selittää että liittyykö nämä jotenkin toisiinsa...

        ystävämi kertoi että olivat joskus myös kokeilleet ""pelata"" spiritismiä ja sitten kun yksi tytöistä oli lähtenyt kävellen kotiin oli hän jäänyt auton alle ja joku hullu oli seurannut häntä... mutta näitä sattuu vaikka ei pelaisikaan... ne tietävät jotka ovat itse kokeilleet että mitä tapahtuu.


      • itse pääpiru
        jeppe90 kirjoitti:

        Oletko itse kokeillut spiritismiä? jos olet niin millaisia kokemuksia sinulla on siitä?
        Onko olemassa sellaissia jotka on kysyneet kuolemasta, ja kuolleet itse tai heidän läheisensä on kuollut siinä lähiajoilla? Tarinoitahan on paljon, mutta onko ihan tosi tarinoita kuolemisesta?

        kukaan ei todistettavasti ole kuollut spiritismin aiheuttamiin tapaturmiin siis niin että pystyttäisiin 100% varmuudella todistamaan että se johtuu spiritismistä.


      • "karmivaa"
        itse pääpiru kirjoitti:

        kukaan ei todistettavasti ole kuollut spiritismin aiheuttamiin tapaturmiin siis niin että pystyttäisiin 100% varmuudella todistamaan että se johtuu spiritismistä.

        Me "pelattiin sitä mun kavereitten kans.
        Kyl mä luulen et me kaikki siihen sillein aika lailla "uskottiin". Ja se lasi todella liikku. Mä en aluks uskonu siihen ollenkaan ihan vaan mielenkiinnosta menin kokeilemaan, mut tuntu jotenkin kun se lasi alko liikkuun et se oli itsestään selvää että tottakai se liikkui, ja olin jotenkin niinkuin shokissa. en tiedä, sekava olo. Joku henki siellä meiän kans keskusteli ja kysyttiin pari kysymystä ja se vastaskin vähän epäselvästi mutta pääteltiin loput. Mä en todellakaan suosittele sitä kenellekkään heikkohermoiselle. Koska sen jälkeen näkee mitä vain pelottavaa tai jonkun viláuksen jostain niin meinaa jo seota. oikeesti. se oli kamalaa sen jälkeiset viikot iltaisin kun oli pimeää. Aina kun yrittää nukkua mielessä pyörii sanat "hyvät henget me kutsumme teitä, hyvät henget me kutsumme teitä, hyvät henget me kutsumme teitä ..." ja siinä sekoo pää. Pelottaa että ne henget oikeesti kuulis sen vaikkei mitään muuta kun ajattele niitä sanoja, ja niitä ei saa millään mielestään.

        Saman kaveriporukan kanssa(3hlö) koitettiin sitä toisenkin kerran, mutta ei ollu mitään hyvää tilaa missä oltais kokeiltu ja ei uskallettu kokeilla yöllä koska oltiin ulkorakennuksessa, eikä se siis otiminut, se johtui todennäköisesti siitä että oli kylmä ja kädet jäätyi eikä pystynyt täysillä keskittymään ja kello oli muistaakseni vasta jotakin 6 ja oli liian valoisaa. edellisella kerralla koitettiin sisällä ns. tuulikaapissa, kaikki pelit sun muut kiiltävät pinnat peitettiin, ja onnistui. Talossa ei vielä silloin ns.asunut kettään , .. oltiin siellä yötä.


