Avaruus olentojako

Silminnäkijä

Mulle ja mun yhdelle kaverille tapahtu vuonna 1991 tämmönen juttu.

Oli syksyn ilta kun olimme käyneet nukkumaan, niin minä vielä katselin ikkunasta ulos kun sänkyni kohdalla oli sopivasti ikkuna josta näki pihalle.

Yhtä äkkiä huomasin kaksi valkohaalaripukuista tyyppiä kävelevän pihallemme. Sanoin kaverilleni että tules kattomaa mitä ihmeen valkopukuisia noi on. Hänkin ihmetteli ja tuli miäleen että onkohan noi jotaa andromedalaisia kun niisä puvuissa oli sama viiva samassa kohtaa kun jollain dokumenttien olennoilla jotka ovat ihmismäisiä.

Se hämärässä musta viivakuva meni niinku olkapäidenkohdista alas, ja keskeltä jostain suunnilleen rintakehän kohdalta se sauma niinku meni molemmista puolista olan kohdista.
Muutoin puvut näyttivät puhtaan valkoisilta.

Toisella oli pitkät mustat hiukset, tai ainakin siinä hämärässä näytti mustilta ja toisella lyhyet hiukset, ja naamat olivat mustat ainakin näytti siinä hämärässä.

Kengät näyttivät mustilta. He kävelivät ovellemme ja seisoivat siinä vähän aikaaa kunnes kävelivät ikkunamme suoraan eteen ja näyttivät rupattelevan jotakin, sitten he katsoivat vähän meitä kohti kunnes toinen niistä lähti kävelemään koiran kopin suuntaan mutta kun koira alkoi räkyttää juoksivat he pois.

Kysymys kuuluu että jos noi eivät olleet avaruusolentoja niin onko olemassa tuollaisia pukuja jossakin maanpäällisessä ammatissa?

15

1539

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • javlar

      kaksi haalaripukuista miestä pitäisi olla nimenomaan avaruusolentoja?Minä keksisin monta muuta selitystä.

      • Silminnäkijä

        Toi olis vaan yks vaihtoehto, mutta keksippä joku muu ,että miks niil oli niin näkyvät puvut (niissä ei ollu huppuja) Vaihtoehtoja voisit vaikka laittaakin tähän jos huvittaa.


      • JK30
        Silminnäkijä kirjoitti:

        Toi olis vaan yks vaihtoehto, mutta keksippä joku muu ,että miks niil oli niin näkyvät puvut (niissä ei ollu huppuja) Vaihtoehtoja voisit vaikka laittaakin tähän jos huvittaa.

        Yleensä olen ihan rento heppu ja en pilkkua viilaa, mutta kun näen jonkun kirjotavan selvän yhdyssanan erikseen kuten:

        avaruus olennot

        (ja vielä otsikkoon) niin mulla jotenkin kiehahtaa ja tulee vitutus.

        Eihän sillä mitään väliä ole, kerroin vaan että mulla on tällänen hauska ongelma;)


      • ei pilkun viilaaja
        JK30 kirjoitti:

        Yleensä olen ihan rento heppu ja en pilkkua viilaa, mutta kun näen jonkun kirjotavan selvän yhdyssanan erikseen kuten:

        avaruus olennot

        (ja vielä otsikkoon) niin mulla jotenkin kiehahtaa ja tulee vitutus.

        Eihän sillä mitään väliä ole, kerroin vaan että mulla on tällänen hauska ongelma;)

        avaruus olentoja ne kyl oli, ei mahda mitään.


      • Silminnäkijä
        ei pilkun viilaaja kirjoitti:

        avaruus olentoja ne kyl oli, ei mahda mitään.

        Mistäs päättelisit, että ne on. Ootko kuullu jotain samaa muilta kenties joskus.

        Itse ainakin pidän sitä mahdollisena.


