Hei! Suora lainaus KuntoMimosan sivuilta "Liikuntapöydillä pyöriessä aineen- vaihdunta vilkastuu. Rauhallinen ja tasaisesti toistuva liike polttaa rasvaa. Lisäksi hieronnat ja rentoutukset kiinteyttävät kehoa. Keho muokkaantuu naisellisemmaksi." Siis mitkä liikuntapöydät? Onko kokemuksia, ja minkä hintaista lysti on, sivuilla kun ei sitä kerrota. Kuulostaa kyllä mielenkiintoiselta! Kaikenlaiset kokemukset ovat tervetulleita!
Kunto Mimosa
6
3502
Vastaukset
- että sillee..
vaikka kävely sitä LAARDIA enemmän ku makoilu jossain hieronnassa ym. ?
- mie_
Itse kokeilin joskus ja en uskonut toimivan, mutta kuukauden säännöllisen käymisen jälkeen "jenkkakahvat" oli hävinnyt ja muutoinkin keho kiinteytynyt.
- Alli
Sattuisitko muistamaan, kuinka paljon kertamaksu suunnilleen on?
- ???
ihmeen touhusta on oikein kyse???
- quuqleen
??? kirjoitti:
ihmeen touhusta on oikein kyse???
kunto mimosa niin sieltä saa tietoa mitä talo tarjoaa ja aukioloajat ja puh numerot mut hinta tietoja siellä ei ole. Mutt soittamalla selviää sekin.
- sarkkis
quuqleen kirjoitti:
kunto mimosa niin sieltä saa tietoa mitä talo tarjoaa ja aukioloajat ja puh numerot mut hinta tietoja siellä ei ole. Mutt soittamalla selviää sekin.
Itse olen kokeillut ko. paikassa liikuntapöytiä.
Kun liikkeitä tehostaa itse, niin varmasti saat tuloksia.
kk/kortti taisi olla jotain 50e, rajaton käyttö. Siellä käy
nuorisosta mummoon. Ihan jees paikka!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1192695Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701111Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2141098- 401015
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38941- 5928
- 36906
- 47904
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke123873Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36827