Mulla on A8N-E emolevy ja AMD64 3000 @2433Mhz..
(9x270mhz)
Muistit on suht tavikset 400MHz..
Siis käykö tuohon emoon jotku 433MHz tai nopeammat DDR muistit?
Emon manuaalin mukaan vain 400 käy, mutta jos kellottaa väylää, niin muistien väylä on yli 400..
Ja kyllä, olen käyttänyt muistin jakajia.
muistien kelloista..
3
464
Vastaukset
- Erkko
Enkä tarkoita valtiota.
Tuohonhan sopii siis mikä tahansa DDR muisti joka on 184 pinninen. Siihen ei käy DDR2 muisti. Muistin kello kestävyydellä ei ole väliä. Jos löydät DDR800 muistia niin laita sellaista. Muistia voi aina ajaa pienemmällä nopeudella.
Kingstonilla on ainakin DDR466:
http://www.bdog.fi/cgi-bin/netstore/tuote.pl?tuote=0441404211880- jokuvaan
näyttäis vain olevan sen hintaista, että taitaapa tavalliset muistit jäädä koneeseen..
Pittää varmaan kysyä vanhalta ddr:n maajoukkueen valmentajalta muita vinkkejä suorituskyvyn parantamiseen.. ;) - Erkko
jokuvaan kirjoitti:
näyttäis vain olevan sen hintaista, että taitaapa tavalliset muistit jäädä koneeseen..
Pittää varmaan kysyä vanhalta ddr:n maajoukkueen valmentajalta muita vinkkejä suorituskyvyn parantamiseen.. ;)Ei noista hinnoista kannata paljoakaan perustaa.. BDog on hinnakas, mutta luotettava yritys. Ja heillä on hyvät nettisivut, joissa oikeasti tietoa. Ja nuo 466MHz on huomattavasti kalliimmat kuin 433MHz.. ja ne olivat vielä dual channelit.
http://www.jimmspc-store.fi/index.php?page=products&action=listproducts&groupid=107&subgroup=10701&classid=3
Katsele tuosta: Ei ole kovin pahoja hintoja ja kellot on 600MHz saakka!
Esim G.Skillin 2Gb kit (2x1Gb) ja 500MHz 294€
Ainiin kannattaa olla tarkkana.. tuolla on 184- ja 200-pinniset sekaisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude25215220Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy12510146Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1089371Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump237109Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1826537Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua1766228Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri335612Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella
Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole474806Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys251726IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti1451690