ongelmia paratiisissa!!!

¤willow¤

APUA!!! tää on aika suuri ongelma MULLE mut toivon saavani apua tähänkin onkelmaan....no ninn! siis olen nyt 19w(vaikka ei olennaista) ja opiskellut wiccan saloja noin 2,5vuotta HUOM!opiskellut koska en ole harjoittanut lainkaan...(paitsi nyt kiitosrukouksia...)ja tämä onkin ongelmani en ole voinut harjoittaa...koska asun raumalla ja minulla ei kerta kaikkiaan ole mitään paikkaa kotikaupungin lähettyvillä josta saisin ostaa kaikki tarpeelliset tavarat ja tämä todellakin on iso ongelma

8

783

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • luminara

      Näin siis itse ratkaisin aikanaan tuon sanaisen ongelman... Eli voit tehdä osan välineistäsi itse (esim. sauvan vaillapa jostain sopivaksesi katsomasta oksasta, pentagrammin puukiekosta jojon vain piirrät viisisakaraisen tähden jne...) ja sitten on aina olemassa netti mahdollisuus eli tilaa netin kautta. Ja voit vaikka aloittaa ihan puhtaasti ilman välineitä sekin toimii kyllä, välineet ovat vain eineitä tärkein lähtee sinusta itsestäsi...

    • hare

      Ihan ilman kilkkeitäkin voi harjoittaa. Ja nettihän on kaikenlaista tavaraa pullollaan.
      Mutta kyse on soveltamisesta, voit itse tehdä rituaalivälineesi, vaikkapa valaa kynttilöitä myöden:)
      Athamen saa vaikka leipäveitsestä, kynttilöitä löytyy varmasti joka kylästä, Sauvan taitat pajun oksasta, ja maljan etsit vaikka kirpputorilta...Vain mielikuvituksesi on rajana. Askartelemalla itse voi tehdä ihmeitä:)Itse hankin esineitä sitä mukaa oikeita vastaan tulee. Siis sellaisia jotka tuntuvat oikeilta. Ja muutoinkin, suurimman osan rituaaleista vietän ulkosalla, enkä taatusti raahaa säkilistä tavaraa metsään. Athame ja kynttilänpätkä saattavat sinne matkata, mutta nekään eivät ole välttämättömiä. Esineillä on minulle lähinnä symbolinen funktio ja jonkin verran ne tietysti auttavat virittäytymään ja keskittämään energiaa...

    • Nettikaupat palvelevat aina - tosin jos nettikaupoista lähdet tilailemaan niin yleensä saat maksaa sitten välineistä aika paljon. Ne ovat hienoja, kyllä - mutta hintavia. Esimerkiksi nyt Book of Shadows - pohja voi maksaa satakunta euroa ellei enemmänkin.

      Välineillä on lähinnä vain se symbolinen arvo joten ne voi yhtä hyvin tehdä itse, siinä oppii samalla arvokasta käsityötaitoa.

      Kynttilät ovat asia erikseen. Niitä saa tiimarista todella hyvin, kannattaa käydä katsomassa! Joten kynttilämagian kanssa ei pitäisi tulla ongelmaa.

    • ¤willow¤

      niin mä jotakuinkin arvelinkin, että itse tekemät ovat minunkin mielestäni parhaimpia...ja läheisimpiä kuin jostain arvaussivuilta ostettu vararikkoon vievä esine...ja se symbolinen merkityshän siinä tärkein on...¤juuh¤ mustia kynttilöitä on vaikea löytää jopa tiimarista...harmi...no mutta kaipa sellaisiakin jossain vaiheessa vastaan tulee

      • hare

        Voi tehdä myös itse, joko ihan vahalaatasta pyörittämällä tai sitten läpivärjäämällä. Askartelukauppa auttaa. Stokman ja sokos sekä sisustuskaupat ovat myös hyviä paikkoja pongailla mustia kyntteleitä.
        Suitsukkeiden tilaaminen ei tule kovin kalliiksi ja onhan noillaihan jopa kohtuuhintaisia tavaroitakin.Niitä athameita vaikkapa
        Nettipaikkoja jo monesti mainittu unio mystica,
        athanaton ja sitten ontietysti tuo valkoinen noita ...http://www.karvaturri.com/noita.html
        ja tuo nemesis http://www.nemesis.fi/kauppa/?cmd=kat&id=8
        ja onhan niitä vaikkans kuinka.
        wicca.fi foorumilla on käyty runsaasti keskustelua kuinka sidon BoSsini ja varmasti muitakin foorumeita löytyy...jep ei muuta kuin askartelemaan ja itse väsäämään, kyllä se siitä ajankanssa.


      • hare
        hare kirjoitti:

        Voi tehdä myös itse, joko ihan vahalaatasta pyörittämällä tai sitten läpivärjäämällä. Askartelukauppa auttaa. Stokman ja sokos sekä sisustuskaupat ovat myös hyviä paikkoja pongailla mustia kyntteleitä.
        Suitsukkeiden tilaaminen ei tule kovin kalliiksi ja onhan noillaihan jopa kohtuuhintaisia tavaroitakin.Niitä athameita vaikkapa
        Nettipaikkoja jo monesti mainittu unio mystica,
        athanaton ja sitten ontietysti tuo valkoinen noita ...http://www.karvaturri.com/noita.html
        ja tuo nemesis http://www.nemesis.fi/kauppa/?cmd=kat&id=8
        ja onhan niitä vaikkans kuinka.
        wicca.fi foorumilla on käyty runsaasti keskustelua kuinka sidon BoSsini ja varmasti muitakin foorumeita löytyy...jep ei muuta kuin askartelemaan ja itse väsäämään, kyllä se siitä ajankanssa.

        mainita tuon teräasekeskuksen jos ketä puukot kiinnostavat:)


      • ja postimyynti
        hare kirjoitti:

        mainita tuon teräasekeskuksen jos ketä puukot kiinnostavat:)

        Haluaisin korostaa tässä sitä että eihän nettikauppa ole kuin postimyyntiä, jota jo oli ennen internettiäkin. Vaikka tilaus on tietenkin kätevä tehdä netinkin kautta. Ja; jotenkin sitä aina tietää mikä liike (postimyynnissäkin) on ikäänkuin se oikea liike, mistä tilata tuotteet mitkä tarvitsee..


    • Kristallikuu

      Minä käytän alttarina jakkaraa, sauvan tein itse, athameni on tavallinen puukko ja grimoireni on lehtiö.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3644
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      95
      3328
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2428
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1851
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1579
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1544
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1486
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1461
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1410
    Aihe