Millainen paikka on olla töissä Kuljetusliike Taipale?
Kuljetusliike Taipale?
3
2930
Vastaukset
- hyvä
tunteja tuppaavat välillä vähentämään. Ja kun yks sekopää ei enää kuulu sukuun niin nykyään varmaan parempi kuin ennen.
- minä vaa
Inttikaverin (tai siis vanhan) vanhemmat omistaa kyseisen firman. Sen puheista päätellen ihan hyvä paikka, jotku vaan kertoi ettei maksa kovin hyvin ja ylitöitä ei kuulemma usein ole.
Tämä vain tosin kuulopuhetta. - ylityöpelko
minä vaa kirjoitti:
Inttikaverin (tai siis vanhan) vanhemmat omistaa kyseisen firman. Sen puheista päätellen ihan hyvä paikka, jotku vaan kertoi ettei maksa kovin hyvin ja ylitöitä ei kuulemma usein ole.
Tämä vain tosin kuulopuhetta.Taipale maksaa ihan ok palkkaa, mutta ylitöitä ei hirveästi tule. Eikö se jo kerron palkanmaksusysteemin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897259- 353841
- 453440
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402572- 2092433
- 412372
- 1232266
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292179Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241888- 411846