37,3 astetta tällä hetkellä lämpö. Perjantaina 1-2 tuntia pitkä leikkaus edessaä. En tiedä onko kuumeilu jännitystä vai pientä flunssaa. On kuumeinen olo, mutta ei juurikaan flunssan oireita. Mitä sanotte, pitäisikö perua?
Kuume
ja leikkaus?
2
514
Vastaukset
- Näin tekisin
Itse lueskelin ohjeista, että jos on kuumetta tms. kannattaa ottaa yhteyttä leikkausosastolle, siellä osataan neuvoa, siispä tiedustele asiaa.
- ettää jätät päätöksen
ammattilaisille,eli ota yhteys paikkaan jonne olet menossa,ei tuohon voi ammattitaidoton vastata.
se lämpökin on suhteessa toimenpiteeseen,noin pieni lämpö voi olla jännitystäkin mutta omasta kokemuksesta voin kertoa että ainakin aikanaan oli erittäin tiukka linja lämmön suhteen.
onnea leikkaukselle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 952006
- 571939
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351