      • minttuliini
        "karmivaa" kirjoitti:

        Me "pelattiin sitä mun kavereitten kans.
        Kyl mä luulen et me kaikki siihen sillein aika lailla "uskottiin". Ja se lasi todella liikku. Mä en aluks uskonu siihen ollenkaan ihan vaan mielenkiinnosta menin kokeilemaan, mut tuntu jotenkin kun se lasi alko liikkuun et se oli itsestään selvää että tottakai se liikkui, ja olin jotenkin niinkuin shokissa. en tiedä, sekava olo. Joku henki siellä meiän kans keskusteli ja kysyttiin pari kysymystä ja se vastaskin vähän epäselvästi mutta pääteltiin loput. Mä en todellakaan suosittele sitä kenellekkään heikkohermoiselle. Koska sen jälkeen näkee mitä vain pelottavaa tai jonkun viláuksen jostain niin meinaa jo seota. oikeesti. se oli kamalaa sen jälkeiset viikot iltaisin kun oli pimeää. Aina kun yrittää nukkua mielessä pyörii sanat "hyvät henget me kutsumme teitä, hyvät henget me kutsumme teitä, hyvät henget me kutsumme teitä ..." ja siinä sekoo pää. Pelottaa että ne henget oikeesti kuulis sen vaikkei mitään muuta kun ajattele niitä sanoja, ja niitä ei saa millään mielestään.

        Saman kaveriporukan kanssa(3hlö) koitettiin sitä toisenkin kerran, mutta ei ollu mitään hyvää tilaa missä oltais kokeiltu ja ei uskallettu kokeilla yöllä koska oltiin ulkorakennuksessa, eikä se siis otiminut, se johtui todennäköisesti siitä että oli kylmä ja kädet jäätyi eikä pystynyt täysillä keskittymään ja kello oli muistaakseni vasta jotakin 6 ja oli liian valoisaa. edellisella kerralla koitettiin sisällä ns. tuulikaapissa, kaikki pelit sun muut kiiltävät pinnat peitettiin, ja onnistui. Talossa ei vielä silloin ns.asunut kettään , .. oltiin siellä yötä.

        mä kanssa oon meinannu seota kun oon pelannu sen jälkeen mulle on tullu fobioita ja pelkää kaikkea... oon varmaan tulossa hulluks...
        lasi liikku sillon!!!


      • TyttöTyttö
        minttuliini kirjoitti:

        mä kanssa oon meinannu seota kun oon pelannu sen jälkeen mulle on tullu fobioita ja pelkää kaikkea... oon varmaan tulossa hulluks...
        lasi liikku sillon!!!

        Spiritismi EI ole saatananpalvontaa, eikä kynttilöiden/pelaajien yms. lukumäärällä ole oikeasti merkitystä.
        Merkitystä on sillä HALUAAKO siinä oikeasti onnistua ja USKOOKO siihen.

        En suosittelisi peliä herkille tai pelokkaille ihmisille, koska sitä voi ruveta jo päässään kehittelemään kaikenlaista.


    • kiddo

      olen pelannut spiritismiä kavereitteni kanssa viimepäivinä useita kertoja. Pelaamme yleensä monta istuntoa päivässä ja kysymme aina hengiltä aikovatko he satuttaa meitä jne mutta aina vastaus on ollut kielteinen. itse en ole käyttänyt ristiä lasissa istunnon jälkeen eikä ole tapahtunut mitään. kysyimme saako tilassa olla peilejä,puhelimia,ristejä,raamattuja jne ja vastaus oli myönteinen. itse olen ruvennut oikeasti uskomaan jumalaan,saatanan jne ja spiritismi on oikeasti auttanut siinä paljon. olen kysynyt laudalta lupaa ottaa sormet pois lasista istunnon aikana ja se on antanut luvan ja toiminut sen jälkeen aivan moitteettomasti. kaverini kysyi kuolemasta eikä hänelle ole tapahtunut mitään. tämän talon henget ei aijo vahingoittaa ketään eikä näyttäytyä täällä. (kysyttiin sitä ja vastasi noin^)henget joitten kanssa olen jutellut on usein ollut pahoja mutta niitten kanssa ei ole ollut pelottavaa jutella.

    • sofifiso

      Älkää pelatko spiritismiä, siinä voi käydä pahasti. Kääntykää Jeesuksen puoleen kaikessa hengellisessä!! Jeesus on tie, totuus ja elämä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      17
      1225
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1159
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1154
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1118
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1114
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe