call of duty 2

Jenni

osaako joku selittää miten saa cod2:aan koodit toimimaan?? olisin erittäin kiitollinen! oon naispuolinen pelaaja ja haluaisin oppia ko. peliä! ;)

15

7867

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Osku.

      Call of Duty 2 koodit:

      Laita pelin optionsista console päälle.
      Avaa console painamalla pelin aikana [§], kirjoita developer 1 ja paina [Enter].

      Nyt voit kirjoittaa koodin consoleen ja aktivoida sen painamalla [Enter].

      Lähde:

      http://www.jonneweb.net/koodit/1318/

      • maukka 75

        olen yrittänyt multiplayer pelissä koodeja mutta ilman tulosta....developer 1 enter ja sit joku koodi esim.noclip ei toimi missä teen virheen olen koittanut ennen peliä ja pelin aikana.. pelaajat näkevät mitä kirjoitan chattiin?????!!!!!vastatkaa joku....please!


    • moutso

      opettele pelaamaan ilman koodeja
      !! paljon järkevämpää!?!?!??!

      • Jupitz

        ... stalingrad kentästä tankhunt kenttä elikkä miten mä pääsen sen yli???


    • CoD2

      Call Of Duty 2, PC, Single Player

      Options -> Game Options -> Enable Console "Yes" -> Päämenuun -> Paina §-näppäintä -> Kirjoita developer 1 -> Lataa joku kenttä -> Paina § -> Kirjoita devmap -> Nyt voit käyttää koodeja !

      Toivottavasti auttaa, jos jollakin ollut ongelmia cheattien kanssa.

      • CoD2

        Koodit ei näytä toimivan ilman tätä toimenpidettä:

        Klikkaa hiiren oikealla CoD2 singleplayer-käynnistyskuvaketta ja valitse Ominaisuudet. Sieltä pitäisi löytyä kohta "Kohde:", jonne peli on asennettu, esim. "C:\Program Files\Activision\..." jne. Laita kursori sen perään ja laita siihen seuraava teksti:

        set thereisacow 1337 set developer 1 set sv_cheats 1 set monkeytoy 0

        Klikkaa Käytä

        Käynnistä peli, aktivoi konsoli Game Options kohdasta (Allow Console -> Yes), päämenussa paina §-näppäintä (numerorivillä vasemmalla ykkösen vieressä), kirjoita developer 1, enter, sulje konsoli painamalla §, käynnistä peli, odota latautumista, klikkaa aloittaaksesi, paina §, kirjoita devmap, välilyönti, juuri lataamasi kentän nimi, enter, odota jälleen latautumista, klikkaa aloittaaksesi pelin, paina taas §, kirjoita god, enter, näin olet kuolematon, muita komentoja:

        give ammo - saat täydet ammukset ja uudet kranut;
        notarget - vihollinen ei huomaa sinua;
        jne. jne. Netistä lisää.


      • coddaaja
        CoD2 kirjoitti:

        Koodit ei näytä toimivan ilman tätä toimenpidettä:

        Klikkaa hiiren oikealla CoD2 singleplayer-käynnistyskuvaketta ja valitse Ominaisuudet. Sieltä pitäisi löytyä kohta "Kohde:", jonne peli on asennettu, esim. "C:\Program Files\Activision\..." jne. Laita kursori sen perään ja laita siihen seuraava teksti:

        set thereisacow 1337 set developer 1 set sv_cheats 1 set monkeytoy 0

        Klikkaa Käytä

        Käynnistä peli, aktivoi konsoli Game Options kohdasta (Allow Console -> Yes), päämenussa paina §-näppäintä (numerorivillä vasemmalla ykkösen vieressä), kirjoita developer 1, enter, sulje konsoli painamalla §, käynnistä peli, odota latautumista, klikkaa aloittaaksesi, paina §, kirjoita devmap, välilyönti, juuri lataamasi kentän nimi, enter, odota jälleen latautumista, klikkaa aloittaaksesi pelin, paina taas §, kirjoita god, enter, näin olet kuolematon, muita komentoja:

        give ammo - saat täydet ammukset ja uudet kranut;
        notarget - vihollinen ei huomaa sinua;
        jne. jne. Netistä lisää.

        joo elikkäs kun kirjoitan ton: set thereisacow 1337 set developer 1 set sv_cheats 1 set monkeytoy 0 ja painan käytä niin tulee vaan viesti kohde ruudussa määritelty nimi"progman files\activiosion\callofduty2\cod2sp_s.exe set jne.. ei kelpaa varmista että polku ja tidostonimet ovat oikein. joten mitä mun pitää tehä :/


      • pelle positiivi
        CoD2 kirjoitti:

        Koodit ei näytä toimivan ilman tätä toimenpidettä:

        Klikkaa hiiren oikealla CoD2 singleplayer-käynnistyskuvaketta ja valitse Ominaisuudet. Sieltä pitäisi löytyä kohta "Kohde:", jonne peli on asennettu, esim. "C:\Program Files\Activision\..." jne. Laita kursori sen perään ja laita siihen seuraava teksti:

        set thereisacow 1337 set developer 1 set sv_cheats 1 set monkeytoy 0

        Klikkaa Käytä

        Käynnistä peli, aktivoi konsoli Game Options kohdasta (Allow Console -> Yes), päämenussa paina §-näppäintä (numerorivillä vasemmalla ykkösen vieressä), kirjoita developer 1, enter, sulje konsoli painamalla §, käynnistä peli, odota latautumista, klikkaa aloittaaksesi, paina §, kirjoita devmap, välilyönti, juuri lataamasi kentän nimi, enter, odota jälleen latautumista, klikkaa aloittaaksesi pelin, paina taas §, kirjoita god, enter, näin olet kuolematon, muita komentoja:

        give ammo - saat täydet ammukset ja uudet kranut;
        notarget - vihollinen ei huomaa sinua;
        jne. jne. Netistä lisää.

        ei sielt löydy sitä mihin se on asennettu


      • Nimetön
        coddaaja kirjoitti:

        joo elikkäs kun kirjoitan ton: set thereisacow 1337 set developer 1 set sv_cheats 1 set monkeytoy 0 ja painan käytä niin tulee vaan viesti kohde ruudussa määritelty nimi"progman files\activiosion\callofduty2\cod2sp_s.exe set jne.. ei kelpaa varmista että polku ja tidostonimet ovat oikein. joten mitä mun pitää tehä :/

        Mulla on sama vika tuossa mitä täytyy tehdä nyt? Osaako joku sanoa?


      • COD2
        coddaaja kirjoitti:

        joo elikkäs kun kirjoitan ton: set thereisacow 1337 set developer 1 set sv_cheats 1 set monkeytoy 0 ja painan käytä niin tulee vaan viesti kohde ruudussa määritelty nimi"progman files\activiosion\callofduty2\cod2sp_s.exe set jne.. ei kelpaa varmista että polku ja tidostonimet ovat oikein. joten mitä mun pitää tehä :/

        Tuossa pitäs olla oikee väylä. "progman files\activiosion\callofduty2\cod2sp_s.exe" set... kannattaa kokeilla myös ilman tuota väliä.


      • auttavaa kättä?
        pelle positiivi kirjoitti:

        ei sielt löydy sitä mihin se on asennettu

        moi!
        Elikkä ois semmonen kysymys jollekkin joka tietää vähän enemmän kuin minä. Elikkä mulla on CoD2:ssa semmonen vika että kun pelaa peliä, sitä voi pelata ihan normaalisti mutta kun kranaatti räjähtää jalkojen alla, niin peli tilttaa. Samoin tilttaa jos tähtää kiikaritähtäimellä ja painaa sitä nappia että se piättää hengitystä. Löytyiskö täältä joku joka pelastais mun pelihetket? :)


      • auttaja
        auttavaa kättä? kirjoitti:

        moi!
        Elikkä ois semmonen kysymys jollekkin joka tietää vähän enemmän kuin minä. Elikkä mulla on CoD2:ssa semmonen vika että kun pelaa peliä, sitä voi pelata ihan normaalisti mutta kun kranaatti räjähtää jalkojen alla, niin peli tilttaa. Samoin tilttaa jos tähtää kiikaritähtäimellä ja painaa sitä nappia että se piättää hengitystä. Löytyiskö täältä joku joka pelastais mun pelihetket? :)

        kerros koneen tehot ja toimiiko sulla jotkut muut pelit kunnolla... 1. Päivitä näyttikses ajurit 2. pyyhi koneen sisältä pölyt 3.asenna uudelleen(huom. älä poista seivejäs) 3.Tarkista virukset (esim.avast)


      • Anonyymi
        auttavaa kättä? kirjoitti:

        moi!
        Elikkä ois semmonen kysymys jollekkin joka tietää vähän enemmän kuin minä. Elikkä mulla on CoD2:ssa semmonen vika että kun pelaa peliä, sitä voi pelata ihan normaalisti mutta kun kranaatti räjähtää jalkojen alla, niin peli tilttaa. Samoin tilttaa jos tähtää kiikaritähtäimellä ja painaa sitä nappia että se piättää hengitystä. Löytyiskö täältä joku joka pelastais mun pelihetket? :)

        Pelaatko pc vai ps3?


    • ip

      mulla ei toimi koodit

    • COD-Kunigas

      Ihan paras peli. Rakastan! :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1915
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      50
      1836
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1568
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      137
      1363
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1174
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1152
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1121
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1099
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1098
    Aihe