Mitä HYLA-siivousjärjestelmä maksaa?

Kiinnostunut ja turhautunut..

Olen kiinnostunut HYLAsta, mutta ei ole aikaa sopia niitä esittely-aikoja kun ollaan rakentamassa taloa.
Messuilla myyjä ei suostunut kertomaan hintaa, mikä minun mielestä oli todella typerää, lie edes laillista.. Kolme kertaa kysyin paljonko maksaa, edes suurein piirtein, niin se vain yritti väkisin esittelytilaisuuteen varata ajan. Selitin, että tiedän aivan mainiosti että kallis on, mutta tarvitaan budjettiin se hinta..niin ei!

Kohta en jaksa kiinnostua koko vekottimesta, kun meinaa hermot mennä..
Tiedän että siinä on joku todella fiksu syy, mikseivät kerro, mutta jos ei oteta sitä kohta budjettiin, niin ei ole varaa ostaa sitten...

22

10460

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja siinä syy

      ettet saa hintaa muuten kuin kahdenkesken pidetyn ympäripuhumistilaisuuden ja tunnin painostuksen päätteeksi. Sama meininki kuin lomaosakekaupassa.

    • Alkuper.

      niin myyjä/edustaja sanoi, mutta mikä se tarkalleen on...?

    • timsa

      meillä kävi esittelijä. Perusmalli muistaakseni 995€, varustellumpi malli jotain 1700€ (jonka myyjän mukaan useimmat ostavat).
      Sinällään kiinnostava laite. Itse kaipaisin puolueetonta kokemus- tai testitietoa. Onko se niin hyvä, ja tulisiko sen kaikkia ominaisuuksia käytännössä hyödynnetyksi?

      • hyla

        Hyla maksaa 1700€ eli hinta on kova.Meillä mies osti laitteen,itse en ollut paikalla.Olin ja olen vieläkin epäileväinen laitteen suhteen.Olen käyttänyt laitetta vasta ilmanpuhdistukseen ja sijauspatjan puhdistamiseen.Täytyy myöntää,että hämmästykseni oli suuri kun sijarin puolivälissä päätin tyhjentää vesisäiliön! Vesi oli kuin olikin likaista (ilmeisesti pölypunkkeja yms.). Meillä mies halusi kokeilla auttaako laite mitenkään parantamaan allergiaani joka näin keväällä taas paheni. Laitan vaikka lisää viestiä hylasta kun olen muitakin vempaimia kokeillut.


      • lukemaan

        näitä...
        Itselläni on ollut hyla käytössä 2 vuotta. Ostin perusmallin, asun pienessä kämpässä ja ajattelin pärjääväni sillä.. Maksoi 995e. Perusmalliin kuului tosi surkea lattiasuulake, valitin myyjälle, et miten näin kalliiseen laitteeseen laitetaan leluja mukaan. Parempi suulake maksoi muistaakseni 170e lisää, mut kannatti ostaa. Mitään lisävarusteita en oo siihen kaivannu, yksinkertaisempi paras, niin kiinnostaa siivota:).
        Imuroin n. 2 kertaa viikossa, kissan karvanlähtöaikaan joka toinen päivä. Kissan hilse ei pölise, jopa astmaatikkoystäväni voi olla yötä.
        Huusholli on siisti ja huoneilma raikas, en vaihtaisi muuhun. Eron tavalliseen imuriin huomaan, kun käyn esim. vanhempien luona (tavallinen imuri, käytössä päivittäin),pöly leijailee ja sohvalle istahtaessa tulee tunkkainen "tupsahdus".
        Katti kyläilee myös, ja joka kerta siellä käydessä musta karva on vähän niin kuin hilseilisi. Kotona ei ikinä.
        Kaverit on kehuneet, et onpa sulla puhdasta, liiemmin en kostealla luuttua, vaikka pitäis välillä sitäkin harrastaa.


