romu

eukko

vittu mitä romuja nuo mondeot on
Talvella ei pääse auton sisään kun lukot ei toimi peräluukusta puhumattakaan.
Kaikesta näkee että iso mieslauma on suunitellut kyseisen kulkuneuvon.
JOs isäntä vielä edes puhuu uuden foordin ostamisesta niin lusikat menee jakoon samana päivänä.

12

1551

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "eukkoa"

koetellaan....
      Ei ihme että moisella nimimerkillä on liikkeellä, kun tuommoista viitsii kirjoittaa..

• Polo Glassig

niin saat auton jossa lukot toimii talvella todella hyvin, muutenkin se sopii mainiosti naisten autoksi.

• pakastelukko

Oletko kuullut että Mondeossa on avain, jolla oven voi avata, jos kaukosäätö ei toimi? Jos taas olet kastellut lukot talvipakkasella ja avainkaan ei toimi, niin syytä vain itseäsi, et pääsisi mihinkään muuhunkaan autoon!!!

• jalka vaimo

Asutko Siperiassa? eihän suomessa enään ole pakkasia!!

• jalka vaimo

Onkohan sun lääkitys ihan kohdallaan? Jos mies tai nainen omistaa Ford Mondeon ei se ole nuin hullu.

• haloo

Siitä saat ovet auki, mutta et kiinni, kun pomppi takaisin. Voortissa saa yleensä kiinni, jos on saanut auki. Kyllä suurin syy ovien toimimattomuuteen merkissä, kuin merkissä on vääränlainen käyttö. Auton pesu pakkasilla, lukkojen likaisuus ja öljyämättömyys.

• tämä Polo

nimittäin on surkein auto ovistaan mitä tiedän. Akkaparat saavat ryömiä takakontista sisään, kyllä siinä linjat pysyy kunnossa.

• pappa

mulla ainakin lukot ja koko auto toimii tosi hyvin,mut minä huollankin auton itse

• Varmaankin paranee vaageniin vaihdettaessa. Volsu vasta kuraa on.

• volkkarinvikoja

Volkkareissa ja skodissa on nuo ovi ongelmat. Mondeossa ei ole kertaakan ollut jäässä ja takaluukku on aiennut.

• Enkoskaanhanki
    • Ford_tuo_rauhan_taloon

Tuolla tavalla esiintyvän eukon mies riskeraa ihan tarkoituksellisesti ostaa seuraavaksikin Fordin ... niin pääsee viimeinkin rauhaan ;-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      105
      5731
    2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    4. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    5. Alkanut tuntua siltä

Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
      Ikävä
      124
      1097
    6. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    7. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    8. Nii, mites ne

Hampaat??
      Ikävä
      66
      857
    9. Joululahja/Jouluntoivotus

Millainen kaivatulle
      Ikävä
      75
      798
    10. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
      Ähtäri
      17
      741
    Aihe