olisko täällä ketään joka olis ollu opiskelemassa teatteria Lahden kansanopistossa, Tampereen teatteriopistossa tai Järvenpään seurakuntaopistossa?? Ite oon suunnitellu vähän hakeutumista johonki noista ja olisin mieluusti halunnu kuulla jotain kokemuksii.. :)
teatteriopinnoista
2
462
Vastaukset
- Olla tarkkana
Kannattaa katsastaa noita opistoja vähän laajemmin. Käydä nettisivuilla ja vaikka soittaakin. Kun yksityiselle maksaa, niin kannattaa olla tarkkana että saa sen mistä maksaakin. Olen itse käynyt yhden opiston enkä ollut tyytyväinen, en vain ottanut asioista selvää tarpeeksi - ja vähän kaduttaa :(
Valitettavasti täällä ei saa mainostaa mutta katsele vaikka www.kansanopistot.fi niin pääset alkuun!
Lykkyä ;)) - jeza
Kävin Lahden Kansanopiston teatterilinjan. Erittäin hyödyllinen. Rakennan rooleja, analysoin näytelmätekstejä, teen kaiken teatterityöhön liittyvän aivan uudella ja monipuolisemmalla tavalla. Siellä on tanssia, laulua, akrobatiaa, kuoroa. yms yms yms. Tiedän myös, että todella moni ammattinäyttelijä on käynyt Lahden Kansanopiston teatterilinjan. Itsekin kuulin linjasta ammattinäyttelijältä. Opetus on myös viimeisen päälle ammattitaitoista. Suosittelen! Nykyään siellä järjestetään ilmeisesti teatterilinja n jatkovuosikurssikin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu615163Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti183252- 1422705
Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett162328- 1291835
- 151673
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1601461Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731397Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1071318- 951297