    • osti hylan

      Mies kävi hylan esittelyssä,itse en ollut paikalla.Esittelijä ei halua kertoa hintaa koska laite on kallis ,maksoi 1700€.Meillä mies on kyllä kuullut asiasta useammankin kerran! Olen käyttänyt hylaa vasta ilmanpuhdistukseen ja sijarin imurointiin. Sijarin putsauksessa laite on mahtava! Meillä mies on perustellut ostoksen näin, ajatteli että minun paha allergiani voisi helpottua,laitteet maksaisivat erikseenkin ostettuina paljon.Laitan viestiä kun olen kokeillut muitakin osia.Ai niin ilmanpuhdistuksen yhteydessä laite pitää kaamean metelin.

    • lähetti

      vahingossa viestin kaksi kertaa,mutta eiköhän sen huomaa tekstistäkin.

    • j8l2

      Hei!

      Olen itse HYLA:n esittelijä.
      Hintaa ei yleensä kerrota, ennen kuin laite on esitelty. Tämä ei johdu siitä, että laite olisi kallis, mutta jos ei ole nähnyt laitetta ja kuulee hinnan, voi helposti verrata laitetta PÖLYNIMURIIN. Ja jos sen tosiaan laittaa kodinkoneliikkeen imurihyllyyn, onhan hinta valtavan iso.

      Kyse on niin paljon muusta... Joku kertoi, että ei itse ole nähnyt esittelyä, mutta mies on laitteen hankkinut. Pyydä ihmeessä itsellesi esittely, että näet laitteen kaikki ominaisuudet!

      Oma kokemukseni on lapsiperheessä se, että
      monet asiat, mitkä HYLA:lla saa tehtyä, voisi tehdä muutenkin, mutta hitaammin, työläämmin tai
      huonommin.

      Eli HYLA helpottaa siivousta ja noupeuttaa sitä.
      Ja ennenkaikkea laatu on sellaista, mitä ei käsipelillä ja kaikenmaailman vimpaimilla saa aikaan.

      Ennen kuin kritisoi, kannattaa kuunnella esittely.

      Voin kertoa, että tällä hetkellä esittelyhinta on 1730 euroa, jolloin pakettiin kuuluu kaikki mitä esittelyssä on esillä.

      HINNAT NOUSEVAT 22. TOUKOKUUTA, koska kustannukset nousevat uusien innovaatioiden myötä.
      Eli HYLAA kehitellään koko ajan ja nyt laite on vielä entistä tehokkaampi.

      Esittelyjä ja tiedusteluja voit kysellä:
      [email protected]


      Tämä pätee kaikkeen: "Älä arvostele, ennen kuin tiedät oikeasti asiasta."

      • Kuutelo

        Olin 26.9.07 Hylan esittelyssä. Esittelijä kertoi, että tuotteen saa syyskuun 2007 loppuun mennessä 1700 eurolla, jonka jälkeen hinta on yli 2000 euroa.

        Mitä mahtoikaan tarkoittaa täällä kirjoittaneen esittelijän viime vuoden hinta? Entä mainitsemansa toukokuun 2006 hinnan nousu?


      • iitu-maaria-
        Kuutelo kirjoitti:

        Olin 26.9.07 Hylan esittelyssä. Esittelijä kertoi, että tuotteen saa syyskuun 2007 loppuun mennessä 1700 eurolla, jonka jälkeen hinta on yli 2000 euroa.

        Mitä mahtoikaan tarkoittaa täällä kirjoittaneen esittelijän viime vuoden hinta? Entä mainitsemansa toukokuun 2006 hinnan nousu?

        Meille esittelijä myi HYLAA 2200e hintaan. Kaverini osti samaisen laitteen, merkiltään PRO-AQUA hintaan 1500€. Kertokaa käyttökokemuksia.

        KALLIS IVESTOINTI!


