Kunto Mimosa

Alli

Hei! Suora lainaus KuntoMimosan sivuilta "Liikuntapöydillä pyöriessä aineen- vaihdunta vilkastuu. Rauhallinen ja tasaisesti toistuva liike polttaa rasvaa. Lisäksi hieronnat ja rentoutukset kiinteyttävät kehoa. Keho muokkaantuu naisellisemmaksi." Siis mitkä liikuntapöydät? Onko kokemuksia, ja minkä hintaista lysti on, sivuilla kun ei sitä kerrota. Kuulostaa kyllä mielenkiintoiselta! Kaikenlaiset kokemukset ovat tervetulleita!

6

3484

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että sillee..

vaikka kävely sitä LAARDIA enemmän ku makoilu jossain hieronnassa ym. ?

• mie_

Itse kokeilin joskus ja en uskonut toimivan, mutta kuukauden säännöllisen käymisen jälkeen "jenkkakahvat" oli hävinnyt ja muutoinkin keho kiinteytynyt.

• Alli

Sattuisitko muistamaan, kuinka paljon kertamaksu suunnilleen on?

• ???

ihmeen touhusta on oikein kyse???

• quuqleen
        ??? kirjoitti:

ihmeen touhusta on oikein kyse???

kunto mimosa niin sieltä saa tietoa mitä talo tarjoaa ja aukioloajat ja puh numerot mut hinta tietoja siellä ei ole. Mutt soittamalla selviää sekin.

• sarkkis
        quuqleen kirjoitti:

kunto mimosa niin sieltä saa tietoa mitä talo tarjoaa ja aukioloajat ja puh numerot mut hinta tietoja siellä ei ole. Mutt soittamalla selviää sekin.

Itse olen kokeillut ko. paikassa liikuntapöytiä.
        Kun liikkeitä tehostaa itse, niin varmasti saat tuloksia.
        kk/kortti taisi olla jotain 50e, rajaton käyttö. Siellä käy
        nuorisosta mummoon. Ihan jees paikka!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      56
      6762
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      41
      4765
    3. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      71
      2531
    4. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      41
      1949
    5. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      18
      1588
    6. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      8
      1482
    7. Olet varmaan nalle nyt ilonen ku

Se A antaa niin paljo ku haluat..
      Ikävä
      18
      1331
    8. Joka päivä olen lukenut

Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil
      Ikävä
      15
      1289
    9. Ootko muuten täällä edellee?

A nainen? En luota suhun ja mokasit testin.
      Ikävä
      24
      1214
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      1117
    Aihe