Saumuri Singer 564

Meri

Kannattaako uudesta Singer 564 saumurista maksaa 370,-? Onko hyvä kone alottelijalle?

8

19019

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sömmerska

Kaikki saumurit ovat aloittelijan mielestä älyttömän monimutkaisia. Sinun on itse haettava siihen tuntuma. Jos sitä ei voi lähietäisyydeltä katsastaa, niin kyllä on aika uhkarohkeaa ostaa.

t. sömmerska

• ammattiompelija

jos on kyseessä Hobby hallissa myytävä saumuri,joka sai käsityökerho lehden raadilta parhaat pisteet,niin unohda koko kone.
        Hankin koneen,ja en muistanut kuinka siihen hetken kuluttua ei saa millään hyvää tikkiä.En ole vielä onnistunut säätämään sitä niin että ohuiden kankaiden reuna päärmeet olisivat hyviä.HUONO KONE,jos voit osta joku muu mikä tahansa!!!

• sömmerska

Olen 30 vuotta ollut sitä mieltä, että Singeriä en osta, enkä ottaisi vaivoikseni, vaikka siitä vähän maksettaisiin. Periaate on ollut hyvä.
        t.sömmerska

• löytyy

Minulla on ollut singerin saumuri jo useita vuosia ja mitään ongelmaa ei ole ollut vaikka ompelen paljon ja monenlaisia materiaaleja.Jokaisessa merkissä on epäonnistuneita koneita joten ei voi yleistää että singeri olisi sen huonompi kuin joku muukaan.Tietenkin parhaat saumurit ovat teollisuuskoneita,niillä kyllä saa ensiluokkaista jälkeä,mutta jos ne menevät rikki korjaajaa ei joka kylästä löydy.
      Millään saumurilla ei saa kunnon jälkeä jos langankiristykset eivät ole kohdallaan tai langat on väärin pujoteltu koneeseen tai leikkurin terä ei ole terävä,mutta siihen auttaa kokeilu ja käyttöohjekirja.
      Saumurin saatat saada edullisimmin merkkiliikkeestä tai messuilta kuin postimyynnistä joten kannattaa kysellä hintoja.

• ei löydy

Minullakin on Singerin saumuri. Minulla ei ole aiempaa kokemusta edes ompelukoneista, mitä nyt olen kokeillut pienenä poikana äidin konetta ja muutaman neulan katkaissut. Nyt aikuisena miehenä innostuin kokeilemaan saumuria ja edullisella singerillä aloitin ja vaikka mitä syntyy. Muita saumureita minulla ei ole ollut mutta ihan hyvältä se singerkin tuntuu. kerran kyllä meinasin hermostua, kun niiden lankojen herkkyyden säätö tuntui turhan tarkalta.

• ---

edullinen tarjous. jos oikein muistan, normaali hinta taitaa olla 490,- singerillä on myymälöitä useissa suomen kaupungeissa, joissa voit käydä kokeilemassa konetta, vaikket sieltä ostaisikaan. kyseinen saumuri on mielestäni nimenomaan hyvä kone aloittelijalle. helppokäyttöinen ja kaikki tarpeelliset toiminnot löytyy, myös rullapäärme. ohjekirja on selkeä ja neuvoa voi aina käydä kysymässä myös myymälästä.

joku tuossa kirjoitteli, ettei saa hyvää tikkiä koneellaan. kannattaapi käydä tarkistuttamassa kireyksien säädöt huoltomiehen luona, jos ei ohjekirjan avullakaan löydy sopivia asetuksia. toisaalta saattaisin itse vastaavassa tilanteessa valittaa suoraan myymälään tai maahantuojalle, jos ei kone missään vaiheessa ole tehnyt minkäänlaista hyvää tikkiä, menee varmasti valmistusvirheen piikkiin. niitähän löytyy kaikista koneista leivänpaahtimista kännyköihin. takuu on tuotteilla tietysti myös tätä varten. asiakkaan turvaksi.

• ostaa kys. kone?

Missä kyseistä konetta myynnissä tuohon hintaan?
      Olisin kiinnostunut nimittäin ostamaan saumurin.

• sirri

hobby hall 199

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      91
      2670
    2. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      205
      1695
    3. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      116
      1610
    4. Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!

Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois
      Suomalaiset julkkikset
      41
      1481
    5. Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla

Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v
      Ikävä
      64
      1242
    6. Juhannusterveiset kaivatulle

Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻
      Ikävä
      76
      1025
    7. Kaupunki osti Absin

Nyt vaan yrittäjiä kaivataan
      Haapavesi
      56
      989
    8. Rakastan sinua

Kohta sanon tämän livenä, älä pelästy.
      Ikävä
      79