      • Silminnäkijä
        JK30 kirjoitti:

        Yleensä olen ihan rento heppu ja en pilkkua viilaa, mutta kun näen jonkun kirjotavan selvän yhdyssanan erikseen kuten:

        avaruus olennot

        (ja vielä otsikkoon) niin mulla jotenkin kiehahtaa ja tulee vitutus.

        Eihän sillä mitään väliä ole, kerroin vaan että mulla on tällänen hauska ongelma;)

        Se oli vaan tommone versio yhdyssanasta, kun yhdyssana ei oliskaan yht äkkii mikää yhdyssana.

        Onks toi sun miälest joku yhdyssanan vastainen hirviö. Et kun on kaikenlaisii sanahirviöit ja jos laittaa pilkun väärää kohtaa nii tuleek siitäkii sun miälestä kolari.


    • Lady_Nocturna

      Kaksi heppua naapurustosta päätti lähteä vähän hubailemaan ja pelottelemaan naapureita scifi-haalareissaan...

      • technoid

        Koska UFOasiat olivat Suomessa silloin pinnalla. Telkussa ja radiossa tuli noihin aikoihin 1991-92 paljon erilaisia ufo-ohjelmia, haastatteluita ja sen sellaista.

        Voi hyvinkin olla että joillekin tuli silloin mieleen pilailla ja kekkuloida scifiasuissa ihmisten pihoilla. Mutta jos avaruusolentoja on vierailemassa maapallolla, niin saattoivat ne haalarimiehet olla niitäkin. Toisaalta, miksi ne silloin olisivat häipyneet paikalta juosten? Olisivat voineet vaikka teleportata itsensä alukseen. Tai siirtyä vetosäteen avulla...


      • .-.-.-.-.-.--...

        - -
        - -
        - -
        --------

        Mut mustaa kokonaa toi viiva kuvio. Et niinku tost rintakehäst olkapäihin menevä sauma tai viiva tollee.


      • .-.-.-.-.--
        .-.-.-.-.-.--... kirjoitti:

        - -
        - -
        - -
        --------

        Mut mustaa kokonaa toi viiva kuvio. Et niinku tost rintakehäst olkapäihin menevä sauma tai viiva tollee.

        Kuvio muuttu ei se tollanen pitäny olla. Ei oo iha sellanen niinku piti. Mut tonne päin kuitenki.


      • Silm......
        technoid kirjoitti:

        Koska UFOasiat olivat Suomessa silloin pinnalla. Telkussa ja radiossa tuli noihin aikoihin 1991-92 paljon erilaisia ufo-ohjelmia, haastatteluita ja sen sellaista.

        Voi hyvinkin olla että joillekin tuli silloin mieleen pilailla ja kekkuloida scifiasuissa ihmisten pihoilla. Mutta jos avaruusolentoja on vierailemassa maapallolla, niin saattoivat ne haalarimiehet olla niitäkin. Toisaalta, miksi ne silloin olisivat häipyneet paikalta juosten? Olisivat voineet vaikka teleportata itsensä alukseen. Tai siirtyä vetosäteen avulla...

        Juossu sen takii jos ne aatteli että jompikumpi meistä ois muuten säikähtäny liikaa.


    • Nyt hajos jo totaalisesti. Hyvää vappua vaan kaikille teekkareille ja muille muukalaisille!

      • teekkari

        Tapahtuma mistä kerrottiin oli syksyllä ! Vappu on keväällä, katso vaikka kalenterista.


    • brej

      Olisitten nyt mennyt hyvänen aika kysäsemään niiltä, että mitä te meidän pihalla hiipparoitte. Nyt saat lopun ikääs miettiä, että oliko ne alieneja, vai eikö ne ollu. Mut ei ne kyllä ollu...

      • Silmin....

        Hassua että voit olla noin varma. Kävi tosiaan miälessä käydä kysäisemässä, mutta aateltiin, että sitten ei ainakaan oltais nähty, jos jotain todella erikoista ois tapahtunu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      659
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      271
      631
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      598
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      88
      438
    Aihe