Kuka pöljä

näitä ostaa

Voisitteko hyvät bernhardilais-ihmiset kertoa, miksi haluatte ko. rodun edustajan? Itse näen löysän, hitaan, kuolaavan ja tyhmän karvaläjän, joka syö kuin lehmä.

15

2446

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ElvisAaron

      Ilmeisesti sellaisen olion nähdessäsi katsot peiliin. Opettele kunnon pöytätavat ja käytä kampaa aina joskus. Kyllä se siitä.

      • Tuo oli hyvä, ei voinut kun nauraa! =)


      • blackmagictiger

        UPEA KOIRA.HARMITTAA VAAN ETTEI OLE TULLUT VIELÄ VASTAAN


    • lumitar26

      Bertsut ovat kaikkea muuta kuin tuollaisia miksi niitä kuvasit.. Ne ovat hyvin aktiivisia, eivät syö sen enempää kuin muutkaan koirat, lempeitä. Bertsun kaa voi harrastaa kaikkea aivan samalla tavalla kuin muidenkin rotujen kanssa, vaikka se iso onkin. Kannattaisi tutustua paremmin kyseiseen rotuun, saatat vaikka yllättyä =)
      Kuolaa moni muukin rotu, ei vain bertsut.
      Minua ehkä bertsuissa viehättää niiden lempeys, koko koiran olemus. Se vaan tuntuu minun koiralta.
      Meillä se oli rakkautta ensisäilmäyksellä kun oman bertsuni näin..

    • hyvä vastaus

      Sen tietää vasta sitten kun on tähän ihanaan rotuun tutustunut ja "jäänyt koukkuun"
      Tämä on sellainen rotu että se vie koko sydämmen, siltä saat rakkautta puolet enemmän takaisin mitä sille itse annat :D !
      Parasta vastinetta rahalle saa hakea ;)

    • rotu!!

      Niin suuri sydän, kuin bertsulla on, ei yksinkertaisesti mahtuisi pienempään kroppaan!

    • ...

      ja sinä sitten itse tykkäät jostain pikku kääpiörakeista jotka räksyttävät kaikille eivätkä osaa edes totella!

    • UPEITA KOIRIA

      MUN MIELESTÄ UPEITA KOIRIA...

      • -miro-

        Itselläni 1v. bernhardilainen, saapi etsiä kultaisempaa koiraa.
        rakastaa ihmisiä varsinkin pikkulapsia, lenkillä kun tulee lapsia vastaa menee maaten ja selälleen että sais rapsutuksia.
        Bernhardilainen ei syö paljon kun ostaa isoille koirille tarkoitettuja raksuja.
        Bernhardilaiset EI kuolaa jos niille ei anna pöydästä ym. ruokaa.
        Meidän karolle ei ole annettu ruokaa pöydästä niin se tietää ettei sen tarvi kuoltata pöydän vieressä.
        Ainoastaan kuolaa jos käy juomassa vettä tai kuuma. Mutta vettähän se vaan on kun käy juomassa niin pyyhkii siinä tapauksessa leuan.
        Suosittelen Berharndilaista, mutta vain jos otat rodusta selvää.


      • KUOLAKASVATTI
        -miro- kirjoitti:

        Itselläni 1v. bernhardilainen, saapi etsiä kultaisempaa koiraa.
        rakastaa ihmisiä varsinkin pikkulapsia, lenkillä kun tulee lapsia vastaa menee maaten ja selälleen että sais rapsutuksia.
        Bernhardilainen ei syö paljon kun ostaa isoille koirille tarkoitettuja raksuja.
        Bernhardilaiset EI kuolaa jos niille ei anna pöydästä ym. ruokaa.
        Meidän karolle ei ole annettu ruokaa pöydästä niin se tietää ettei sen tarvi kuoltata pöydän vieressä.
        Ainoastaan kuolaa jos käy juomassa vettä tai kuuma. Mutta vettähän se vaan on kun käy juomassa niin pyyhkii siinä tapauksessa leuan.
        Suosittelen Berharndilaista, mutta vain jos otat rodusta selvää.

        IHANIA KOIRIA OLISI IHANAA OMISTAA SEKÄ BERTSU ETTÄ DOGGI


    • minä

      MONIKIN

    • Koiramiäs

      Noi on ominaisuuksia!!!! vertaapa berniä puudeliin niin tajuat miksi jotkut haluaa tällaisen koiran

      • JUST TÄNÄÄN

        NÄIN JA AJATTELIN ETTÄ HITTO TOMMONEN OIS KIVA KOIRA.SELLAISEN KANSSA OIS KIVAA TULLA TUTUKSI LENKKIPOLUILLA YMS


      • MINÄI
        JUST TÄNÄÄN kirjoitti:

        NÄIN JA AJATTELIN ETTÄ HITTO TOMMONEN OIS KIVA KOIRA.SELLAISEN KANSSA OIS KIVAA TULLA TUTUKSI LENKKIPOLUILLA YMS

        MUSTA OIS IHANAA OLLA NÄITÄ PITKÄN LINJAN KOIRAIHMISIÄ < 2 2-4 BERTSUA.5 NÖFFIÄ JA 2 SEEFFERIÄ


    • kuola

      kerroitko omat piirteesi tuossa viestissä.
      Taitaa se pöljä löytyä sieltä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ole rohkeampi kuin koskaan

      ja kerro tähän suoraan kaivattusi nimi
      Ikävä
      92
      1938
    2. Oulussa puukotettu lasta

      Onko perussuomalaiset huolissaan julkisten tilojen turvallisuudesta. Miten sisäministeri Rantanen suhtautuu lapsiin kohd
      Perussuomalaiset
      415
      1514
    3. Mitä tekisit jos

      täällä ois viesti sulle, otsikossa sun etunimi ? Ja viestissä sanotaan "minä rakastan sua" ja allekirjoituksena kaiva
      Ikävä
      91
      1283
    4. Nyt pärähtää - Uusi lavatanssiohjelma starttaa tv:ssä!

      Oletko toivonut lavatanssiohjelmaa televisioon? Puoli seiskan kesäilta tuo lavatanssit suomalaisiin koteihin. Juontajin
      Tv-sarjat
      13
      1059
    5. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      69
      996
    6. Kokki Akseli Herlevin ex-rakas Emmi Suuronen kisasi Diilissä - Nyt Selviytyjissä: "Vaikka olen..."

      Emmi Suuronen ja Akseli Herlevi ovat ex-pariskunta. Nyt Emmi nähdään taas tosi-tv-ohjelmassa. Takana on jo Diili ja mis
      Suomalaiset julkkikset
      10
      966
    7. Ääripersu puukotti taas.

      Kamalaksi on mennyt. Persut ammuskelee ja puukko heiluu..
      Oulu
      179
      953
    8. Miten ihmeessä

      on kaksi niin samanlaista. Älä ymmärrä väärin, en yritä mitenkään itseäni ylentää mutta eiköhän me jollakin radioaallol
      Ikävä
      49
      939
    9. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      245
      904
    10. Pelkäätkö että olisin

      Ilkeä sulle jos nähtäisiin? Naiselta miehelle
      Ikävä
      74
      827
    Aihe