      • Siist
        iitu-maaria- kirjoitti:

        Meille esittelijä myi HYLAA 2200e hintaan. Kaverini osti samaisen laitteen, merkiltään PRO-AQUA hintaan 1500€. Kertokaa käyttökokemuksia.

        KALLIS IVESTOINTI!

        Minulla on Hyla ja Pro Aqua.Käyttökokemusta Hylalla
        noin 750 kertaa ja laite toimii.Pro Aquaan verrattuna raskaampi käyttää.Pro Aquan käyttökokemusta 100 kertaa.Käytännön eroissa ja tuotteiden kehittelyssä Pro Aqua satsannut enemmän, jonka ammattisiivooja kyllä toteaa.


    • Jan

      Sitä hintaa ei sanota yleensä sen takia, ku ei sitte ees halua nähä laitetta. Se kannattaa oikiastikki nähä ensin. Se on paljo parantanu monien elämänlaatua, ettei usko, jos ei oo nähny laitetta. Miettikää, ku millään muulla ette saa ilmasta pienimpiä pölyhiukkasia, ku sillä. Tai ite en oo ainakaan muihin törmänny.

      • m i n ä

        Hyla on tosiaanki hintansa värtti! Vaikka oon opiskelija, nii hommaan sen silti! Vaikka viimesillä penneillä.. :)


    • raikku

      muutama vuosi sitten maksoi 1600 euroa. imuroi kyllä pölyt, mutta ei sepeliä, kuusen havuja. vesi-imurin saa muualta varmasti edukkaamminkin ja näppärämmän mallisen

    • mara45

      Hyla on kyllä kallis,mutta kyllä se on hintansa väärti. Toimitoja siinä on paljon joissa ei muissa ole. Se on sopiva alerkisille ja astmaatikoille. Se imeen nekin pölyt joita toiset vain puhaltaa ilmaan ja lentoon. Se tappaa pölypunkit ja se tekee suola huoneen. Toiminnaltaan se on lähes ikuinen.

    • plaaaaaaa

      ÖÖö...ostin KÄrcherin imevän höyrypesurin. Maksoi 600€ ja siinä on myös suodattimen tilalla vettä. Eli imuri imee ilman vesitankin läpi. Miten tuo poikkeaa siitä? Paitsi että tuossa HYLAssa ei ole mitään höyrytoimintoja.

      JUmalatonta ääntä tuo Kärcher ainakin pitää.

      • Anonyymi

        Minulla ollut vuosia Rainbow puhdistusjärjestelmä , joka on ikuinen laite. Täysin amerikkalainen tuote ,80 vuotta sitten eka Rainbow kehitetty . HYLA JA AAA PRO ovat kehitelty Rainbow laitteesta , ovat siis Rainbow kopiota . Ainut ja todella ilmaa puhdistava laite jossa paljon muitakin toimintoja , kuten pölynimuri, mattotamppari , pikkutamppari, tekstiilipesuri, marropesuri, lattiapesurit, valikointi, aromaterapia ja nyt korona aikaan . Freh airia veteen ja antaa pyöriä. Puhdistaa huoneilmasta kaikki pöpöt ja bakteerit. Mahtava laite vaikka hankinta hinta on 2690€ ja uusi SRX 2020 malli on kuulemma vielä huippu laite. Rahoituksen kautta kätevä hankkia, en tarvitse enää ostaa pölynimuri joka kolmas vuosi. Kun Tämä Rainbow / Reiska on ikuinen . Puhds ilma helpottaa. Katso netistä Rainbow systems.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla ollut vuosia Rainbow puhdistusjärjestelmä , joka on ikuinen laite. Täysin amerikkalainen tuote ,80 vuotta sitten eka Rainbow kehitetty . HYLA JA AAA PRO ovat kehitelty Rainbow laitteesta , ovat siis Rainbow kopiota . Ainut ja todella ilmaa puhdistava laite jossa paljon muitakin toimintoja , kuten pölynimuri, mattotamppari , pikkutamppari, tekstiilipesuri, marropesuri, lattiapesurit, valikointi, aromaterapia ja nyt korona aikaan . Freh airia veteen ja antaa pyöriä. Puhdistaa huoneilmasta kaikki pöpöt ja bakteerit. Mahtava laite vaikka hankinta hinta on 2690€ ja uusi SRX 2020 malli on kuulemma vielä huippu laite. Rahoituksen kautta kätevä hankkia, en tarvitse enää ostaa pölynimuri joka kolmas vuosi. Kun Tämä Rainbow / Reiska on ikuinen . Puhds ilma helpottaa. Katso netistä Rainbow systems.

        Meki laitettiin se "Reiska".. tai Rainbow-vesi-imuri vai puhdistusjärjestelmä vai mikä lie hienommin sanottuna. Ollaan tykätty, koirankarvoja meilläkin on. Ja sängyt ja matot ja kaikki saa sillä kunnolla puhtaaksi. Ja vaikka ei mitään rikkaita olla, niin se koroton rahoitus mahdollisti sen laittamisen. En pois antaisi. Minun vanhemmilla sama laite ollut jotain 20 vuotta ja se toimii edelleen. Ei meillä muuta imuria kotona ollutkaan, en muista ainakaan. Siitä tiesin, että se on oikeasti hyvä ja kestävä


    • siivooja

      Olen käyttänyt Hyla-imuria n. 10 vuotta.Ostaessa oli kallis,muistaakseni 1300 Euroa.Edelleen käytän.Imuroinnyn jälkeen tosi "puhdas ilma".En vaihtais.

    • mahtavalaite

      Olin kerran Hyla-esittelyssä,ja minulla on yleensä aina nenä tukossa,niin silloin aistin sen heti miten mahtavan puhdasta ilma oli ilmanpuhdistustoiminnan jälkeen!Ostan vielä tuon imurin,eikös siinä ole sellainen juju että kun järkkää jatkokutsut,saa jonkin lisälaitteen ilmaiseksi=

      • Anonyymi

        HYLA valmistetaan Sloveniassa tms entisessä Itäblokin maassa, eräänlainen kopio amerikkalaisesta Rainbowsta, samoin kuin Pro-Aqua ja Roboclean. Muitakin näitä voi olla olemassa. Kaikille yleistä on korkea hinta ja kotimyynti. Pro-Aquan maahantuojan Youtube-videoita jos katselee, niin aika epäilyttävän käärmeöljykauppiaan kuvan antavat. Jos tällaisen imurin haluaa, kannattaa laitteita vertailla ja etsiä tietoja ja kokemuksia ulkomailtakin. Laatueroja löytyy kyllä laitteisen kesken.

        Edullisempia ja Saksassa valmistettuja vesisuodatusimureita on myös olemassa. Esim. Thomasin mallit, joita myy puhdas.fi, eikä tarvitse maksaa tonneja, vaan muutama satanen riittää. HYLA käyttää saksalaisen Wesselwerkin suulakkeita, joita pystyy monesta paikkaa ostamaan halvemmalla erikseen...


    • Anonyymi

      Meillä on muutama siivousrobotti. Imuroivia ja luuttuavia. Lisäksi on muistaakseni 60 höyrypesuri ja 160 barin painepesuri.

      Ainoa ongelma on siinä, että robotit tuppaavat jäämään jumiin lattiamattoina käytetyihin lampaantaljoihin. Ne pitää muistaa joko siirtää tai merkata robotteja varten. Joka toinen päivä robotit putsaavat ja ne keräävät noi kämmeneen mahtuvan kasan pölyä. Luuttukone luuttuaa sitten välipäivinä.

      Siivous hoituu meillä automaattisesti ja merkittävästi pienemmällä investoinnilla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9766
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2857
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      172
      2647
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2059
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1816
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      15
      1647
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1547
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      15
      1505
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      12
      1468
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe